2013-01-23

Tävling med Nyblom Kollén!

I den vackra miljön kring Säteri Stora Holm designar Nyblom Kollén hemtextil med en tidlös kvalitet och en lantligt traditionell känsla.

Här finns textilier i form av löpare, kökshanddukar, kuddar, stolfodral, mattor, gardiner och mycket mer, allt i 100% bomull.

Nu ger de er chansen att vinna två vackra handdukar i valfritt mönster!
1:a pris Två valfria handdukar ur Nyblom Kolléns kollektion!
__________________________________________
För att vara med ska du svara på följande fråga:

Vårkollektionen har utgått från tre olika teman, nämn ett!

Skriv svaret som en kommentar, de syns först efter avslutad tävling.
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

(Skriv att du gjort det)

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida
(Bifoga direktlänken i kommentaren)
__________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 3/2-13.
Lycka till!
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras. 
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
- vs -

86 kommentarer:

  1. Jag är med och tävlar.
    En av dem heter: Färgfrossa

    Gillar dem även på facebook!

    emely_tuvang@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Färgfrossa Sommarkök Atelje
    Gillat det har jag gjort länge
    O det är en hel del av ERA flotta saker i mitt hem
    Gediget

    SvaraRadera
  3. Färgfrossa, Atelje och Sommarkök lika härliga alla tre.
    ingela.toften@telia.com

    SvaraRadera
  4. Ateljé .... som är ett tema av svala toner i sand, grått, grafit och duvblått

    MVH LENA

    lenakarlsson80@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Min favorit: Färgfrossa :)

    SvaraRadera
  6. Färgfrossa
    Gillat på Facebook och tipsat

    SvaraRadera
  7. Svar: Färgfrossa är ett av dom.
    Gillar på fb Linda Nyberg

    liindaa.n@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Hejsan ett tema är färgfrossa

    SvaraRadera
  9. En av de tre teman är: "Färgfrossa" De andra två är: "Ateljé" och "Sommarkök".

    Jag gillar och delar på min FB-sida.
    Min mail är: frida-6@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Färgfrossa heter en av dem. Har gillat på FB (Liie Larsson) liie.blogg(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  11. saga (sagapahlsson@live.se)2013-01-23 14:14

    Sommarkök! :)
    Gillar även på fb (Saga Påhlsson)

    SvaraRadera
  12. Rätt svar: färgfrossa, ateljé, sommarkök.

    - Gillar på Facebook (Sara Kramer).
    - Har delat tävlingen offentligt på Facebook: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/103667243140145

    Mail: sara_kramer@live.com

    SvaraRadera
  13. Jag väljer att nämna ordet färgfrossa, lät riktigt mysigt!
    Gillar på fb- emma widman

    emma.widman@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag gillar på FB som vanligt (ana nordlander lund) och jag har bloggat om tävlingen här: http://softkitty.bloggplatsen.se/2013/01/23/9355364-tavling-med-nyblom-kolln/

    Svaret är Färgfrossa (bla...)

    Min mejl: ienannandelavlivet@live.se :)

    SvaraRadera
  15. Svar: Atelje, gillat!!
    Hejhej/Anette

    SvaraRadera
  16. Atelje.


    therese.engstrom@telia.com

    SvaraRadera
  17. svar färgfrossa Tina olsson Pluppelina@home.se

    SvaraRadera
  18. Svar: Tema "Färgfrossa"

    mail: lot2@spray.se

    SvaraRadera
  19. Sommarkök

    lennepettersson@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Vårkollektionen har utgått från de tre teman "Färgfrossa", "Ateljé" och "Sommarkök"! :)

    SvaraRadera
  21. Ett tema är ”Sommarkök” .
    Gillar på facebook (Linnea Svensson)
    Kram

    SvaraRadera
  22. De heter färgfrossa, atelje och sommarkök.

    Fär en extrachans har jag tipsat om tävlingen här: http://vgt.blogg.se/2013/january/handdukar-32.html

    Mailadress: vicky_picky83@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Sommarkök

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Färgfrossa, Atelje, Sommarkök!
    mrinda@swipnet.se
    http://fdensammamamman.blogspot.se/

    SvaraRadera
  25. SOMMARKÖK,
    ATELJE,
    FÄRGFROSSA

    SvaraRadera
  26. Hej, mysig tävling! Vill såklart vara med :)

    Färgfrossa är ett tema! Och jag gillar på facebook, heter Belinda Fihn där!

    Önskar dig en trevlig dag!
    belindaf@live.se

    SvaraRadera
  27. 1) Ett av vårkollektionens teman är "Sommarkök", som ger himla härliga associationer tycker jag!
    2) Gillar på FB! Maria Westerberg

    maria.westerberg@skola.vasteras.se

    SvaraRadera
  28. Färgfrossa är en av dem.

