2013-02-04

Måndagslista - Förra veckan!

Tänkte börja med en förra-veckan-lista som jag hoppas ska göra mig lite mer medveten om vad som händer. 
________________________________

Förra veckan

Blev jag glad över:

De fem (!!) burkar Ben & Jerry-glass min älskling överraskade mig med. Märk väl att de kom tillsammans med kommentaren  "Och du säger att jag inte är romantisk". Jorå, han kan.

Blev jag arg över:

Är det vara så förbannat svårt för folk på Tradera att fullfölja sina affärer? Bjud inte om du inte ska handla, det stjäl tid, pengar och energi jag inte säljer. Någonsin.

Lärde jag mig:

Att min mage sväller upp när jag äter bröd. Det visste jag iofs innan men det blev väldigt uppenbart och irriterande när jag efter en tekakeorgie såg ut att vara i sjätte månaden.

Undrade jag: 

Hur Liten lyckades bita sin storebror i pannan och lämna ett rejält bettmärke. I pannan?

Önskade jag: 

Att jag hade makten att göra folk förälskade igen så att de vill hålla ihop.

Den kommande veckan hoppas jag:

Att resten av familjen slipper få magsjukan Mellan plågats av. Hoppas, hoppas.


________________________________

Om du har lust att göra samma lista i din blogg så får du gärna kommentera med länken till din så sammanställer jag dem i ett eget inlägg. Om du inte har en blogg får du mer än gärna kommentera med din lista härunder. 


Det skulle glädja mig!
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!