2012-12-08

Grattis till en vinnare!

Oj, vad många ni var som ville tävla om LEGO® DUPLO Big Zoo, kul!

För att göra det så rättvist som möjligt sållade jag bort de som inte följt reglerna (ett bidrag/person & IP!) och valde sedan ut en vinnare med hjälp av en slumpgenerator (random.org).
Barnet som ska få allt som syns på bilden ovan heter:

LOVE

Grattis!

Be mamma Anna Th. skicka din adress till vittellersvart@gmail.com senast 12/12 så kommer vinsten med posten.

Stort tack till Lego för den fina vinsten och tack till alla som ville vara med i tävlingen.
- vs 


7 kommentarer:

  1. Är grön av avund men stort grattis till Love! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tur att grön kommer i så många fina nyanser ;)

      Kram

      Radera
  2. Trist att alla inte följer reglerna.
    Stort grattis till Love, lär ju få en toppen julafton med detta i paketet :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det trist?

      Hoppas också att Love blir glad men det är jag nästan helt säker på. :)

      Radera
  3. Hej! Vi är två vuxna i vårt hushåll men vi har bara en dator/internet och då antar jag att vi har samma ip adress. Vi ville båda vara med och tävla om detta fina pris och vi har så klart varsin e-mail adress/vilja. Räknas det som fusk tycker du? I så fall ber jag om ursäkt, har inte sett att det står att man bara får tävla en gång per familj/dator/ip!

    mvh

    Emma W

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Emma!

      Längst ned i varje tävlingsinlägg står reglerna som gäller, exempelvis:

      - Endast ett bidrag per person och IP-adress.

      För att förtydliga så menar jag hushåll när jag skriver IP-adress men kan lägga till det i fortsättningen.

      Det är svårt att inte göra tävlingsinläggen till ett enda långt regelverk för det finns så många genvägar en del tar (går via utländska servers för att skicka in flera bidrag etc) och det känns trist för oss som anordnar tävlingar. Ibland slinker en del igenom för att tiden är knapp för att kolla IP osv. Det gör att man tappar lusten lite.

      Jag är glad att du skrev så att jag kan fundera över hur jag kan förtydliga reglerna men det gäller förstås att de läses också.

      Om ni har förslag så får ni gärna skriva här!

      Mvh Anna

      Radera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!