2013-01-02

Nystart & tävlingar!

Välkommen 2013!

Nu är det dags att ta nya tag och jag har laddat med några topptävlingar till er. När det lätt hysteriska julkalendertävlandet har tagit slut så är det både kul och skönt att fokusera om litegrann.

Hur har det gått i kalendrarna för er? 

Jag går mest och väntar med att packa upp det som är nytt. Har bland annat en superfin lampa jag fick av mamma i födelsedagspresent, några julklappar och två kalendervinster som ännu är ouppackade eftersom jag vill spara dem till huset.
Hela livet går på sparlåga tills det är dags att installera oss och få börja inreda. Det är visserligen några månader kvar men jag känner ändå att jag vill vänta. Har sådana fantasier över hur rent, nytt och fint det kommer bli och vilka bra bilder jag kommer kunna ta. Längtar och längtar!

Tävlingar kommer upp eftersom i januari och jag hoppas att ni vill fortsätta hänga med mig även i år.
- vs -

4 kommentarer:

  1. Gick inget vidare för mig i julkalendrarna...

    Självklart fortsätter jag hänga med dig i år!

    God fortsättning på det nya året :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gläder mig! :)

      Att du fortsätter hänga med mig alltså, inte att det gick dåligt i kalendrarna. ;)

      Tack detsamma, 2013 blir ett riktigt toppenår, okej?

      //Anna

      Radera
  2. Gick inget vidare för min del med kalendrar, så det är tur att det kommer andra tävlingar :) Det är klart jag hänger med, så mycket jag kan och orkar! Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter toppen! :)

      Kram

      Radera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!