2012-12-02

Vinn 1 av 5 ex av sällskapsspelet En galen värld!

Kylskåpspoesi AB har släppts sitt femtonde spel och det firar vi med en tävling där fem av er vinner ett varsitt exemplar av spelet En galen värld.
En galen värld är ett kreativt, finurligt och underhållande spel med lustiga och utmanande frågor baserade på sanna historier från hela världen!

Fler än 50 otroliga historier för en utmanande och underhållande kväll med vänner och familj. Perfekt för alla som älskar kreativt tänkande blandat med galna historier och massor av humor. Var beredd på tokiga gissningar från både dig själv och dina vänner!
1:a - 5:e pris Sällskapsspelet En galen värld.
__________________________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

Hur många olika speltitlar har Kylskåpspoesi AB gett ut?
Ledtråd

Skriv svaret som en kommentar, svaren syns först efter avslutad tävling. 
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

- Gilla Kylskåpspoesi på Facebook.
(Skriv att du gjort det)

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida.
(Låna gärna bilden och bifoga direktlänken i kommentaren)

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick)
__________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 9/12-12.
Lycka till!

Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras. Svaren syns först efter avslutad tävling.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress.
- Vitt eller svart är enväldig domare och beslut får gärna överklagas men har troligen ingen verkan.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.

- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

62 kommentarer:

  1. saga (sagapahlsson@live.se)2012-12-02 08:35

    * Svaret är: 14st.
    * Gilar på facbook med namnet Saga Påhlsson
    * Följer dig redan på bloglovin och blev den första att gilla inlägget :)

    SvaraRadera
  2. Hej. JAg är med :)))

    Finns 14 titlar sen förut. 15 med denna.

    Tipsade här http://jessamys.blogspot.se/p/tavlingar.html

    JAg blev nummer 2 att gilla inlägget.

    Ha en bra dag. Mvh jessamy_@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Hej. Jag är gärna med. Om jag räknat rätt så är det 15st.
    lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  4. 15!
    Gillar på fb under Dessie Borgström
    Tipsat! http://dessie-tavlingsblogg.blogspot.se/2012/12/9-december.html
    Blev nummer 3 på bloglovin under inlägget!

    Hooooppas!!

    SvaraRadera
  5. hm, jag svarar 15 :)

    moniasundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Tror det är 15st

    Gillar på FB, Anna Karlsson

    Länkat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/12/02/spel-912/

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  7. De har 15 olika spel.
    Har gillat på FB Tina Carlström.

    Hälsningar Tina
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. jag fick det till 15 :)

    Linnros@live.com

    SvaraRadera
  9. Kylskåspoesi har gett ut 15 titlar genom åren!
    Det här spelet skulle jag jättegärna vinna, för jag älskar att spela spel när man har andra familjer över på middag eller liknande, men jag är verkligen ingen hejare på klassiska spel som t.ex. TP, där man ska vara så otroligt allround-kunnig! Såna här spel med mer humor och skratt och inte så mycket press är mer min grej!
    Gillat på FB!

    maria.westerberg@skola.vasteras.se

    SvaraRadera
  10. 15 st

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag är gärna med!
    Svar: Jag får det till 15 spel.
    FB: C Care Regn
    Tipsat:
    https://www.facebook.com/caresextionio/posts/173247479488174
    Gillat på BL, vi är nu sex som gillar.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  12. Svar: 14
    Jag gillar på facebook - Mathilda Robertsson
    mathilda.robertsson@gmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag tror att det är 15 titlar och jag gillar på facebook, såklart!

    SvaraRadera
  14. Jag vill vara med!
    Gissar på 15 spel.
    / anna.samuelsson9@gmail.com

    SvaraRadera
  15. 15 speltitlar får jag det till.

    Hälsningar Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  16. 15 olika spel
    /Tova
    tovling@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Jag är gärna med.
    Svaret på frågan: Jag fick det till 15 st.
    Gillar deras sida på fb. (Jenny Alexandersson).
    Länkat tävlingen här: http://jennystavlingsblogg.blogg.se/2012/december/spel.html
    Följer dig redan via bl, men blev nummer 7 som gillade inlägget.

    mail: jennytavlar@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. 15 stycken

    Lise_kna@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Svar: 15 st

    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/december/9-december-vinn-spel.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  20. Jag är gärna med och tävlar, och Kylskåpspoesi AB har gett ut 15 olika speltitlar.

    Extra chanser:

    Gillat på FB (Sanna Kaakinen).

    Delat på FB (Sanna Kaakinen).

    Följer dig på bloglovin sedan tidigare, men har gillat inlägget som nr 9.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. 15 stycken olika titlar!

    Maria
    hatti_fnatti@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. 15 stycken.


    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  23. svar: 15

    länk: http://gulahumlan.blogg.se/2012/december/9-december-spel.html

    hejcattis@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. monika gustavsson2012-12-03 10:48

    Svar: 15

    vh
    Monika G
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  25. Hej!

