2013-01-25

Tävla om 1 av 3 par TASSA!

Då var det dags för årets första tävling med barn-tema. Inte mindre än tre par smarta TASSA-mockasiner står på spel och som vanligt är det enkelt att vara med.
TASSA är bra för fötterna, lätt att sätta på och de sitter var, det är en perfekt lära-gå sko, badhussko, resesko, strandsko mm. TASSA är en strumpa och sko i ett, en stickad nylonstrumpa med kraftig naturgummisula.
1:a - 3:e pris Ett par TASSA i valfri storlek (19-26), värde 220 kr/par.
__________________________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

Vilken färg skulle du vilja se TASSA i?
Skriv svaret som en kommentar. 
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

(Skriv att du gjort det)

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren)
__________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 7/2-13.
Lycka till!


Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.

- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
- vs -

66 kommentarer:

  1. Jag är med och tävlar.
    Limegrönt hade varit ballt!
    Gillar dem på facebook: Emely Tuväng

    emely_tuvang@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag skulle gärna vilja se de i turkosa (som är min favorit färg).

    Gillar på FB (Sanna Kaakinen).

    Delat på FB (Sanna Kaakinen).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Varför inte svarta med vita stjärnor...? :-)

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag vill ha polkagris -prickiga TASSA.
    Gillar på facebook.

    Häls. Anna

    SvaraRadera
  5. saga (sagapahlsson@live.se)2013-01-26 09:00

    Grönt skulle vara coolt :)
    Gillar på fb (Saga Påhlsson)

    SvaraRadera
  6. turkosa =)

    har gillat på facebook (lisette bäcksro)
    tipsar här: http://lis1etavlar.blogspot.se/2013/01/72-vitt-eller-svart-tassa.html

    SvaraRadera
  7. 1) Ett par lysgula Tassa vore häftigt!
    2) Gillar på FB! Maria Westerberg

    maria.westerberg@skola.vasteras.se

    SvaraRadera
  8. Jag skulle gärna sett dem i turkost:)

    /Sara (Sara.cronholm@hotmail.com)

    SvaraRadera
  9. Mintgröna.

    therese.engstrom@telia.com

    SvaraRadera
  10. Gillat och jag älskar ju rosa och har 3 flickor så det hade vart toppen om dessa kommer i rosa!

    Mvh Gabriella

    gabriella.e.c@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Gul och rödrandiga vore gulligt, då skulle de matcha sonens lära gå-vagn!

    cillaberg@gmail.com

    SvaraRadera
  12. 1. Vill ha tigerrandiga TASSAr :)

    2. Gillat på fb (Emma Norrman).

    SvaraRadera
  13. Frågade barnen och rosa och guld är deras svar.

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Turkost!

    vh
    Monika
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  15. Röda

    Gillar på FB (Carola Lind)

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/january/tassa.html

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  16. Röd & vitrandiga!
    Jag gillar Tassa på fb, delat tävlingen och tipsat om den på min sida. Så nu kan ingen av mina vänner och vänners vänner missa den! :-)
    Ha en fin dag!
    Anna
    hillabacken@spray.se

    SvaraRadera
  17. lila och glitter
    delar på bloggen http://flinkan69.bloggplatsen.se/
    annica@flinkens.com

    SvaraRadera
  18. HD färgerna Svart & Orange

    marianne.wikstrom@hotmail.se

    SvaraRadera
  19. Hej,

    Jag gillar Tassa på Facebook alias: Petra Christensen

    Jag skulle vilja se dem i mörkblå med vita stjärnor :)

    mejl: gnuttisen@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. http://www.facebook.com/jenny.killercat?ref=tn_tnmn

    Gillar 70-tals färger så orange-Brun vore en härlig retro färg

    gillat på facebook :)

    SvaraRadera
  21. I AIK svart och gult!
    mvh
    maria_pahlberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Jag skulle vilja se den i prickigt i olika färger!

    Gillar på FB (Lise-Lotte Larsdotter)

    SvaraRadera
  23. Turkosa såklart :)



    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  24. Jag har gillat och delat =
    Tina Carlström, https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351

    Jag skulle vilja att de var turkosa med vita fjärilar.

    Hälsningar Tina
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Marinblåa!!! Jag älskar blått i alla nyanser men marinblå vore sjuktsnyggt, passar till de flesta kläder och är roligare än svarta.

    Kram Karolina
    karolina56@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Jag skulle vilja ha de i rött och kanske med blåa sträck för det blir väldigt könsneutrala då och passar till mycket
    Bloggat om det här
    http://tirasun.com/wp/?p=4188

    Thina

    SvaraRadera
  27. Som USA:s flagga röd. blå och vita
    e-albin@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Pigga älsklingsfärgen hallonrött, såklart! Ursnyggt ihop med svart sula också!
    Mvh Karin (bakugn@hotmail.com), som har gillat på facebook

    SvaraRadera
  29. Regnbågsfärgade. Då passar dom till allt!

    mvh
    Lennart
    slsvensson@hotmail.se

    SvaraRadera
  30. Jag skulle vilja se dem i rosa och gröna ränder.
    /Sarah, litte_kanske@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. 1. Lila och mintgrön.
    2. Gillat på fb.
    3. Tipsat här:
    http://jennyjon.bloggplatsen.se/2013/01/28/9380440-tavling-vinn-ett-par-tassa/

    jenjonsjoberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Lila!!! :)

    Gillar på FB som ana nordlander lund och jag har bloggat här: http://softkitty.bloggplatsen.se/2013/01/28/9380529-vinn-ett-par-tassa-mockasiner/