    Jag gillar på FB Tina Carlström.
    Har delat här https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351

    Hälsningar Tina
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Hej!
    Jag är med :) Sommarkök är en av vårkollektionens teman.
    Gillar sen tidigare på fb. & delar till min fb.sida (Carina Gerdin).
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  30. Ett tema, som jag tycker är väldigt fint, är färgfrossa.

    Mvh Maria
    mirre2@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Färgfrossa.

    Gillar - Caroline Andersson

    Håller tummarna! :)

    caroliinea@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Hej, jag vill gärna delta i tävlingen! Gillar/delar på min Fb-sida (Renate Wretefelt).

    Ett av de tre teman är: Färgfrossa, en riktig vitaminbomb.

    Ha en fortsatt fin fredag!

    Mvh Renate
    wretefelt@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Jag är med!
    Svar: Sommarkök

    Har även gillat på FB
    Johanna Turkos

    mvh, Carita
    turkost@gmail.com

    SvaraRadera
  34. Hej! Vilken härlig tävling, klart man vill vara med! Ett tema han utgått från är "Sommarkök", vilket jag tycker låter helt fantastiskt. Nu håller jag tummarna för vinst, för fina, lyxiga handdukar kan man aldrig få nog av. :) Min mail är JosefinSandersson[at]gmail.com

    SvaraRadera
  35. Färgfrossa
    --
    Annika Svanström

    SvaraRadera
  36. Svar: FÄRGFROSSA

    Ewa Målhammar

    SvaraRadera
  37. svar: färgfrossa
    jenny.v@live.se

    SvaraRadera
  38. svar Hos Nyblom Kollén har vi under våren tre olika teman Ateljé (sand, grå, grafit och duvblått)
    gillar fb nyblom kollen anni´ca karlsson
    delar på bloggen http://flinkan69.bloggplatsen.se/
    annica@flinkens.com

    SvaraRadera
  39. Svar: Sommarkök, ateljé och färgfrossa!

    Gillat och länkat! https://www.facebook.com/asa.olander.7

    MVH Åsa Ölander
    asa.olander76@gmail.com

    SvaraRadera
  40. Anna Lundkvist2013-01-26 14:46

    Jag är supergärna med och svaret är sommarkök

    Gillar på fb - Anna Lundkvist

    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Tjenixen.

    Ett av Nyblom Kolléns teman är ”Färgfrossa”.

    Trevlig helg :)

    Mvh/ "Mickan"

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Ett tema är Färgfrossa.
    Gillar och har delat här https://www.facebook.com/ironnlid
    Sammanlagt 3 chanser
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  43. Svaret är Färgfrossa (bla...) och jag gillar på FB som ana nordlander lund och här har jag bloggat: http://softkitty.bloggplatsen.se/2013/01/23/9355364-tavling-med-nyblom-kolln/

    Min mejl: ienannandelavlivet@live.se

    SvaraRadera
  44. Sommarkök
    Jag länkar från min blogg o gillar på fb.
    http://www.angsgard.blogspot.se/
    Hoppas på tur!

    SvaraRadera
  45. Svar: Sommarkök

    Gillar på FB sedan tidigare (Paola Allegrini)

    Tipsat här:
    http://www.facebook.com/Paola.C.Allegrini/posts/122775444562952

    paola.allegrini@ymail.com

    SvaraRadera
  46. "Färgfrossa" är ett av teman, och min favorit! Har gillar på Facebook:-)

    SvaraRadera
  47. Svar: Sommarkök


    Gillar på FB (Carola Lind)

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/january/handdukar.html

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  48. 1. Är gärna med och tävlar, svaret är Färgfrossa
    2. Gillar på facebook, liselotte andersson
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  49. Ett av vårens teman för Nyblom Kollén och deras nya kollektion är: "Ateljé"!
    Hälsningar Maria Watkins
    mia.watkins@gmail.com

    SvaraRadera
  50. ”Sommarkök”
    Mvh ullah
    stortintresse@yahoo.se

    SvaraRadera
  51. Eva hjalmarsson2013-01-28 10:18

    sommarkök
    eva.hj@home.se

    SvaraRadera
  52. Färgfrossa!

    mvh

    Lennart
    slsvensson@hotmail.se

    SvaraRadera
  53. Färgfrossa!

    Gillar på facebook!

    Elisabethmeline@hotmail.se

    SvaraRadera
  54. Svar: Ett tema är "Sommarkök".

    SvaraRadera
  55. Camilla H.
    Jag är gärna med och tävlar. Ett av teman är färgfrossa. Buusig_milla@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Jag är gärna med!
    Svar: Sommarkök
    FB: C Care Regn
    Länkat.
    http://care69.blogspot.se/2013/01/3-feb-vinn-tva-vackra-handdukar.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  57. Färgfrossa

    Emma / onlymeemma@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Jag svarar "Sommarkök" eftersom det ordet ger en känsla av hemtrevnad :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. Svar:Färgfrossa. Att få vinna två av dessa vårlängtande handdukar vore toppen!!
    Gillat N&K på FB.
    Bye/Kerstin på landet.

