2013-02-01

Tävla om tre hudvårdskit från Dove!

Kyliga vinterdagar torkar ut huden och därför passar det extra bra att skämma bort huden med djupgående återfuktning. Ni har chansen att bli en av tre som vinner ett varsitt kit bestående av Doves senaste hudvårdsserie - Purely Pampering Almond. 
Dove Purely Pampering Nourishing Lotion Almond är en snabbt absorberande hudlotion som innehåller den unika DeepCare Complex-teknologin som ger huden näringsrik återfuktning på djupet.

Dove Purely Pampering Body Wash Almond är en duschcrème som innehåller den unika NutriumMoisture™-teknologin. Huden återfuktas på djupet, vårdas långvarigt för bibehållen lyster och förebyggande av skador.

1:a - 3:e pris Dove Purely Pampering Nourishing Duschcreme och Lotion.
__________________________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

Dove arbetar för att främja självförtroendet hos unga. 
Vad önskar du idag att du hade varit nöjd med när du var yngre? 

Skriv svaret som en kommentar. 
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren)

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick)
__________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 9/2-13.
Lycka till!
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.

- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

67 kommentarer:

  1. Jag är med och tävlar. :)
    Följer dig redan på bloglovin, men gillar inlägget.

    Jag önskar att jag hade varit nöjd med hur jag såg ut utan att ha så mycket smink, idag har jag nästan aldrig mycket smink för jag tycker man är fin ändå! Synd att jag inte tänkte så när jag var ung!

    emely_tuvang@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag är med!
    Jag önskar att jag var mer nöjd med min hy och håret. Snälla nån vad jag önskar att jag kunde ha mitt hår från när jag var liten.

    +följer dej redan via bloglovin, blev gillare 2
    e.backeby@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag vill vara med.

    Jag önskar att jag hade varit nöjd med mig själv. Inte gått och gömt mig i korridorerna och att jag förstått att jag var lika mycket värd som alla andra.

    Blev nr 3 att gilla inlägget.

    Mvh jessamy_@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag önskar att jag hade varit nöjd med den jag var, och förstått att det är okej att inte följa strömmen, att gå sin egen väg även om andra tycker det är konstigt.

    Gillar inlägget som nr 4. liie.blogg(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag vill gärna vara med och tävla och önskar att jag hade varit nöjd med min hårfärg när jag var liten. Jag önskade alltid att jag kunde fått vara mörkhårig och avskydde mitt superblonda hår.

    SvaraRadera
  6. Önskar att jag hade uppskattat mig själv o inte nedvärderat mig så...

    Blev nr 5 att gilla på bloglovin.

    SvaraRadera
  7. 1. Jag önskar att jag hade bättre självkänsla när jag var yngre
    2. Tipsat: http://vittellersvart.blogspot.se/2013/02/tavla-om-tre-hudvardskit-fran-dove.html
    3. Har dig redan på bloglovin
    4. Gillat inlägget (6)

    HOPPAS verkligen på tur nu.. Kramar // Millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag är gärna med :)

    Följer dej på BL och har gillat inlägget som nr 7.

    Som många andra hade jag önskat att jag var nöjd med min kropp. Hade väääldigt stora bröst när jag var yngre (förminskade dom för 10 år sen) och var av ganska självklara skäl inte alls nöjd. Hade ont i ryggen, blev mobbad och mitt smeknamn var "Patta-Lina" sådär kul för en 12-äring.
    Många år gick åt att må dåligt över detta och försöka gömma brösten. Hade idag hellre sett att jag sagt emot alla idioter som hela tiden påpekade dom och inte gömt mej.
    Men idag är dom i normal storlek & jag trivs med dom.. så high five på det :)


    Ha en fin helg !
    linaeckerstrom@hotmail.se

    SvaraRadera
  9. Jsg var ganska nöjd med mig själv när jag var ung, hade inte så stora krav då. Nu är jag mindre nöjd med mig själv tyvärr.
    Är gärna med och tävlar om detta.

    SvaraRadera
  10. Jag var ganska nöjd med mig själv när jag var ung. Tyvärr är läget inte detsamma idag, nu är jag mindre nöjd med mig själv.
    Är gärna med och tävlar om detta.

    SvaraRadera
  11. Jag önskar att jag hade varit nöjd med min stora näsa! Alla har ju faktiskt näsor ...

