2013-01-12

Icke med polkakross!

Min dator vill inte göra som den blir instruerad. Det tar eormt mycket tid att testa olika varianter och just nu är det sisa försöket. Fungerar inte det här så hamnar den på skroten. Otroligt vad beroende jag är av struktur, min egen struktur. När min stationära dator inte fungerar eller är tillgänglig så blir jag rätt så handfallen, jag gillar inte förändringar av det slaget.

Jag håller tummarna för att det går bra så att jag slipper börja leta efter en ny dator för det har jag ingen som helst lust med.
Medan jag gnäller över det här så vill jag tipsa om det du ser på bilden: chokladbollar med krossad polka. Chokladbollar är ju goda som de är, jag gillar dem bäst med kokos i vanlig fall men det här blev en annan sak. Riktigt gott, testa!
- vs -

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Oh yes, passar perfekt i min nya Polkadiet. ;)

      Radera
  2. åh jag ÄLSKAR polka!!!!!!!!!!!!
    Inte dansen då ;)
    Favoriten; Sias polkagrisglass. It's to die for!
    Blev bjuden på små polkagristryfflar en gång, det var inte heller dumt... åh nu kom det visst lite dregel...
    hoppas din dator överlever. Annars får du ge den en fin begravning.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah, då måste du testa att blanda krossad polka i vispad grädde, så enkelt och superdupergott. Passar till det mesta man har grädde till... :) Om det står i kylen en dag så smälter polkan helt och blir ännu godare, yummy in my tummy!

      Fast det har du kanske redan provat.

      Kram

      Radera
    2. ej testat, det hamnar på min to-do-list ;)

      Radera
    3. och åh, min bröllopsdag varje år firas med mjukglass på Biltema - med polkagrisströssel! Godast!

      Radera
  3. Det lät gott! Jag älskar polka :) Längtar till sommarens mjukglassar med polkaströssel, mums!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har snöat in lite på polka och gjorde en polka/fluff/glasstårta efter jul. Mycket mumsigt!

      :)

      Radera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!