2013-01-04

2012 - lista!

Hur har ditt 2012 varit?
Första året som trebarnsfamilj, det har varit mysigt, lärorikt och fyllt av kärlek.

Vem har du umgåtts med mest?
Min familj, alltid min familj.

Bästa minnet från 2012?
Svårt att säga, jag har uselt minne.

Är det något du saknat 2012 som du vill ha år 2013?
Träningslust.

Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?
Inte en enda partykväll, direkt.

Tror du att år 2012 kommer blir bättre?
Det vore trist att tänka att det inte skulle bli bättre eller åtminstone lika bra.

Har du några löften inför år 2013?
Nepp, undviker nyårslöften.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Fyllde 37, skrev kontrakt för huslån och husköp.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Yes, finaste bästisen fick sin fjärde raring.

Dog någon som stod dig nära?
Nej.

Vad var din största framgång 2012?
Gick ner 10 kg under sommaren med LCHF-diet. Är stolt över att jag lyckats hålla viktnedgången.

Största misstaget?
Återfallet till sockret.

Har du varit sjuk eller skadat dig?Inte mer än vanligt.

Bästa köpet?
Är glad för min Samsung Galaxy S2 och så hoppas jag förstås att husköpet är det bästa jag någonsin gjort.

Vad spenderade du mest pengar på?
Nämnda hus.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
Dancing on my own och Flytta på dig.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Same, same.

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat och tyckt om mig själv.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Haft ångest och ätit socker.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Ja, inte fick jag frukost på sängen iallafall. Fortfarande lite bitter...

Hur tillbringade du sommaren?
Första lyxiga sommarlovet med familjen som vuxen.

Hur tillbringade du julen?
Proppmätt med familjen.

Bästa boken du läste i år?
Läste ovanligt få böcker i år, det blir lätt så med bebis men som alltid så tycker jag om Stephen Booths böcker.

Årets bästa film?
Hm, svårt men jag blev positivt överraskad av senaste Batman och så är jag en sucker för komedier. 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Året kunde ha fått sluta med färre dåliga nyheter.

Hur skulle du beskriva din stil under 2012?
Svart som vanligt men med fler tighta kläder.

Vad fick dig att må bra under året?
Som alltid så är det mina närmaste. Viktnedgången fick mig också att må bra.

Vem saknade du?
Tidvis saknar jag de jag älskar som inte längre finns i livet.

Vad ser du mest fram emot med år 2013?
Att få flytta in i vårt hus, börja inreda och trivas. Längtar också efter att få fira jul i nya huset.

Skriv gärna din egen lista och länka här om du vill!
- vs -

4 kommentarer:

  1. http://blandaddagbok.blogg.se/2013/january/mitt-2012.html

    Fyllde i den jag också.. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul!

      Du har haft ett minst sagt händelserikt år. :)

      Radera
  2. tog en tur med listan men har för dåligt minne kände jag ;)
    Hände ju bara en grej förra året. IRMA ♥
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Minnet blir bara sämre och sämre...

      Tur att de små tar så enormt mycket plats att de är omöjliga att glömma bort. :D

      Radera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!