2012-11-11

Testar & röstlös!

Igår kväll slog en liten förkylning över till en stor förkylning. Jag har tappat rösten, har ont i bröstet och det rosslar när jag andas. Så kan det gå när jag bara någon timme innan nämnt för en vän att det var en rätt skön förkylning som bjöd på vila i soffan utan dåligt samvete.

Dessutom ville Liten inte sova natten till idag så jag gick upp före 5 (?!) efter att ha fått nog. Liten lyckades somna om med sin pappa och jag fick sen sova i fyra timmar i sträck i Mellans säng. Lite som Guldlock.

Eller njae, inte direkt i sträck, det var några Fars Dag-frukost-på-säng-instruktioner som skulle delges. Pappan i familjen fick fina teckningar och god frukost av sina äldsta barn. Våra mysungar!

Mina naglar har varit i dåligt skick sedan hösten kom, troligen beror det på något hormonellt. Jag har därför påbörjat en vårdande kur med produkter från Orly - Nailtrition och Cuticle Nail & Treatment Oil. Jag ser fram emot att se resultatet.
Nya produkter från Apoteksgruppen som, liksom flera av de andra apotekskedjorna, satsar på ett eget märke. Jag ska börja äta Multivitamin kvinna till veckan och kommer fylla på med Omega-3 forte efterhand. Min utvärdering kommer om ca 100 tabletter.
- vs -

2 kommentarer:

  1. Krya på dig....hoppas det går över snabbare än snabbt. Här är det segt :-( kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. En del av min röst är åtminstone tillbaks idag så nu är jag verbalt gnällig igen... :)

      Hoppas du mår bättre snart. Kram

      Radera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!