2012-12-03

Vinn 1 av 3 MODIG på dvd/blu-ray!

Den här veckan släpps Disney/Pixars film Modig dvd/blu-ray och ger er chansen att vinna ett eget exemplar!
©Disney/Pixar
Modig - ett storslaget äventyr som utspelas i ett uråldrigt land fyllt av mystik och gamla traditioner.
Merida är en skicklig bågskytt med häftigt temperament, och dotter till Kung Fergus och Drottning Elinor. För att hitta sin egen väg i livet bryter Merida en urgammal och helig sed, vilket leder till kaos och raseri i kungadömet. När hon ber en excentrisk gammal klok kvinna om hjälp, går hennes olycksaliga önskan tyvärr i uppfyllelse. De farofyllda följderna tvingar Merida att upptäcka meningen med äkta mod, och hon måste bryta en fruktansvärd förbannelse innan det är för sent.

1:a - 3:e pris Modig på dvd eller blu-ray.
__________________________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

Om dina vänner skulle beskriva dig med ett ord, vilket skulle det bli?
Snäll, smart eller kanske modig? 

Skriv svaret som en kommentar, ange även vilket format du önskar vinna. 
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida.
(Låna gärna bilden och bifoga direktlänken i kommentaren)

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick)

__________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 10/12-12.
Lycka till!

Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress.
- Vitt eller svart är enväldig domare och beslut får gärna överklagas men har troligen ingen verkan.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.

- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

123 kommentarer:

  1. Är gärna med och tävlar. Mina vänner skulle nog beskriva mig som snäll :)

    Om jag vinner önskar jag bluray..

    Hälsningar Linda
    Emmiesmamma08@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag är med!
    Ja, inte är det modig iallafall ;) Jag tror nog att dom skulle säga att jag är snäll(hoppas jag iallafall) och den här filmen skulle passa perfekt i vår film-familj. Den skulle känna sig hemma här helt enkelt :D I dvd skulle bli super om jag vinner!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. jag vill jätte gärna vara med och tävla..

    1. om de skulle beskriva mig så skulle det ordet vara snäll

    2. jag har gillat på bloglovin som nr 1

    3. har länkat i bloggen
    http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-modig/

    kram veronica
    veronicahedlund@hotmail.se

    SvaraRadera
  4. Jag vill vara med och tävla. :) Mina vänner kallar mig nog snäll av de tre orden. :) Gillar inlägget på bloglovin! :D
    emely_tuvang@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. lart jag vill vara med ! Jag önskar att mina vänner skulle säga att jag var rolig, men det rätta ordet kulle nog bli IMPLSIV :)

    Jag delar på fb - m mela johannesson
    och följer bloggen sedan länge så jag har gillat inlägget som nr 3

    SvaraRadera
  6. Tja. Jag är med, en bluray film vore great nu till jul. Mina vänner skulle beskriva mig som "envis".

    Jag har tipsat här http://jessamys.blogspot.se/p/tavlingar.html och blev nummer 3 att gilla ditt inlägg på bL :)

    Ha en toppendag.

    mvh jessamy_@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Oj, men jag tror det skulle svara "lojal"... eller jag hoppas det, haha :)

    Följer dej sedan innan & gillar inlägget som nr 4.

    Vill gärna ha en blu-ray.

    Ha en fin dag !
    linaeckerstrom@hotmail.se

    SvaraRadera
  8. saga (sagapahlsson@live.se)2012-12-03 08:53

    Snäll, stressad och kontrollfreak! ;)
    Jag skulle vilja vinna filmen på dvd och jag följer dig redan på bloglovin och blev nr 6 att gilla inlägget.

    SvaraRadera
  9. Smart ;) Vill gärna ha dvd :)

    moniasundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag vill vara med! Mina barn skulle älska att få mysa till denna i jul-och jag med. :)

    Mina vänner beskriver mig som omtänksam.

    Oh jag har självklart delat tävlingen på Fb- Amanda Ydnäs


    creyla@live.se

    SvaraRadera
  11. Taskig!
    (Drog nämligen bästa vännen på möhippa på Kolmården i helgen och hon fick mysa med reptiler och bada med HAJJAR:)

    Dessutom vill jag ha filmen själv och inte ge bort den;)

    Taskig va?;) ja sa ju det!

