2013-01-26

Dove pure & sensitive - testat!

Dove har kommit med en ny mild hudvårdsserie, Pure & Sensitive, som jag testar just nu. Serien består av Body Lotion, Beauty Bar (tvål), Duschcreme, Anti-perspirant Roll On och Anti-perspirant Spray.
Jag har använt deon en tid och jag gillar den. Den är doftfri och tar inte över en eventuell parfym och den håller mig fri från svettlukt. Inte för att jag någonsin doftar annat än jordgubbar och glass förstås...

Deon är väldigt mild, fläckar inte ner mina toppar och verkar i minst ett dygn. Jag har visserligen inte provat hur den fungerar annat än vardagligt eftersom jag inte tränar. Än. Därför rekommenderar jag Dove Pure & Sensitive Anti-perspirant Roll on som en bra vardagsdeo!

Doves produkter hittar du i de flesta dagligvarubutiker.
- vs -

2 kommentarer:

  1. En bra doftfri deo borde alla nyblivna mammor få på bb!
    För oss som inte doftar som en sommardröm av oss själva är det tur det finns Eau de Bröstmjölk.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det vore en himla bra grej i de populära BB-väskorna en del sjukhus delar ut... Good thinking. :)

      Radera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!