2012-12-07

Ett år går så fort...

För ett år sedan.

2011-12-06

Vaknade kl 6 imorse av att vattnet gick. Sjukt mycket vatten... Efter gårdagens hemska uppvaknande gällande den ruskigt långa resan till förlossningen så var det inte en chans att jag stannar hemma för att invänta värkarbete. Jag ska in - nu!

Barnen gjordes iordning inför skolbussen, mamma ringdes in och kommer till kvällen och jag och mannen rör oss just nu mot sjukhuset. Inga värkar att prata om och just nu känns det väldigt tryggt, det får gå (nästan) hur snabbt det vill bara vi är på plats.

Fyra veckor för tidigt lill* vän, har du brådis?

2011-12-07

We have a baby!
Alla mår bra, återkommer så snart det går!
Tjo!
Nu är den där pyttelilla tjejen ett år, hipp hurra! Hon är fortfarande pyttig, gosig som bara den och familjens lilla prinsessa.

Idag firar jag ett år som trebarnsförälder och undrar vid vilket tillfälle i mitt liv den möjligheten blev ett alternativ. Det var inte speciellt längesen jag dansade min första tryckare, såg Kent på Vattenfestivalen eller drömde om en framtid utomlands. Tiden flyger när man har roligt. 
- vs -

7 kommentarer:

  1. Grattis till tösen, ett år går fort!
    Ha en fin helg, med massa tårta :D

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh grattis. Både till Lillstumpans första årsdag, och till dig :-)
    Hoppas att dagen varit fin.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Tiden går otroligt fort, stort grattis till Lillan! :) Kram på er

    SvaraRadera
  4. Hipp hipp HURRA för er lilla Prinsessa !
    Jag hoppas att ni haft en riktigt mysig dag :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis till prinsessan kram Diana

    SvaraRadera
  6. Grattis till Liten i efterskott! :)

    SvaraRadera
  7. Tack för alla grattis!

    Vi har haft en jättemysig dag. :)

    Kramkram

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!