    Suzette.johansson@hotmail.com
    www.suziettan.blogg.se

    SvaraRadera
  12. Hej.
    Vill gärna vara med och tävla om en film.
    Ordet snäll skulle man nog beskriva mig med.

    Vinner jag så skulle jag vilja ha en DVD film.

    Emma N

    SvaraRadera
  13. Omtänksam.
    Vilket också är något jag försöker vara :)

    Hoppas på tur!
    Kram

    SvaraRadera
  14. Jag är MODIG! :)
    Skulle så gärna vilja vinna filmen i DVD format :)

    Tipsat i min blogg http://dessie-tavlingsblogg.blogspot.se/2012/12/10-december_3.html
    Följer dig på BL och gillar inlägget som nummer 8!

    Hoppas!!
    KRAM
    Dessie
    dessie_2000@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. monika gustavsson2012-12-03 10:50

    Omtänksam, det är jag!

    vh
    Monika
    utsikten79@telia.com



    SvaraRadera
  16. Jag skulle beskrivas som glad.
    Det är något mina vänner alltid påpekar, att jag alltid är så jäkla glad :p

    Följer dig på bloglovin och gillar inlägget som nr 9 :)

    Kram Linnea hjarternio@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Får jag bara välja ett så får jag nog säga att många har nämnt att jag är väldigt KREATIV!
    Jag skulle vilja ha den här på DVD. Jag hann aldrig se den när den gick på bio och det är nått jag ångrar.

    annie_msson@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Hej!

    Sonen önskar sig denna film jättemycket, klart jag är med och tävlar!
    Tar alla chanser:

    1. Jag skulle nog beskrivas som en snäll och ´go tjej:)

    2. Delat tävlingen här: https://www.facebook.com/hilde.jensen.560

    3. Följer redan på Bloglovin, blev nr. 10 som gillade inlägget

    Spelar egentligen ingen roll med format, men om sonen skall kunna se den i bilen så måste det vara DVD. Så får jag välja så önakar jag mig en DVD så att filmen kan ses överallt:)

    Hälsningar från
    hilde_jensen@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Snäll! Det tror jag de flesta skulle säga om mig :)

    Jag vill gärna vinna filmen på DVD.


    Eva / loppan_63@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Omtänksam

    Håller tummarna hårt denna film står högt upp på dotterns önskelista till Tomten.
    Vinner jag önskar jag Blu-ray.

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Jag är gärna med!
    Hoppas de säger snäll, men Besserwisser kan ju också hända att de säger...
    FB: C Care Regn, har tipsat: https://www.facebook.com/caresextionio/posts/252707224856036
    Gillar på BL, vi är nu 10 som gillar.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  22. Omtänksam! En bra egenskap!

    Önskar Blu-ray om jag har turen att vinna! Och omtänksam som jag är skulle jag ge filmen till en underbar liten modig tjej!

    Peter_Verdin@Hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Sandra Åkerström2012-12-03 15:54

    Snäll:) skulle gärna vilja vinna den på blu ray:) Med vänlig hälsning, Sandra Åkerström (sandra_83se@yahoo.se)

    SvaraRadera
  24. Jag är absolut med och tävlar om "Modig" (DVD)!

    Hmmm, ordet blir : MYSIG!

    Hälsningar ANNA

    SvaraRadera
  25. Mina vänner skulle nog kalla mig.. fantasifull! Jag skulle vilja vinna den i DVD till min lillasyster! Jag följer dig redan på bloglovin, och nu gillade jag detta inlägg som nummer 11.
    Min mail: vill_du_ha_min_@hotmail.se

    SvaraRadera
  26. De skulle nog beskriva mig som snäll :) Jag skulle vilja vinna i blu-ray.
    J_e_n_n_y@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Jag är MODIG och SNÄLL säger mina vänner :)
    Skulle gärna vilja vinna filmen i DVD-format till mina 2 barnbarn som skulle bli superglada om dom fick denna film .

