2013-01-15

Tävla om spelet Ska vi slå vad? från Tactic!

I årets tredje tävling ger Tactic mina läsare chansen att vinna spelet Ska vi slå vad? som min familj tidigare recenserade här.
I detta heltokiga familjespel utmanas spelaren i tur i olika uppgifter medan övriga spelare slår vad om huruvida han kommer att lyckas eller inte.

Hade du rätt? Du vinner vad du satsade!
Hade du fel? Du förlorar vad du satsade!
Spelaren som gör uppgiften belönas om han klarar den!

Ska vi slå vad? är ett härligt partyspel som kan spelas om och om igen! Alla är delaktiga samtidigt och de galna upptågen genom spelet roar både vuxna och barn!

1:a pris Spelet Ska vi slå vad? från Tactic, värde ca 299 kr.
__________________________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

Hur många spelare rekommenderas för en omgång av Ska vi slå vad?

Skriv svaret som en kommentar, svaren syns först efter avslutad tävling. 
__________________________________________

Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida för en extrachans.
(Bifoga direktlänken i kommentaren) 
__________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 26/1-13.
Lycka till!
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.

- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

94 kommentarer:

  1. WoW vilken tävling!
    Det här vill jag verkligen vinna!

    3-6 spelare rekommenderas för spel :)
    Bloggar om tävlingen!

    http://grafiskformgivare.blogg.se/2013/january/tavling.html

    Hoppas hoppas!

    SvaraRadera
  2. Svar 3-6 spelare rekommenderas.
    Tipsat om tävlingen i bloggen här: http://lindaanyberg.blogg.se/2013/january/tavling-vinn-spel.html

    liindaa.n@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Hej. 3 - 6 spelare :)

    Jag har tipsat här http://jessamys.blogspot.se/p/tavlingar.html och hoppas nu på tur så att vi har något att göra när vi möts med barnen. När barnen leker kan vi vuxna spela :)

    mvh jessamy_@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. svar 6 det skulle jag villja vinna så man slipper se på tv Pluppelina@home.se

    SvaraRadera
  5. Svar: 3-6 spelare

    vh
    Monika
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  6. 3-6 spelare rekommenderas! :)

    jag delar på facebook!
    Kul spel för hela familjen, stor som liten! håller tummarna=).
    /Gabriella Ekdahl
    kantorsgatan 32, 75424, uppsala

    SvaraRadera
  7. Tre till sex spelare.

    SvaraRadera
  8. 3-6
    Mats Boström
    Lövängsgatan 38
    62149 Visby
    mats.bostrom09@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Svar: 3-6 personer. :)

    /Emma
    nutsandbananas@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Svar: 3 till och med 6 stycken.
    Älskar spel, det kan man spela med både familj och vänner!

    e.backeby@gmail.com

    SvaraRadera
  11. 3-6 personer är rekommenderat!
    hoppas såklart på vinst ;)!

    SvaraRadera
  12. 3 - 6 stycken.

    Kul spela som man skulle vilja testa :)

    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  13. Hanna Åker2013-01-16 11:24

    3-6 spelare.

    MVH/ hannis003@hotmail.com (har ingen blogg)

    SvaraRadera
  14. Caroline Sjögren2013-01-16 11:29

    Svar: 3-6 st.

    Detta spelet verka hur kul som helst! Måste verkligen få testa spela detta spelet med mina tokiga vänner! Håller både tummar och tår :)

    Carro68@live.se

    SvaraRadera
  15. Hej

    Det rekommenderas för 3-6 spelare.

    Hälsningar Tina
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. 8+

    en partyhöjare inte enbart för familjen

    SvaraRadera
  17. Rätt svar är 3-6.
    Älskar sällskapsspel och det här verkar ju vara det perfekta party/förfest-spelet eller bara när man samlar tjejkompisarna hemma på myskväll. Hoppas verkligen på vinst! Länkar här: http://gratisdirekt.blogg.se/2013/january/ska-vi-sla-vad.html#comment

    lindalindhs@gmail.com

    SvaraRadera
  18. 3-6 spelare :)

    oj vad jag hoppas!!

    Kram Dessie - Mamma till Alicia & Kevin
    dessie_2000@hotmail.com
    http://dessie.nu

    SvaraRadera
  19. Cecilia Persson2013-01-16 14:20

    3-6 spelare rekomenderas. Å detta spel skulle jag gärna vinna då vår familj inte har nått annat spel än memory! Mvh Cecilia

    Cecilia.p86@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Svar: 3-6 spelare
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  21. hej!

    Jag vill gärna vinna spelet, det verkar verkligen kul.
    3-4 spelare rekommenderas.

    Mvh Lotta
    lottahellstrm@yahoo.se

    SvaraRadera
  22. saga (sagapahlsson@live.se)2013-01-16 15:28

    Svaret är: Minst 8 :)

    SvaraRadera
  23. 3-6 spelare
    e-albin@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Rätt svar är 3-6. Jag är med (:

    SvaraRadera
  25. Jag är med och tävlar. Svaret är 3 - 6 spelare. Camilla H, Buusig_milla@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. God fortsättning på det nya året :)

    Mitt svar på tävlingsfrågan är: 3 till 6 deltagare

    Mvh/ "Mickan"

    SvaraRadera
  27. Jag är med och tävlar. :)
    Svaret är: 3 stycken!