    SvaraRadera
  60. Hej!

    Jag är gärna med och tävla :)
    Ett tema är ”Färgfrossa”, som är en riktig vitaminbomb, trollar bort vintertröttheten i ett kick och bjuder på vårens alla glada färger på en och samma gång.

    Jag gillar Nyblom och Kollén på Facebook, alias: Petra Christensen

    Hälsar
    Petra Christensen
    mejl: gnuttisen@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Hej!

    Jag är gärna med och tävlar, en av dem heter "atelje". Har kikat runt på hemsidan och blivit förälskad, hit kommer jag tillbaka.

    Mvh
    Lotta
    lottahellstrm@yahoo.se

    SvaraRadera
  62. Svar: Sommarkök, det lät verkligen mysigt! Tänker på mammas sommarstuga, som är mindre mysig :)

    Gillar på facebook - Elina Backeby

    SvaraRadera
  63. Sommarkök

    har även gillat sidan

    /Jonas
    fullkaffemugg@live.se

    SvaraRadera
  64. Svaret är: Färgfrossa, Ateljé och Sommarkök.

    Jessica Axelsson
    jessicaaxelsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  65. FÄRGFROSSA!!! Åh så härligt!

    SvaraRadera
  66. FÄRGFROSSA!! Härligt!

    Kia Wester

    SvaraRadera
  67. Hej!

    Vilken underbar tävling!

    Den vill jag vara med i!

    Svaret är Färgfrossa!

    Jag har gillat på FB (Annika Nilsson)

    Jag har även tipsat om tävlingen på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/423767864367772

    Hoppas!

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. Färgfrossa
    Jag har delat gillat och är gärna med och tävlar!
    maude@tyfonmail.se

    SvaraRadera
  69. Självklart så delar jag denna tävlingen på facebook, min länk https://www.facebook.com/anette.m.carlsson#

    Vår kollektionens tre teman är: Färgfrossa, Atelje och Sommarkök.

    Jag följer dig på blogloving och jag var den tredje personen att gilla tävlingsinlägget.

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  70. 1. Ett av de tre teman är färgfrossa

    2. Gillar pà FB - Sofie Altuntas Lindholm

    3. Delar pà min FB logg
    http://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/123965111113292

    Mvh Sofie
    sofie.altuntas@gmail.com

    SvaraRadera
  71. Färgfrossa är ett tema!

    Gillar och delar på facebook (Jessica Hellström)

    jessica_hellstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  72. Hej!

    Jag väljer att svara färgfrossa för är det tema jag gärna skulle vilka ha chansen att förgylla mitt hem med. Insett att det lätt blev lite väl mkt anticitgrå och mörkgrön så behöver färgklickar, inte minst för humöret. =)
    missjeanettes@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. Hej! Jag gillar o delar på fb och hoppas på tur. ett av era teman är sommarkök. mvh anette family_nord3@hotmail.com

    SvaraRadera
  74. Ååh dessa handdukar är så fina! :-)

    Ett tema är "Färgfrossa"

    SvaraRadera
  75. Svar: Färgfrossa :)

    /Emma
    nutsandbananas@gmail.com

    SvaraRadera
  76. Svar : Sommarkök!

    Minns inte om jag svarat innan, så senil är jag! Ursäkta isf, inte meningen att spamma dig med svar!

    Gillar på fb - Kim Falkenström

    SvaraRadera
  77. Randigt

    charlotte061@hotmail.com

    SvaraRadera
  78. ”Färgfrossa”
    Gillar på FB med :)

    kylielarsson@gmail.com

    SvaraRadera
  79. Sommarkök!

    De underbara handdukarna skulle passa perfekt i nyfixade sommarstugan!

    /Anja S
    anso999@hotmail.com

    SvaraRadera
  80. Gillar på FB

    Svar: Sommarkök

    Mvh ELeonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  81. Ett av de tre teman som använts är "Färgfrossa"

    Gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)

    LÄnkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/february/vittellersvart-2-3.html#comment

    KRam Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  82. Ateljé

    Har gillat på FB för dubbel vinstchans

    Sven Söderling

    SvaraRadera
  83. Hej

    Nyblom Kolléns vårkollektions teman är : Färgfrossa, Ateljé och Sommarkök

    Har gillat på Facebook

    Mvh
    EVa Maria Smidestam

    SvaraRadera
  84. Sommarkök!

    Min mejl: skumbollen@hotmail.com
    Mvh Jessica A

    SvaraRadera
  85. Svar: Färgfrossa, Atelje och Sommarkök är vårens teman!

    Hälsn. Monika
    moggade(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  86. Färgfrossa,Ateljé eller Sommarkök

    /Ann-Katrin J

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!