    Lena Svensson
    benapis@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. De skulle nog beskriva mig med "snäll", fast nog troligare "empatisk" eller "överkänslig", beroende på om man vill att det ska låta positivt eller det motsatta. :)
    Skulle välja en DVD om jag vann!
    Email: emelina@gmail.com

    SvaraRadera
  29. Gillade också inlägget för en extrachans! Glömde skriva det. Blev #11 att gilla inlägget.

    SvaraRadera
  30. Mina vänner skulle beskriva mig som Spontan!
    Har såklart delat för att öka mina chanser att vinna filmen till min son. http://esmeraldaofbuckland.blogspot.se/2012/12/tavling.html

    Jag blev nr 13 som gillar inlägget

    Skulle jag ha sådan tur att jag skulle vinna så önskar jag den som DVD

    SvaraRadera
  31. 1 Jag tror dem skulle säga omtänksam!
    Hoppas vinna den i DVD.

    2 Följer dig redan på bl, gillar inlägget som nummer 14

    veronica_134@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Hej!

    Denna film vill jag gärna vinna till min lilla MODIGA dotter, men mig skulle nog folk tycka jag var GLAD! :)

    Kram

    SvaraRadera
  33. Jag tror att mina vänner skulle beskriva mig som driftig.
    Skulle vilja vinna den på DVD.

    http://tavling.frusvensson.se/2012/december/modig-1012.html
    15:e personen som gillar på BL.

    /Andrea
    andrea.sandell@gmail.com

    SvaraRadera
  34. Jag är impulsiv ;) Dottern såg denna på bio och jag älskar filmen. Önskar denna till barnen i julklapp!

    jagematilda@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Blev nr 16 att gilla inlägget.

    Jag skulle nog beskrivas som godtrogen.

    Blu-Ray tack.

    SvaraRadera
  36. Hm.. antagligen blond.. haha, för jag är det innerst inne väldigt ofta ;)

    Följer redan men gillade inlägget som nr 17.

    lovesmillis_95@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Jag är gärna med och tävlar, och om mina vänner skulle beskriva mig med ett ord skulle det vara driven. Det är det första ord jag beskriver mig själv med också då det verkligen hör ihop med mig.

    Skulle gärna vilja vinna blu-ray.

    Delat på FB (Sanna Kaakinen).

    Följer dig sedan tidigare på bloglovin, men har gillat inlägget som nr 18.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Älskar att tävla och om fru Fortuna vill önska mig God Jul vill jag som är omtänksam och rak/ärlig filmen på DVD.

      pentzin@spray.se

      Radera
  38. Mina vänner beskriver mig som smart :D
    Om jag vinner vill jag helst ha filmen på blu-ray.

    Mvh,
    Jessica

    SvaraRadera
  39. Det låter ju lite märkligt att tala om sig själv som snäll, men jag brukar i alla fall få höra det. Och då blir jag såklart glad, det är vad julen handlar om för mig. Att ge är hundra gånger roligare än att få, därför ger jag gärna bort Modig i julklapp. Blu-ray.
    Hälsningar Hanna
    hannawe@live.se

    SvaraRadera
  40. Jag vill vara med och tävla. Mina vänner skulle defenitivt säga snäll, då jag ofta är fööör snäll :) mvh frida osis_frida@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Modig! Definitivt! :)

    ienannandelavlivet@live.se

    SvaraRadera
  42. Hej!

    Folk skulle nog tycka jag var väldigt sportig.

    Ha en bra dag!

    /Magnus
    m_high79@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Finurlig!

    gunilla.by@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. ENVIS är nog bästa beskrivningen av mig :)

    Skulle jättegärna vilja vinna DVD.

    Vänliga hälsningar:

    "Mickan"

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Jag är med och tävlar.
    Mina vänner skulle nog beskriva mig som lat.

    therese.engstrom@telia.com

    SvaraRadera
  46. Folk skulle nog säga att jag är lite "crazy".

    DVD om jag vinner

    SvaraRadera
  47. Mej skulle dom beskriva som snäll, och det är jag glad för att dom gör.
    Även om jag skulle vilja vara lite modigare många gånger. :)

    Gillar inlägget som nr 19 på bloglovin.

