2012-12-10

Men vafan?

Som om inte dagen var dålig redan innan så slänger vi in ett cancerbesked från en nära familjemedlem. Vafan liksom? Det blir operation och som alltid med den där sjukdomen så vet man ju ingenting alls men jag hoppas.

Blir så förtvivlad, förbannad och ledsen. Barnen fick veta det tunga om vännerna imorse och det ska hanteras nu när de kommer hem från skolan. Cancern håller vi borta tills vi vet mer, någon måtta får det vara.

Det blir extra mycket gos med man och barn idag.
- vs -

6 kommentarer:

  1. Styrkekramar !

    www.suziettan.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Fy jag beklagar :(
    Jag hoppas ni får några POSITIVA besked snart också...
    Styrkekramar!!

    SvaraRadera
  3. Nä! Den ruskiga cancern....hoppas av hela mitt hjärta att det går bra för den drabbade. Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Men fy, jag beklagar verkligen.. En mycket hemsk sjukdom :/ Kramar!

    SvaraRadera
  5. Fy vad hemskt, beklagar verkligen :( Massa kramar till er!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!