2013-02-20

Tävla om en termos och Sempers nyheter!

Semper har precis lanserat flera nyheter i barnmatssortimentet, däribland två varianter soppa. I samband med det bjuder de på en tävling där ni har chansen att bli en av två vinnare som får testa soppor. Förstapristagaren får dessutom en röd termos i perfekt storlek för att ta med en soppa på utflykten!
1:a pris En röd termos & sex förpackningar soppor (tre av varje sort).
2:a pris Sex förpackningar soppa (tre av varje sort).
__________________________________________

Lämna en valfri kommentar så är du med i tävlingen!
__________________________________________
Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren)

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick)

__________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 26/2-13.
Lycka till!
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

62 kommentarer:

  1. Jag är med och tävlar <3 Vore underbart att ha till Noah under dagarna då vi vistas i pulkabacken eller på isplanen :)

    Delar på blogg: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/february/vittellersvart-2-3-4-5-6-7-8-9.html#comment

    Följer dig redan på bloglovin, blev nr 1 som gillade inlägget

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  2. Ja nu känns det som att det går åt rätt håll! :D

    SvaraRadera
  3. Vill gärna vara med och tävla :)
    dezzii@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag är med och tävlar.. Hade varit perfekt att ha med på utflykter sen! :D Gillar inlägget på bloglovin och delar på facebook: Emely Tuväng

    SvaraRadera
  5. Jag vill gärna vara med och tävla!

    Följer dig på bloglovin och har gillat inlägget som nummer 3!

    Mvh Maria
    mirre2@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag är gärna med och tävlar! Givetvis tar jag en extra lott genom att länka till dig till höger i min blogg.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Är gärna med :-)

    (slog mig nu att snart är det slut på helammandet. SNYFT!
    Men vägrar smakportioner tills hon blir sex månader. Punkt.)

    SvaraRadera
  8. Ser redan framför mig alla roliga aktiviteter man kan göra när det blir lite varmare, sen få i sig en varm god soppa =)

    SvaraRadera
  9. Snart vår och det betyder roliga utflykter och upptäktsfärder med lilla kotten! Vill aboslut vara med och tävla om lite spännande soppor och en termos till dessa mysstunder!
    Gillar på FB! Niklas Westerberg

    n_westerberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. 1. Perfekt, då slipper jag oroa mig för soppatorsk under utflykten! :)

    2. Följer din blogg på bloglovin och har gillat inlägget som nr 4.

    /Emma N
    nutsandbananas@gmail.com

    SvaraRadera
  11. saga (sagapahlsson@live.se)2013-02-21 10:24

    Jag är med!
    Följer dig redan på bloglovin, och blev nr 5 att gilla inlägget :)
    Blogglänk: http://emiliasmor.blogg.se/2013/february/tavlingstips-2.html

    sagapahlsson@live.se

    SvaraRadera
  12. Gillade inlägget på Bloglovin som nr 6 :)
    Delade på fb ( Jenny Moen)

    Så nu håller vi tummarna att jag vinner detta till våran lilla sessa :)

    Kram Jenny

    lilljenny83@gmail.com

    SvaraRadera
  13. Åh, jag är med i tävlingen!

    therese.engstrom@telia.com

    SvaraRadera
  14. Elisabeth Ekelund2013-02-21 12:17

    Jag är med!

    SvaraRadera
  15. Jag är med.
    Tipsar här http://jessamys.blogspot.se/p/tavlingar.html
    gillade och blev nr 7 att gilla inlägget. Följer dig redan på BL.

    mvh jessamy_@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Jag är gärna med :)
    zizzy@spray.se

    SvaraRadera
  17. Jag är med. Hoppas vinna för att mata min lilla sexmånadersdotter!

    SvaraRadera
  18. Är med och tävlar.

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. http://petitfashion.se/tavling-12/

    Ny tävling inne hos mig =)

    SvaraRadera
  20. Vill gärna vara med och tävla. Kiara är fem månader och älskar all mat.

    SvaraRadera
  21. Jag är gärna med, alltid bra med mellanmål på hundpromenaderna. Eftersom man måste upptäcka allt kan det verkligen behövas vägmat!
    jennyorust@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Roligt och "glatt" i backen och sen vi toppa
    med Sempers goda hälsosoppa!

    SvaraRadera
  23. Roligt och "glatt" i backen som vi toppa
    med Sempers goda, hälsosoppa!

    SvaraRadera
  24. Hej!
    Jag vill vara med och tävla. Vore perfekt för min lille gosse.

    Mvh
    Anja
    anjag@home.se

    SvaraRadera
  25. Jag vill gärna vara med :)
    Frokenmela@mail.com

    SvaraRadera
  26. Men gud det här är ju en toppengrej! Och något som vår sexmånaders får äta fast han är så liten! (Är inte så mycken man får ge än ju...) Perfekt när man ska till pulkabacken!