    Hoppas på en DVD.

    Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  48. Omtänksam :)

    Bluray

    Annkar14@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Jag är med i tävlingen!
    Mina vänner skulle nog beskriva mig som smart.
    Önskar vinna blu-ray

    SvaraRadera
  50. Jag är gärna med :-)
    Jag tror att dom skulle beskriva mig som snäll.
    Jag har länkat i min blogg
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/december/10-december-vinn-filmen-modig.html¨

    Har jag turen att vinna vill jag ha dvd

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  51. Jag är med och tävlar. Filmen får gärna bli en julklapp till mina barnbarn.
    Mina vänner skulle beskriva mig som en pratkvarn.
    Formatet DVD.
    Följer bloggen och gillar inlägget: Nr 20.
    Gertrud gertruddurtreg@live.se

    SvaraRadera
  52. Önskar mig blu-ray Mina vänner skulle beskriva mig som charmigt snurrig ;)

    SvaraRadera
  53. Önskar mig blu-ray.....mina vänner skulle beskriva mig som charmigt snurrig ;) millis212@spray.se

    SvaraRadera
  54. harmonisk
    DVD
    e-albin@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Hej. Jag är gärna med. Tror att de skulle beskriva mig som engagerad
    lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  56. 1. Är gärna med och tävlar, tror mina vänner skulle säga snäll.
    2. Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/12/modig-1012.html
    3. Följer dig redan på bloglovin, gillade inlägget som nr 21
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  57. Olika från olika personer. Faktiskt. Jag är nog alla tre, haha.

    Blu-ray eller DVD spelar ingen roll

    (J.vinsa@bredband.net)

    SvaraRadera
  58. Snäll skulle nog deras svar ha blivit. Jag skulle vilja vinna DVD.

    Följer dig och gillar inlägget som nr 22.

    liindaa.n@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. Jag är med! Mina vänner skulle nog beskriva mig som snäll :) Om jag vinner vill jag ha DVD!
    Gillar inlägget på bloglovin som nummer 23! :)
    jes.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Humoristisk

    Vill vinna DVD

    Jag har tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/12/04/modig-1012/

    Sonen skulle bli överlycklig om jag vann denna då vi missade förhandsvisningen vi var bjudna på.

    Gillar som nr 24 på Bloglovin och följer dig sen förut

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  61. Envis
    Vill vinna den på DVD
    mathilda.robertsson@gmail.com

    SvaraRadera
  62. GODHJÄRTAD

    vill vinna dvd..till min son som ÄLSKAR film

    chanette81@hotmail.se

    SvaraRadera
  63. Jag är gärna med.

    Mina vänner skulle kalla mig glad.

    Om jag vann skulle jag vilja ha DVD format.

    Hälsningar Christine
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Om man skulle beskriva mig med ett ord skulle nog det vara sprallig!

    1. Bloggat; http://helenewiklund.blogg.se/tavlingar/2012/december/modig-1012.html#comment

    2. Gillat inlägget som nummer 25.

    Jag skulle önska den i blueray om jag vann. :)

    helenewiklund@hotmail.com

    Kram Helene

    SvaraRadera
  65. 1. De skulle nog beskriva mig som aningen KNASIG!
    2. Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/december/vittellersvart-2.html#comment
    3. Följer dig redan och blev nr 26 som gillade inlägget

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  66. Reko
    DVD
    lena.brln@gmail.com

    SvaraRadera
  67. jag är modig tycker mina vänner om mej dom gillar min modighet och att jag är om tyckt av dom jag är med och tävlar vill vinna dv modig till mej ggillar den filmen såg den på bio med min kompis agneta
    vitnos75@hotmail.se
    hälsning från modiga ann-sofi som ställer upp i tävlingen nu

    SvaraRadera
  68. Jag och mina barn vill gärna vinna Modig blu-ray :-)

    Tror jag skulle beskrivas som Knasig.