    SvaraRadera
  28. Svar: 3-6 spelare.

    Ett sällskap spel sitter aldrig fel. Perfekt syssla med vänner sen barnen kom in i livet ;)
    Och skratt ger magmuskler!

    Kram

    SvaraRadera
  29. Verkar superkul! Minst tre ska man vara,

    SvaraRadera
  30. 3-6 personer rekommenderas.
    liie.blogg(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Rätt svar är 3-6 st.
    Gamla hederliga "lägg-fram-på-bordet-så-samlas-hela-familjen-spel" är fantastiskt roliga. Detta verkar vara ett bra spel som även inkluderar de något yngre familjemedlemmarna. Vid t.ex frågespel kan det vara svårt att ha ett stort åldersspann, men här verkar det vara fritt fram för spel och skratt!!!
    Hälsningar Suss
    kattensuss@hotmail.se

    SvaraRadera
  32. 3-6 spelare
    delat på facebook
    https://www.facebook.com/#!/irene.eliasson
    irene_e@spray.se

    SvaraRadera
  33. Svar: 3-6 deltagare rekommenderas
    mejl: gnuttisen@hotmail.com

    Jag har tipsat om tävlingen på Facebook, alias: Petra Christensen

    Hälsningar
    Petra Christensen

    SvaraRadera
  34. 3-6 st :)

    AliceMeyeer@yahoo.com

    SvaraRadera
  35. jag vill vinna spelet till mej kommer att spela det med mina kompisar på jobbetvitnos 75@hotmail.se
    från ann-sofi

    SvaraRadera
  36. 3-6 personer rekommenderas.

    Susanne
    gotland@speedmail.se

    SvaraRadera
  37. 3-6 spelare

    robinjo@sverige.nu

    SvaraRadera
  38. 3-6 spelare.

    Marie-Louise Nilsson - marie.nilsson80@live.com

    SvaraRadera
  39. Hej!

    Jag är gärna med och tävlar, har inte Facebook tyvärr, men har tipsat någrakollegor om tävlingen. :)

    Svaret är minst 3 spelare.

    Ha en härlig dag!

    Mvh Elle

    purple_trift@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Jag vill gärna vara med.
    Svar på fråga: 3-6 deltagare

    Annie M
    annie_msson@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Hej! Kul tävling :)
    Svar: 3-6 spelare
    tacospanda@gmail.com
    Kram Frida Eriksson

    SvaraRadera
  42. Maria Westerberg2013-01-17 16:04

    Det rekommenderas att man är 3-6 spelare för en omgång av "Ska vi slå vad?". Alltså ett kanonspel för familjen och dessutom passar det både barn och vuxna, det vill vi gärna vinna!

    maria.westerberg@skola.vasteras.se

    SvaraRadera
  43. 3-6 personer

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. 3-6 st :)


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  45. Hej!

    Mellan 3-6 spelare! Behöver verkligen ett roligt spel nu för hemmakvällar!

    Kram

    SvaraRadera
  46. Jag är gärna med.

    Svar: 3-6

    mvh, Carita
    turkost@gmail.com

    SvaraRadera
  47. Rekommenderas att man är 3-6 spelare för en omgång.

    Har delat offentligt här: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/525588307475562

    Mail: sara_kramer@live.com

    SvaraRadera
  48. 3-6 stycken spelare rekommenderas.

    Har tipsat på FB (Sanna Kaakinen).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. 3-6 spelare.
    Tipsar om tävlingen på min fb-sida:
    https://www.facebook.com/annajonssonsmail/posts/401022009986083
    hillabacken@spray.se
    Ha en fin dag!
    Anna Jonsson

    SvaraRadera
  50. Svar: 3-6 personer

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/january/ska-vi-sla-vad.html

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  51. Svaret är 3-6 spelare och jag har bloggat om tävlingen här: http://softkitty.bloggplatsen.se/2013/01/18/9328589-tavla-om-spelet-ska-vi-sla-vad/

    Min mejl: ienannandelavlivet@live.se

    SvaraRadera
  52. Är absolut med!!! =)
    3-6 spelare rekommenderas för en omgång av "Ska vi slå vad".
    /Mia Lövgren
    lowa_82@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Spelet rekommenderas för 3-6 spelare.

    mail: hanna.f98@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Hur många spelare rekommenderas för en omgång av Ska vi slå vad?
    3-6

    Jag har tipsat på FB och här är länken:
    http://www.facebook.com/christina.bergstrom.129

    Christina Bergström
    tilltin@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. 3-6 deltagare i spelet

    jag tipsar på min blogg http://flinkan69.bloggplatsen.se/

    annica@flinkens.com

    SvaraRadera
  56. 3 st

    Rebecca Andersson

    SvaraRadera
  57. 3-6 stycken

    Jag har delat tävlingen på FB för dubbel chans till vinst

    http://www.facebook.com/sven.soderling

    Sven Söderling

    SvaraRadera
  58. Ann-Katrin J.2013-01-19 21:26

    3-6 deltagare

    Ann-Katrin Jorborn

    SvaraRadera
  59. Liselotte K2013-01-19 21:27

    3-6 stycken /omgång

    Liselotte Karlsson

    SvaraRadera
  60. Ja e me;)
    Svar:3-6

    jag_jessika@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Låter sjukt kul!

