2012-12-20

Framsteg!

Positiv som jag är (ehum) så har jag de senaste dagarna lagt märke till några framsteg som skett här hemma.
  • Liten har testat att stå själv. Hon reser sig upp mot allt möjligt men nu har hon även släppt taget och lyckats hålla balansen en stund. Hennes åttonde tand är på väg upp och den kanske bjuder på självförtroende.
  • Maken kom hem med en chokladask till mig i veckan. Jag är så ovan vid liknande överraskningar att jag på fullt allvar frågat honom om och om igen om det är något fel på chokladen? Delade butiken ut dem gratis? Var det Stor som sa åt dig att köpa den? Har datumet gått ut och det var halva priset? Han svarade nej på allt och det visade sig att han köpt den av ren omtanke. Fina älsklingen min.
Det verkar som att snön kommer tillbaks, den försvann ju ungefär samtidigt som resten av Sverige fick mer än sin beskärda del. Idag är träden vita och ljuset är skönt energigivande. Jag vill helst bara dricka glögg och äta pepparkakor så det ska jag göra.
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!