    Jag är självklart med och tar alla chanser:

    1. Svar på frågan: 15 st.

    2. Gillar Kylskåpspoesi på Fb sedan länge (Hilde Jensen)

    3. Har delat via Facebook
    https://www.facebook.com/hilde.jensen.560#!/hilde.jensen.560

    4. Följer redan via Bloglovin och har gillat inlägget som nr.10

    Nu håller vi tummarna här hemma!

    SvaraRadera
  26. Jag räknar det till 15 olika spel. Hoppas att det är rätt och att jag har en chans att vinna detta roliga spel!

    annie_msson@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. 15 speltitlar
    Ha en bra dag
    //Annie

    kasamark@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Tror jag glömde min mailadress:
    hilde_jensen@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Tror de har gjort femton stycken spel! Jag gillar dem på facebook och blev din följare 318 på bloglovin!
    (min mail är vill_du_ha_min_@hotmail.se)

    SvaraRadera
  30. Jag är med.
    Svar: 15
    J_e_n_n_y@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Svar: 15

    Gillar på FB (Carola Lind)
    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/december/en-galen-varld.html

    Gillar inlägget på BL som #11

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  32. Svar: 15 st!

    2. Gillar med namnet Emilia Lindbom.

    3. http://www.facebook.com/emiliaeemijji/posts/502209959812075

    4. Följer dig redan, gillade som nr 12.

    SvaraRadera
  33. Bengt Hjalmarsson2012-12-04 07:52

    15 st

    bengtgunnarhj@telia.com

    SvaraRadera
  34. Svar: 15 st.

    Gillar på fb (Linda Nyberg)

    Följer dig redan så gillade inlägget som nr 13.

    liindaa.n@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Jag är med och tävlar.

    1. Rätt svar är 15 spel
    2. Gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)
    3. Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/december/vittellersvart.html#comment
    4. Följer dig redan, blev nr 15 som gillade inlägget.

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera

  36. Det verkar vara ett jätte rolig spel, jag är självklart med och tävlar.

    Jag tror att de har gett ut 15 speltitlar nu.
    Gillar som nr 8 på bloglovin!
    Gillar självklart på F.B!

    h08nikwe@du.se

    SvaraRadera
  37. Jag är gärna med :)

    1. Dem har släppt 15 spel.

    2. Gillar på fb, Helene Wiklund

    3. Bloggat; http://helenewiklund.blogg.se/tavlingar/2012/december/spel-912.html#comment

    4. Gillar inlägget som nummer 16.

    helenewiklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Kylskåpspoesi har gett ut 15 olika speltitlar.

    Extra lott 1: Jag har gillat kylskåpspoesi på Facebook.
    Extra lott 2: Jag har gillat inlägget och blev nummer 17.

    SvaraRadera
  39. 16
    /Frida Eriksson, tacospanda@gmail.com

    SvaraRadera
  40. Svar : 15
    miniinatta@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Gillar på fb (Nathalie Eriksson)
    Bloggar självklart :D http://miniinatta.blogg.se/?tmp=489474
    Gillar inlägget , blev nr 18
    miniinatta@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Hej.
    Är gärna med och tävla om ett spel.
    Svaret är 15 stycken.

    Emma N

    SvaraRadera
  43. Sven Söderling2012-12-06 17:45

    8 st

    Gillar kylskåpspoesi på FB

    Sven Söderling

    SvaraRadera
  44. Ann-Katrin J.2012-12-06 17:46

    8 spel

    Ann-Katrin Jorborn

    SvaraRadera
  45. Femton titlar!

    Håller tummarna hårt!
    MVH Kersti

    (mejladress i mejlet)

    SvaraRadera
  46. Svar: 15 st.

    Jennie /snabelbabels(a)live.se

    SvaraRadera
  47. Svar: 15 olika spel.
    Mvh Christa

    SvaraRadera
  48. Madeleine karlsson2012-12-08 09:45

    Jag vill såå gärna spela detta med min familj i jul.
    15 stycken om jag har räknat rätt...

    Bästa hälsningar
    Madeleine Karlsson, Madde@halvgas.se

    SvaraRadera
  49. 15 st hittils
    Göran gnaeze@glocalnet.net

    SvaraRadera
  50. Hej!

    Jag tror att det är 15 st!
    Skulle vara galet kul att vinna denna, perfekt julklapp!
    /erica / ikka.frank@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Hej!

    15 stycken

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Svar: 15st

    Gillar redan på FB (Eleonor Hållbus Dahlin)

    Mvh ELeonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  53. Svar: 15 st

    Gillar på FB (Annika Nilsson)

    Tipsat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. 15 st
    Har gillat inlägget

    // Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Svar: 15 st

    Gillar på FB (Annika Nilsson)

    Tipsat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Jag är med! Svar 15 stycken :)

    Kram Åsa
    Soderlund_asa@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. 15 st räknar jag till.
    Gillar inlägget som nr 20 på Bloglovin.

    Englavakt81@hotmail.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!