2013-01-28

Ticktackticktack...

Måndagen har spenderats tillsammans med tre sjuka barn. Alla är mina och den ena är värre än den andra medan den tredje mår rätt okej. Mellan har varit sjuk i över en veckas tid men är fortfarande hostig, därför blev det ingen skola. Tjejerna har feber, halsont och är förkylda så de har vilat deluxe.

Den minsta har inte gett sin mamma mycket tid till annat än kramar, bärande och tröst men jag hoppas att hon mår bättre imorgon. Liten ser så sjuk och pyttig ut att jag får ont i hjärtat när jag ser på henne. Hon vill inte äta annat än lite banan och sockerkaka (!!) men dricker mycket vatten så jag är inte orolig än.

Den utlovade tävlingen kommer upp imorgon, missa inte!
- vs -

2 kommentarer:

  1. Krya på....
    Banan och sockerkaka låter gott när man är sjuk :-)
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. För första gången på tre dagar så åt hon lite mat i eftermiddags. Ingen direkt feber så nu är hon på bättringsvägen. Skönt!

      Kram

      Radera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!