    SvaraRadera
  69. jag vill vara med=)
    mina vänner skulle nog beskriva mig som en smula blond men snäll haha;)
    länkat på min blogg http://bitskemmatavlar.blogspot.se/2012/12/modig-10dec.html

    lakritzflicka@hotmail.com

    SvaraRadera
  70. de skulle beskriva mig som snäll :)
    DVD
    Alexandra.Tkauc@hotmail.com

    SvaraRadera
  71. länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

    omtänksam

    SvaraRadera
  72. Om mina vänner skulle beskriva mig skulle det nog vara snäll, jobbar inom akutsjukvården och hjälper människor vardag :)

    Om jag vinner skulle jag helst vilja ha på DVD

    Med vänlig hälsning

    patriknilsson1985@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. Mina vänner beskriv mig som omtänksam. Jag skulle vilja vinna i DVD :)
    2 lotter: http://sannafernquist.blogg.se/2012/december/tavling-10-december.html
    3 lotter: följer dig redan på bloglovin så blev den 27 att gilla detta inlägg! :)
    Håller tummarna! KRAM!

    sannafernqvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  74. 1. Mina nära och kära skulle kalla mig för snäll.

    1. Jag skulle så himla gärna vilja vinna filmen i DVD-format!

    kajsawallmon@hotmail.com

    SvaraRadera
  75. Jag tror mina vänner skulle säga att jag är smart! Eftersom jag löser problem på jobbet och försöker låta korkad för att slippa jobba över :D haha


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  76. Jag är gärna med.
    Vi skrev lappar som skulle beskriva varandra när vi gick i gymnasiet. 90% av mina sa snäll så jag får köra på det :)
    Jag skulle vilja vinna blue ray.
    Jag gillar som nr 28.
    Tipsat;
    http://barajagtestarturen.blogspot.se/2012/12/1012.html
    rockbarnettavlar@hotmail.com

    SvaraRadera
  77. Mina vänner kallar mig ofta udda, något jag ofta tar som positivt till trots. Skulle jag ha turen att vinna vill jag ha dvd.

    xsavetheworld@hotmail.com

    SvaraRadera
  78. Tror mina vänner hade beskrivit mig som livlig.
    AliceMeyeer@yahoo.com

    SvaraRadera
  79. carro barro, caroline_bjarnevi@hotmail.com

    1, De skulle nog säga, duracell kanin eller snäll..
    Jag skulle vilja vinna blue ray, men dvd går oxå bra =)
    2, gillar som nr 29,

    SvaraRadera
  80. Mina vänner skulle beskriva mig som snäll. Om jag har turen att vinna så önskar jag mig en Blu-ray.

    Extralott: Jag gillar inlägget och blev nummer 30.

    fia_79@hotmail.com

    SvaraRadera
  81. Hej! Jag hoppas att dom skulle säga Jättesnäll!;)

    Önskar Blueray
    Vänliga hälsningar Anna

    tindrasoliv@gmail.com

    SvaraRadera
  82. Det skulle beskriva mig med ordet: MUPP!
    Men de säger det med kärlek ;)
    Skulle vilja vinna Modig på dvd :)
    /Frida Eriksson,tacospanda@gmail.com

    SvaraRadera
  83. Hjälpsam skulle de säga.

    Larssontirri@yahoo.se och vinner jag så väljer jag gärna vanlig dvd. Ha en fortsatt bra dag. KRam Cilla

    SvaraRadera
  84. Mina vänner skulle beskriva mej som flexibel.
    Vill helst vinna filmen på dvd.

    Gillar inlägget som nummer 31.
    villehelmville@hotmail.com
    Vilhelm

    SvaraRadera
  85. Åh, jag vill gärna vara med och testa lyckan! Skulle vara super kul att vinna då jag hört att denna är super bra och sonen vill se den :-)
    Mina vänner skulle nog beskriva mig som galen, jag är ofta helt crazy och gör alla möjliga tokiga saker och ting. Det sitter inte direkt fast så att säga ;-)
    linda@chelz.se

    SvaraRadera
  86. av de tre tror jag de skulle säga att jag är snäll ;) annars rolig!

