2013-01-29

Tävla om tre set PROPELLER™ Smörkniv!

I samarbete med Runius Design startar jag en tävling där inte mindre än åtta coola PROPELLER™ smörknivar från står på spel. 
Propeller är en smörkniv där den vridna formen möter det lekfulla i en innovativ design. Designen är vriden som en propeller vilket gör den skön att hålla i och den har en symmetrisk form vilket gör att den kan användas i båda ändarna.
1:a - 4:e pris Två PROPELLER™ smörkniv.
__________________________________________
För att vara med ska du svara på följande fråga:

 PROPELLER™ finns i fyra olika färger, i vilken färg skulle du vilja se dem i framtiden?

Skriv svaret som en kommentar.
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

(Skriv att du gjort det)

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida
(Bifoga direktlänken i kommentaren)
__________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 10/2-13.
Lycka till!
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras. 
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll

.- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
- vs -

60 kommentarer:

  1. Är gärna med =)
    Ljusgul vore nog en häftig färg på dessa coola smörknivar =)

    Gillar dom på fb =) camilla ahl heter ja där

    SvaraRadera
  2. Svar: Jag skulle vilja se dem i rosa och lila!

    Extrachans:
    Gillar på FB (Carolina Åhsberg)

    SvaraRadera
  3. Mörkblå, för blått gillar jag. Och så matchar den med duken som jag brukar ha när jag dukar till fler gäster.

    Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  4. orange: lätta att hitta

    SvaraRadera
  5. Svar: Skulle vilja se den i lila

    Gillar på FB, Anna Karlsson

    Delat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/01/29/smorkniv-102/

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  6. 1. Smörkniven propeller finns i färgerna: Svart, röd,grön och turkos.
    Jag skulle vilja se den turkosa då den ger en extra färgklick i dukningen.

    2. Jag gillar Runius Design Store på FB.
    3. Jag har länkat om tävlingen på min FB-sida.

    SvaraRadera
  7. Jag skulle vilja se en propellersmörkniv i LILA.
    Gillat Runius Design på FB.
    Hoppas!! Emmy :))

    SvaraRadera
  8. Är randig en färg?;) för att förstärka propeller-känslan!?:) Annars vinröd (chili-röd) men jag skulle vilja vinna en svart:) Kram Suzi www.suziettan.blogg.se
    suzette.johansson@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag är gärna med och tävlar, och skulle gärna vilja se en i gul eller orange vilket är färger som passar till påsken.

    Gillar på FB (Sanna Kaakinen).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Neonrosa!
    Inte föra tt det är snyggt, men alltid retar det nån.
    HA! :)

    SvaraRadera
  11. Jag skulle vilja se den marmorerad,tror det skulle vara snyggt

    SvaraRadera
  12. Jag skulle vilja se dem i gult, vore passande nu till påsk tycker jag.

    SvaraRadera
  13. En råååååsa villa jag ha :-)

    http://fdensammamamman.blogspot.se/

    Marlene

    SvaraRadera
  14. 1) Jag blir så glad över saker i lysgult, så den färgen skulle jag gärna se!
    2) Gillar på FB! Maria Westerberg

    maria.westerberg@skola.vasteras.se

    SvaraRadera
  15. Riktigt knalligt gul. Som ett Rapsfält ;)

    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  16. Orange såklart!
    ithorsell@yahoo.se

    SvaraRadera
  17. Jag är med och tävlar. :)
    Skulle vilja se dem i cerise rosa!! :D

    Gillar på facebook och delar tävlingen där med: Emely Tuväng

    emely_tuvang@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Svar: Jag skulle vilja se den som kritvit, det skulle passa väldigt bra i mitt kök som går i vitt och rött.


    Patrik

    patrikp_87@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. jag skulle vilja se dem i rosa
    jenny.v@live.se

    SvaraRadera
  20. Rosa, rosa, rosa skulle jag vilja se smörkniven i.

    Jag är förresten givetvis gärna med och tävlar. M

    Mvh Lotta Hellström
    lottahellstrm@yahoo.se

    SvaraRadera
  21. saga (sagapahlsson@live.se)2013-01-30 13:45

    Vit! Gillar på fb också med namnet Saga Påhlsson :)

    SvaraRadera
  22. Camilla H

    Jag skulle vilja se den i vitt eller någon pastellfärg, då vitt passar väldigt bra till allt. Dessutom är det tid att vi går mot ljusare tider tycker jag. Jag hoppas jag vinner. :)

    Buusig_milla@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Rosa! :D
    tacospanda@gmail.com
    //Frida

    SvaraRadera
  24. Jag skulle vilja se dem i lila färg :)


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  25. Ofärgad genomskinlig.

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Gult till sommaren skulle ju vara underbart :)

    Tipsat!
    http://dessie-tavlingsblogg.blogspot.se/2013/01/10-februari_2318.html

    Gillat på fejjan, Dessie Borgström!

    Hoppas!
    Kraaam!
    Dessie - Mamma till Alicia & Kevin
    dessie_2000@hotmail.com
    http://dessie.nu

    SvaraRadera
  27. Jag är gärna med i denna tävling.
    Jag skulle vilja se dem i lila, orange och guld.

