2013-02-27

Grattis till tre vinnare!


2013 är året då i+m Naturkosmetik fyller 35 år. I samband med firandet lanseras två nya produkter: 

Deep Conditioner – en intensivt vårdande inpackning lämplig för alla hårtyper.
Creme de la Creme Ultra Rich & Repair Cream Imortelle & Cedar nut - en härligt fyllig kräm som ger huden extra mycket näring och motståndskraft mot yttre miljöpåverkan.
Tre lyckliga vinnare av fina produkter från ett favoritmärke är utsedda.

Stort grattis till:

Caroline
vitabergenserik.hotmail.com

Du har vunnit Wellness Body Relax 
Body Lotion och Foot Creme med de ljuvliga dofterna av vanilj och apelsin respektive aloe vera och ginseng.

 Jane Björk

Christina Frisberg

Ni har vunnit ett Resekit med fyra utvalda produkter.
__________________________

Skicka era adresser till vittellersvart@gmail.com senast 2/3 så kommer vinsterna med posten. Du som vunnit får gärna lämna en kommentar till det här inlägget så jag vet att din adress är på väg.

Stort tack till Kersti och i+m Naturkosmetik för vinsterna och tack till alla som ville vara med i tävlingen.
- vs -

6 kommentarer:

  1. Hej jag tackar och niger för den fina vinsten, med resekitet, blev jätteglad!! :) jag mejlar min address. Christina Frisberg

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnarna! :-)

    SvaraRadera
  3. Tack Anna! Tack till er som grattar :)
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnarna :)

    Sv; Ja superhärligt :D Tur att tiden går någorlunda fort ;)

    SvaraRadera
  5. Vad roligt! Tack så mycket! :) Har mailat min adress!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!