2012-12-02

Härlig advent!

Vi har haft ett par mysiga dagar hos barnens farföräldrar med glöggfika, vinterpromenader och en ganska pover skyltlördag.

Kylan har kommit och det här huset läcker, det drar kallt så våra extraelement går för fullt. Ännu en anledning till att jag längtar efter vårt hus, nya täta väggar med optimal värmehållning. Hoppas jag alltså.
Liten träffar farmors julgris med skräckblandad förtjusning...

Vi har storhandlat och bunkrat upp med saffran och andra bakingredienser så jag är redo och förväntansfull inför julbaket.

Annars så kryllar The Internet av roliga julkalendrar och jag gör mitt bästa för att hinna med att delta i så många jag kan. Så roligt!

En av dessa kalendrar har Crescent Barnvagnar och när jag tipsar om den så får jag pluspoäng i adventstävlingen om en av deras finfina vagnar. Liten skulle passa perfekt i en Crescent. Tips tips: kolla in Crescent Barnvagnars jul- och hjulkalender!
- vs -

4 kommentarer:

  1. Mysigt med nytt hus :) kram Diana

    SvaraRadera
  2. Jag har också en julkalender igång om du är mer tävlingssugen :)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hej, fin blogg du har. Läser den ofta, men 'är dålig på att kommentera :) Har du läst min blogg idag? ;) Gör gärna det. Ha en fin dag Anna. Håller tummar och tår i tävlingen hos dig om Lego Duplo som min lilla älskling älskar. Ha en fin dag i solen, mvh Liniz

    SvaraRadera
  4. This website truly has all οf the іnformatіon I
    wanted about this subjесt and didn't know who to ask.

    My web blog :: click the next document

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!