    Svar: 3-6 spelare

    Mvh/Jenny Nilsson
    jinnan_@hotmail.com

    Ps: Ska vi slå vad om att jag vinner ;)

    SvaraRadera
  62. Rätt svar är 3-6 spelare :)

    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/january/vittellersvart-2-3.html#comment

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  63. Är gärna med och tävlar, svaret är 3-6 stycken. liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  64. 3-6 personer

    SvaraRadera
  65. 3-6 personer

    SvaraRadera
  66. Svar 3-6st

    Tipsat: http://caroliinea.vimedbarn.se/jag-tipsar/

    caroliinea@hotmail.com

    SvaraRadera
  67. Hejsan, jag är absolut med och tävlar :)

    1. Svar: 3-6 spelare
    2. Tipsat: http://millahoman.blogg.se/tavlingar/2013/january/ska-vi-sla-vad.html


    Hoppas på tur! Kramar // Millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. 3-6 spelare
    m_aberg88@hotmail.com

    SvaraRadera
  69. Åh, jag älskar sällskapsspel! Det rek att man är mellan 3-6 personer för att spela!
    JAG VILL GÄRNA VINNA OCH TIPSAR DÄRFÖR PÅ MIN BLOGG FÖR EN EXTRA VINSTCHANS!
    Mvh Lisa

    SvaraRadera
  70. Hej,
    jag vill gärna vinna detta sällskapsspel.

    Mitt svar: 3-6 spelare är rekomendationen för detta spel.

    Jag nås på kattao6@hotmail.com

    SvaraRadera
  71. de rekommenderar att man är 3-6 personer för att spela!

    för extra chans så tipsar jag här:
    http://lis1etavlar.blogspot.se/2013/01/261-vitt-eller-svart-ska-vi-sla-vad.html

    lis1etavlar@gmail.com

    SvaraRadera
  72. Åh jag älskar spel! Självklart är jag med och tälvar hos dig :)

    1. Svar: 3-6 personer!
    2. Gillar inlägget på bloglovin' som nr 2 :)

    Ha en riktigt härlig dag i vinterkylan <3
    Kram!

    SvaraRadera
  73. Det rekomenderas att man ska vara 3 spelare

    Jag har tipsat här http://vgt.blogg.se/2013/january/spel-261.html

    mailadress: vicky_picky83@hotmail.com

    SvaraRadera
  74. 3-6 spelare rekommenderas ;D nattis_nallen_@hotmail.com

    SvaraRadera
  75. lindem95@gmail.com2013-01-23 20:54

    3-6 spelare.

    SvaraRadera
  76. 3-6 st

    MVH

    Johanna VL

    (j.vinsa@bredband.net)

    SvaraRadera
  77. Svar: 3-6

    loffe_5@hotmail.com

    SvaraRadera
  78. 3-6 spelare rekommenderas.
    Tror detta spel skulle vara jätte skoj och passa till min speltokiga familj

    lillpitemaria@hotmail.com

    SvaraRadera
  79. Det rekomenderas att man är 3-6 spelare!

    Linda Sjöström,
    alindalinda@hotmail.com

    SvaraRadera
  80. Hellu! :)
    Man rekommenderas att vara tre-sex spelare på en omgång. Om jag skulle vinna så är min mailadress JosefinSandersson[at]gmail.com tills dess håller jag tummarna. :)

    SvaraRadera
  81. jag är med
    svar: 3-6 spelare
    jenny.v@live.se

    SvaraRadera
  82. 3-6 spelare.

    f_kamilla@hotmail.com

    SvaraRadera
  83. 3-6 spelare

    erkki9000@hotmail.com

    SvaraRadera
  84. 3-6 spelare

    andan54@gmail.com

    SvaraRadera
  85. Svar: 3-6 spelare

    Har såklart länkat på fb-sidan. https://www.facebook.com/asa.olander.7

    MVH Åsa Ölander
    asa.olander76@gmail.com

    SvaraRadera
  86. Svar: 3-6 personer

    Har länkat: https://www.facebook.com/asa.olander.7

    MVH Åsa Ölander
    asa.olander76@gmail.com

    SvaraRadera
  87. Svar: 3 - 6 personer.

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  88. Svar: 3-6 spelar :)

    Kram
    Åsa
    Soderlund_asa@hotmail.com

    SvaraRadera
  89. Svar 3-6 spelare!

    Delat på FB (Eleonor Hållbus Dahlin)

    Hoppas på vinst!

    MVh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  90. Svar: 3-6 spelare

    mvh

    Stina

    stira@live.se

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!