    skulle vilja vinna i dvdformat

    länk: http://gulahumlan.blogg.se/2012/december/10-december-modig.html

    hejcattis@hotmail.com

    SvaraRadera
  87. Lydia Sleyman2012-12-07 18:30

    Mina vänner skulle nog kalla mig för snäll, och då menar jag FÖR snäll.
    Jag skulle vilja vinna en Modig-dvd till min dotter som snart fyller 7 år.

    lydia_sleyman@hotmail.com

    SvaraRadera
  88. Åh jag är med! I DVD fomratet helst! Hade varit awsome att överraska min lillasyster då hon älskar Disney! Speciellt brave! :)
    sofia-yousofzaii@hotmail.com

    SvaraRadera
  89. Åh skulle vara jätte kul att vara med! Skulle varit grymt att vinna brave, i dvd format då till min älskade lillasyster!
    sofia-yousofzaii@hotmail.com

    SvaraRadera
  90. Mina vänner skulle kalla mig modig
    Jag vilja ha i dvdformat ifall jag vinner .
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
  91. Mina vänner skulle nog kalla mig modig .
    Vinner jag vill ja ha i dvdformat .
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
  92. Svar : För snäll
    Om jag vinner skulle jag vilja ha Blu-Ray :D
    Bloggar självklart :D http://miniinatta.blogg.se/?tmp=846610
    Följer redan din blogg . Gillar inlägget , blev nr 32 :)
    miniinatta@hotmail.com

    SvaraRadera
  93. Madeleine Karlsson2012-12-08 09:42

    Hej. Jag skulle jättegärna vilja vara med och tävla om filmen.
    Jag vill ge den till min brorsdotter (format spelar ingen roll). Hennes föräldrar har det väldigt tufft ekonomiskt och kommer knappt kunna ge henne några julklappar :(. Jag vet att hon jättegärna vill ha den här filmen.
    Mina vänner skulle nog säga att jag är omtänksam, jag sätter andra i första rummet och glömmer mig själv i det.

    Madeleine Karlsson, Madde@halvgas.se

    SvaraRadera
  94. Hej!

    Jag skulle vilja vinna den i Blue-ray format.
    Har gillat inlägget, delat det på facebook och länkar på min blogg :)
    http://mikaelajensen.blogspot.se/2012/12/tavling.html

    Nu håller vi tummarna stenhårt! :-D

    SvaraRadera
  95. Hej!

    Jag skulle vilja vinna den i blue-ray format.
    Har delat på facebook, http://www.facebook.com/Mela.J
    gillat inlägget och tipsat om det på min blogg
    http://mikaelajensen.blogspot.se/2012/12/tavling.html

    Mina vänner skulle beskriva mig med ett ord som omtänksam.

    Håller tummarna!

    (blev dubbel kommentar från mig nu då jag råkade skicka iväg innan jag skrev färdigt förra)

    SvaraRadera
  96. Hej!
    Mina vänner skulle nog beskriva mig som modig, eftersom jag alltid gör det jag just vill. Har på mig min sorts kläder, vågar göra "sälen" i skolkorridoren, utmanar de på alla möjliga tävlingar och är mig själv helt och hållet.
    Jag skulel vilja vinna den i DVD!
    Har ingen aning om min mailadress komme synas, så skriver den här : ikka.frank@hotmail.com

    SvaraRadera
  97. Hola!
    Mina kompisar skulle nog beskriva mig som snäll tror (eller nörd va vet ja)
    Och jag vill nog ha filmen i DVD format!!;D

    Följer dig på bloglovin och det står att du har 321 följare med mig hihi
    Och nu ska jag länka tävlingen på min blogg wihoo!

    SvaraRadera
  98. Mina vänner skulle beskriva mig som snäll

    Filmen vill jag ha i de gamla Dvd-formatet :-)

    Delar tävlingen på facebook!!

    Jessica Hellström
    jessica_hellstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  99. Tror jag skulle beskrivas som virrig eller hjälpsam:)

    Är turen på vår sida skulle en "vanlig" Dvd bli perfekt!

    Elisabeth

    elisabethfundin@telia.com

    SvaraRadera
  100. 1) Jag tror att mina vänner skulle beskriva mig som en "klurare". Jag tycker om att hitta lösningar på saker, både saker som innebär en rent teknisk lösning men också när det t.ex. handlar om att hitta en bra kompromiss! Så man tänker och klurar ett tag och så kanske man har tur när man tänker och hittar en schyst lösning!
    2) Har tipsat om tävlingen på min FB!