    Bloggat: http://livetenligtheidi.blogg.se/2013/february/jag-tavlar-om-en-termos-och-soppor-fran-semper-hos-vitt-eller-svart.html#trackback

    Jag följer dig redan på bloglovin' men har gillat det här inlägget där nu.

    heidilarsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Mats Hervén2013-02-22 08:56

    Jag är med
    mats.herven@home.se

    SvaraRadera
  28. Jag vill vara med och tävla!

    emmaflickan44@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Jag är med och tävlar om dessa goda soppor att ha med ut i naturen.

    SvaraRadera
  30. Jag är gärna med!

    Följer dig på bloglovin.

    Hälsar
    Petra Christensen
    gnuttisen@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Jag tar och testar att tävla!
    Maria (marishkasenator@gmail.com)

    SvaraRadera
  32. Jag vill gärna vara med!
    Skriver detta direkt från bb där jag just fått vår tredje bebis

    Jennie
    busigt (snabela) spray.se

    SvaraRadera
  33. Är med!
    EA
    e-albin@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Jag är också gärna med!

    Trevlig helg :)

    Mvh/

    "Mickan"

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Klart att jag vill vara med! Följer dig på bloglovin gillade som nummer 9

    SvaraRadera
  36. Wow vilka nyheter :)

    1. Jag är absolut med
    2. Tipsat: http://millahoman.blogg.se/tavlingar/2013/february/soppor-2.html
    3. Följer dig redan och gillat inlägget (10)


    Hoppas på tur.. Kramar // Millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Enkel lunch på fjället. Perfekt!

    SvaraRadera
  38. Enkel lunch på fjället! Perfekt!

    SvaraRadera
  39. Jag är med och tävlar.
    mayad.jones@gmail.com

    SvaraRadera
  40. Jag är gärna med.


    turkost@gmail.com.

    SvaraRadera
  41. Jag vill vara med. Gillar inlägget som nr 11.
    phebles_90[snabel-a]hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Jag och sonen är med och tävlar :)

    atarinakall@hotmail.se

    SvaraRadera
  43. Jag är gärna med :-)

    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2013/february/26-februari-vinn-termos-och-soppor.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  44. Jag vill vara med!

    Mejl: skumbollen@hotmail.com
    Mvh Jessica A

    SvaraRadera
  45. Jag är med!

    =)

    Andreas
    ---------
    astrumplainena(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Deltar med en lott.

    Hälsningar Monika
    Mail: moggade(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Gillar inlägget på Bloglovin son nr 12, följer dig sen förut

    Länkat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/02/24/semper-262-2/

    Hoppas på tur i tävlingen

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  48. Jag är väldigt gärna med och tävlar, detta är nämligen något som jag och dottern länge har önskat oss. En termos kommer nämligen väl till nytta i alla familjer och kan ju användas både ute i pulkabacken med varm choklad i så som på sommaren med något gott innehåll. Barnmaten skulle vi ge vidare till mitt gudbarn som gärna skulle vilja provsmaka Sempers nyheter.

    Delat på FB (Sanna Kaakinen).

    Följer bloggen och gillar inlägget som nr 13.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. jag är gärna med och tävlar!

    tar gärna två extra lotter:
    * blev #14 att gilla inlägget på bloglovin
    * tipsar här: http://lis1etavlar.blogspot.se/2013/02/262-vitt-eller-svart-semper.html

    lis1etavlar@gmail.com

    SvaraRadera
  50. Jag är med och har tipsat om tävlingen: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/february/soppor-fran-semper.html


    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  51. klart jag är med.!!! perfekt till fjällen resan då vi har med 3 barn!!! i lämplig ålder!!!

    har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2013/february/soppor-termos-2.html#comment

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  52. Richard Madsen arne69@hotmail.com e me !

    SvaraRadera
  53. Jag vill vara med. ;D


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  54. Jag är gärna med, perfekt att ta med sig ut på isen ju!
    Tipsat;
    http://barajagtestarturen.blogspot.se/2013/02/262.html
    rockbarnettavlar@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Jag är med!

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. jag vill vara med :))

    mysig_tjej_@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Jag , och min dotter Stella då ;) är med och tävlar :)

    SvaraRadera
  58. Självklart vill jag vara med :-)

    Mvh robin.eriksson@gmail.com

    SvaraRadera
  59. Hejsan!:)

    Jag vill vara med. Vill vinna dessa till min syster dotter!
    Ha en bra dag/ Johanna

    Min hotmail adress: johannaarnesson@live.se

    SvaraRadera
  60. Är gärna med och tävlar :)

    Jessica Lund
    jippie24@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Jag tävlar gärna!

    mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@teliacom

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!