    Jag har gillat och delat på FB. Tina Carlström
    https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351?ref=tn_tnmn

    Hälsningar Tina
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Jag skulle gärna se den i grått.
    lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  29. 1. Är gärna med och tävlar, vill gärna se en i klar, genomskinlig plast.
    2. Gillar på facebook, liselotte andersson
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  30. Hej! Bella heter jag! jags kulle vilja se smörkniven i självlysande färg! perfekt när jag smyger upp på natten i mörkret för att ta en nattmacka! Väcker ingen men hittar den på en gång! :)
    jag har gillat på facebook!
    kram! /Gabriella Ekdahl

    SvaraRadera
  31. Ser den gärna i grisrosa!
    Gillar även på FB
    lena.56@hotmail.se

    SvaraRadera
  32. Kicki Hellqvist2013-01-31 11:58

    Guldfärg!!!

    SvaraRadera
  33. Ljuslila :)


    atarinakall@hotmail.se

    SvaraRadera
  34. hannis003@hotmail.com2013-01-31 21:18

    Orange! :O)

    SvaraRadera
  35. 1. Grått, rosa och vitt! Jättefina är de och säkert sköna i handen...
    2. Jag gillar på Facebook.
    3. Jag delar på Facebook.
    Mvh Lisa H

    SvaraRadera
  36. Vit och orange!

    nutsandbananas@gmail.com

    SvaraRadera
  37. Rosa och transparent (genomskinlig)

    vh
    Monika
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  38. Jag skulle gärna vilja se smörkniven i sommargul nyans, jag tycker att det skulle vara jättesnyggt i smörbyttan.

    Jag följer din blogg och jag var den tredje att gilla ditt tävlingsinlägg.

    Jag har delat tävlingen på min facebook https://www.facebook.com/anette.m.carlsson#

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  39. ♥ Jag skulle gärna vilje se den ny smörkniven i en solgul nyans :)
    ♥ Gillar på fb (Pernilla Wamsjö)
    ♥ Delar/Länkar tävlingen på fb
    ♥ Följer dig på bloglovin nr 4 att gilla detta inlägget :)

    SvaraRadera
  40. Jag skulle vilja se den i rosa eller lila - då menar jag skrikiga rosa och lila färger :) Alternativt kanske svart med vita prickar, och rött med vita prickar - superläckert!

    Jag gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)

    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/february/vittellersvart.html#comment

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  41. Eva hjalmarsson2013-02-04 09:53

    Lila
    eva.hj@home.se

    SvaraRadera
  42. Jag är med! :)

    1. Jag skulle vilja se dem i mera pastellfärger som speciellt passar nu till våren och sommaren. Mintgrön, baby rosa, babyblå, ljuslila & ljusgul.

    2. Gillar på fb (Petra Celine Dorotea Stenberg)

    3. Har skrivit om tävlingen på min blogg: http://candyliips.devote.se/blogs/24580796/9829-taevling---propeller-smoerkniv.htm

    Mail: petrasfoto@live.se
    Kram!

    SvaraRadera
  43. Jag är med! Jag skulle gärna vilja se den i rosa :)
    Har gillat på facebook (Jessica Jonsson)
    jes.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Anton Fjanton2013-02-05 10:18

    Vit!

    Anton

    SvaraRadera
  45. Hm, jag gillar svart och rött och skulle kanske matcha dom med grått? Ljus eller mörk spelar ingen roll!

    Jag håller tummar och tår för att jag vinner en svart och röd!

    Kramen!
    Sara K

    SvaraRadera
  46. Skulle gärna se den i turkos och cerise. Färg är härligt! :)

    Gillar på FB, Johanna Kenas

    SvaraRadera
  47. Jag skulle vilja se den i mörkblått!
    /Maria
    mirre2@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Cerise!
    Martina_holst@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Rosa i en lite dämpad nyans. Äppelgrönt skulle också vara fint.

    Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Vita!

    Gillar på FB (Carola Lind)

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/february/propellertm-smorknivar.html

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  51. Jag är gärna med!
    Jag tycker att de skulle finnas i julröd och påskgul.
    Länkat.
    http://care69.blogspot.se/2013/02/10-feb-vinn-propeller-smorkniv.html
    FB: C Care Regn

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  52. Färgerna som finns = Svart,röd,grön,turkos.

    Jag älskar gult som kycklingar. Det skulle passa jättebra till påsk och så vitt som är så fräscht.

    SvaraRadera
  53. 1. Gul och orange

    2. Gillar pà FB - Sofie Altuntas

    3. Delar
    http://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/597846016896074

    HOPPAS
    sofie.altuntas@gmail.com

    SvaraRadera
  54. Jag är gärna med.
    Min favoritfärg är Lila så svarar det :)

    2 Gillar på FB, Johanna Turkos.

    Ha det fint!
    turkost@gmail.com.

    SvaraRadera
  55. Helt klart vit, passar till allt alltid!

    Mvh Christa

    SvaraRadera
  56. Åh, jag skulle vilja se den lyxigt guldfärgad!!!

    Jag har tipsat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/237905126346812

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Jag skulle vilja se den i lila :-)

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  58. Regnbågsfärgad

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. I ceriserött =).

    f_kamilla@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Svar: Mörklila

    mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!