2012-12-04

Minus 20 and counting...

Ettårskontroll på bvc med Liten idag. Hon är nu 71 cm lång och väger 8310 g, fortfarande ganska pyttig men följer sin egen kurva så det är bra. Hon fick även ettårssprutan och det var ingen höjdare, en helt förtvivlad tjej.

Mellan reagerade knappt när han fick sina sprutor och Stor grät mest hela tiden. De är så olika varann mina tre ungar.

Minus 20 grader och jag håller mig i övrigt inne så mycket jag kan. Fick finbesök av två vänner som hade med sig glögg och hemmagjord Ris a'la Malta. Gott och mysigt med en spontan eftermiddagsfika. Fick även en födelsedagspresent i form av ett save-the-date-kort för en dag nästa vecka. Vad som ska hända då vet jag inte men jag ska tydligen ta med mig både varma kläder och badkläder? Ojoj, hur ska ett kontrollfreak hantera det här?
Annars roar jag mig med en del adventskalendrar och läser bloggar. Det är väldigt irriterande för jag läser många och även om jag kommenterar sällan så vill jag ju att de kommentarer jag faktiskt gör kommer fram. Det gör de nästan aldrig. Jag vet inte vad det beror på men de fastnar i skräpposten eller försvinner helt och hållet. Även där jag får ett besked att bloggen är modererad så kommer de inte fram. Jaja, inte mycket att göra åt för jag har tyvärr inte tiden det tar att gå tillbaka och kolla så de kommit fram.

Imorgon blir det äntligen lussebullebak.
- vs -

2 kommentarer:

  1. Ja herregud, har ju knappt tid att jobba för alla dessa spännande kalendrar ;)
    Måste vara skönt att sprutan är avklarad iaf.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, eller hur!

      Man borde ta tjänstledigt i december. :)

      Kram

      Radera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!