    Skulle gärna vinna filmen som Blue-ray!
    m_danielsson33@hotmail.com

    SvaraRadera
  101. Svar: Snäll

    blu-ray

    Mvh
    Malin H
    coolmalpa@hotmail.com

    SvaraRadera
  102. Svar: Mina vänner skulle nog säga att jag är bestämd, hehe.

    (DVD)

    Malin Rosendal
    malinrosendal@hotmail.com

    SvaraRadera
  103. Positiv!
    DVD
    Jag har delat tävlingen på FB (Annika Nilsson)https://www.facebook.com/annika.nilsson.357

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  104. Snäll :)
    En DVD tack.
    Gillar inlägget som nr 35 på Bloglovin.

    englavakt81@hotmail.com

    SvaraRadera
  105. Jag tror nog mina vänner skulle beskriva mig som smart (Eller är det kanske jag själv som helst beskriver mig så? haha)

    Skulle jag vinna filmen skulle jag föredra den påp Blueray :-)

    Hälsningar
    Emma Björk
    miss_spock@hotmail.se

    SvaraRadera
  106. Mina vänner skulle nog kalla mig omtänksam! Jag hade velat ha i formatet DVD

    Johanna Mattila
    Johannasmattila@spray.se

    SvaraRadera
  107. Eva Hjalmarsson2012-12-10 07:39

    Snäll

    eva.hj@home.se

    SvaraRadera
  108. Givmild :)
    peronsson@hotmail.com

    *Jag känner en liten tjej som är modig. Om jag har tur och vinner skulle hon få filmen i julklapp av mej.
    DVD.
    Följer bloggen och gillar inlägget som nr 36.

    SvaraRadera
  109. Nördig tror jag de skulle säga. Kan nördiga saker om fotboll oså (typ hur mycket de väger och vilka skor de har). Vill gärna ha den på Bluray. joakimdeluxe@hotmail.com

    SvaraRadera
  110. Jag tror de skulle beskriva mig som rolig! haha.
    Skulle jag vinna skulle jag önska mig en dvd :)
    fraaiidaaeriksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  111. Det jag brukar få höra ifrån mina vänner är att jag är smått galen och kreativ.
    Jag skulle vilja ha den på dvd. :)

    SvaraRadera
  112. Mina vänner skulle nog beskriva mig som en "idéspruta"! Det där med att brainstorma i alla situationer är ganska typiskt mig! Sen kanske det inte alltid blir århundradets bästa idé varje gång men nån gång ibland så blir det nåt riktigt bra!

    Jag skulle vilja vinna filmen som DVD!

    Gillar på BL som nummer 37!

    h08nikwe@du.se

    SvaraRadera
  113. Svar: Envis!

    Mvh Eleonor

    Dvd tack

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  114. Rolig skulle de nog säga! Blu-Ray håller jag tummarna för!

    /Niklas.
    niohl(at)bredband.net

    SvaraRadera
  115. Jag hoppas på smart (ha ha)




    musse7162@hotmail.com

    SvaraRadera
  116. Skulle mina vänner beskriva mig med ett ord blir det utan tvekan IMPULSIV, på både gott och ont skulle jag tro.

    Har jag turen att vinna önskar jag mig Blu-ray

    SvaraRadera
  117. Jag är gärna med!

    Givmild, skulle mina vänner beskriva mig.

    Vid vinst, blir dvd bra!

    mvh Kristiina
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  118. Monika O-sson2012-12-10 23:36

    Jag är med.
    Om mina vänner beskriver mig så säger de Kärleksfull.
    Filmen Modig önskar mitt barnbarn sig i julklapp. Det visste vi inte men hon ritade till Tomten under eftermiddagen och hon ritade Merida.

    E-mail: empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  119. Monika O-sson2012-12-10 23:37

    På dvd, glömde jag skriva.
    Håller tummarna!

    SvaraRadera
  120. Noggrann

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!