    Mejl: ienannandelavlivet@live.se

    SvaraRadera
  33. Hej! Eftersom jag älskar retromodet så skulle jag vilja se Tassa i alla retrofärger, särskilt orange och brunt! Jag har gillat på facebook och bloggat om det!

    heidilarsson@hotmail.com

    http://livetenligtheidi.blogg.se/2013/january/vinn-ett-par-tassa-tavling.html#trackback

    SvaraRadera
  34. Jag skulle vilja se dem i himmelsblå färg!
    Har gillat på FB (Maria Carlsson)

    mirre2@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Jag är gärna med!
    Jag skulle vilja se regnbågsfärgade. Snyggt eller hur...
    FB: C Care Regn
    Länkat.
    http://care69.blogspot.se/2013/01/7-feb-vinn-1-av-3-par-tassa.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  36. Jag är absolut med och tävlar =)

    1. LILA
    2. Gillat på facebook "camilla millah öman"
    3. Tipsat: http://millahoman.blogg.se/tavlingar/2013/january/tassa.html


    Hoppas på tur =) Kramar // Millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. 1. Orange och/eller Limegrön

    2. Gillar på Facebook (Elisabeth Öberg)

    3 Delar på Facebook

    https://www.facebook.com/#!/elisabethoberg/posts/359086397531769

    Håller alla tummar och tår!! :-)

    oberg_lisa@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Brun å turkos blir snyggt till våren.

    Maria
    maria_kihlstrom@yahoo.se

    SvaraRadera
  39. Svart sula, men flera olika färger på ränderna! Annars är lime och blått fint! :)

    Gillar på facebook - Caroline Andersson

    caroliinea@hotmail.com

    Håller tummarna, detta är något vi saknar här hemma! :)

    SvaraRadera
  40. Orange

    Gillar på Facebook

    Delar:
    http://www.facebook.com/#!/marcus.lansink/posts/280725168722659

    Hoppas hoppas hoppas! :-)
    Marcus Lansink
    marcus.lansink@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Jag skulle gärna se dom härligt solgula.
    lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  42. Som så många andra säger även jag TURKOS! Underbar färg.

    /Isabelle
    friberg82@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Tävlar gärna :) Skulle vilja se dessa med mörkblå sula och rött upptill med stora vita prickar på :)

    Gillar på fb (Matilda Pettersson)

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  44. Jag skulle gärna vilja se dem i orange!

    gillar på fb- emma widman

    emma.widman@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Jag skulle gärna vilja se färgkombinationen rött och rosa!

    Gillar på fb

    Tipsar på bloggen http://morspara.blogg.se/2013/february/tavla-om-tassa-hos-vitt-eller-svart.html

    /Evelina Evelinabergkvist84@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Jag skulle vilja se dom i cerise/svart, grön/svart och gul/svart.

    Gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)

    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/february/vittellersvart-2.html#comment

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  47. Prickiga!! Jag älskar prickigt, helst röda med vita prickar, och mina tvillinggossar skulle bli assnygga i ett par i storlek 23.
    julia_strandgren@yahoo.se

    SvaraRadera
  48. Oreange hade varit härligt!
    emmaflickan44@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Älskar ju rosa men har ju en grabb så gråa skulle vara snyggt!

    Gillat på FB: Maria Ingels Andersson och delat tävlingen i högerspalten på bloggen: http://systrarnavirrpannor.blogspot.se/

    Min mail är mia@zinknet.se

    Kram Mia

    SvaraRadera
  50. Gillar & delar på fb. Jenny Moen http://www.facebook.com/bettyboop83

    Rosa & svart hade varit väldigt läckert!! :)

    Lilljenny83@gmail.com

    SvaraRadera
  51. Svart med vita tassa avtryck på!

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Turkosa med vita ringar.

    annaulrika@live.se

    SvaraRadera
  53. Jag är gärna med. Turkos/grön randiga skulle jag vilja se dem i.

    Har tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/02/07/tassa-72/

    Gillar på FB, Anna Karlsson

    Stl 19 skulle jag vilja vinna.

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  54. Jag skulle vilja se dem i stjärnmönster i alla möjliga färger. Men vill du ha en specifik färg så får det bli röda.
    Gillar på fb;
    https://www.facebook.com/johanna.h.jansson
    delar;
    http://barajagtestarturen.blogspot.se/2013/02/72.html
    rockbarnettavlar@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Randiga, turkos/vita eller limegrön/vita.

    Gillar TASSA på facebook, Josefine Liinanki

    josefine_lii@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Röda med vita prickar skulle vara fint.

    Jag gillar på FB med mitt namn Tina Carlström.

    Hälsningar Tina
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. 1. i rengbågens färger :D då blir ingen färg utanför
    2. gillar på fb: Johanna Hellberg
    3. länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2013/february/tassa.html#comment

    jag skulle vilja vinna i str. 19.
    johanna.hellberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Rosa - röd prickiga!

    Jag gillar på FB (Annika Nilsson)

    Jag har också tipsat om tävlingen: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/312011032235421

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. Grön! Varken mörk eller ljus utan nån fin nyans där någonstans i mitten. ;)

    Katarina
    atarinkall@hotmail.se

    SvaraRadera
  60. 1. Röd <3

    2. Gillar med namn Sofie Altuntas

    3. Delar pà FB
    http://vittellersvart.blogspot.se/2013/01/tavla-om-1-av-3-par-tassa.html

    MVH Sofie
    sofie.altuntas@gmail.com

    SvaraRadera
  61. turkos, lime och cerise randiga
    Marie Nyhlén Malmborg (dojdojtrollet82@hotmail.com)

    SvaraRadera
  62. Jag skulle vilja se dem i mörklila.

    SvaraRadera
  63. Gillar på FB (ELeonor Hållbus Dahlin)

    Färg Lila och limegröna :)

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!