    Tipsat här:
    http://www.facebook.com/Paola.C.Allegrini/posts/133475203486247

    Gillat inlägget som 8:e person.

    paola.allegrini@ymail.com

    SvaraRadera
  12. saga (sagapahlsson@live.se)2013-02-02 09:38

    vikten! det är så fruktansvärt onödigt att känna sig dålig på grund av den!
    Följer dig redan och blev nr 9 att gilla inlägget :)

    SvaraRadera
  13. ...önskar att jag hade förstått att det är okej att vara annorlunda. Att inte gömma mig och vara ensam och att jag varit stolt att jag inte inte hängde med på alla fester med sprit...

    jenny.albinsson73@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag önskar att jag hade varit mer nöjd med mig själv. Jag var jättefin men trodde jag var ganska ful och jätteöverviktig... Men det var jag inte! Så mycket gladare kunde jag ha varit om jag hade *sett* mig som jag var...

    Gillar och delar på fb förstås
    Hälsningar
    Kicki Kronborg

    SvaraRadera
  15. Allt! Men förmodligen främst personen jag är. Jag har under hela ungdomen tänkt att jag varit en ehmsk person av olika skäl. Idag är det precis tvärtom. Och med inre självkänsla och förtroende kommer även en nöjdhet med utseendet. :)

    Gillar som nr 10

    Här har jag bloggat: http://softkitty.bloggplatsen.se/2013/02/02/9405513-tavla-om-ett-hudvardskit-fran-dove/

    mejl: ienannandelavlivet@live.se

    SvaraRadera
  16. Jag önskar att jag varit nöjd med hela mig själv och inte brytt mig så mycket om vad andra tyckte. När jag väl börja med det, så blev det mobbing för hela slanten istället. Mycket otrevligt :( Ingen vidare skoltid.

    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  17. Mitt söta leende och strålande intelligens <3

    indal730@yahoo.se

    SvaraRadera
  18. Jag önskar att jag inte tappat kontakten med vänner när vi började på olika skolor.

    vh
    Monika
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  19. ♥ Att jag hade trott mer på mig själv och utmanat mig själv mer...!!! Jag önskar att jag tagit chansen att resa mer tex åkt på språkresa, studerat utomlands etc (tryggheten hemma höll mig kvar).
    ♥ Tipsat om tävlingen på fb Pernilla Wamsjö
    ♥ Följer dig på bloglovin sedan tidigare, blev nr 11 att gilla

    SvaraRadera
  20. 1) Jag bodde ute på landet när jag växte upp och gick i skolan med dem som bodde inne i stan. Därför pratade jag mer dialekt och önskar idag att jag inte hade brytt mig om det, utan istället bara varit stolt över min dialekt.

    m_danielsson33@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Jag önskar att jag vore mer nöjd men min näsa =/

    Hälsningar Christine
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Jag önskar att jag hade vågat stå upp mot alla mina mobbare i skolan och insett att det inte var något fel på mig.

    Jag delar inlägget på min FB-sida.
    Jag följer dig redan på bloggen, så jag gillar inlägget.

    SvaraRadera
  23. Jag är gärna med och tävlar om Dove- en produkt med stor kvalitè och har ofta ljuvlig goda dofter.

    Jag följer din blogg och var den 13:e personen att gilla inlägget.

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  24. Jag kände mig utanför bara för att de som var "poppis" i klassen inte ville vara med mig... men glömde bort att jag faktiskt hade många vänner som inte heller blev bjudna på alla kalas.

    Gillar på Facebook och jag blev den 14:e som gillade det här inlägget på Bloglovin.

    SvaraRadera
  25. Ej med men tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/02/02/dove-92/

    SvaraRadera
  26. Jag har alltid känt mig ful, det sitter liksom fast i huvudet vad jag än gör..
    dimandilir@hotmail.se

    SvaraRadera
  27. Hej!
    Mitt svar skulle vara egentligen hela självbilden och självkänslan. Att man inte behöver få bekräftelse av andra att duga till oavsett det handlar om det inte eller yttre, klankade nog ner på det mesta men utåt märkte nog inte många. Sen att våga vara ensam har varit något jag fått lära mig och lärt mig att tycka om och ha ett behov av till viss del.
    missjeanettes@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Är gärna med och tävlar :)
    Jag önskar att jag varit nöjdare med min prestation i skolan och inte gett mig själv så dåligt samvete över att jag inte orkade skaffa högsta betyg i alla ämnen.

    SvaraRadera
  29. Camilla H, jag är med och tävlar. Det jag önskar av mig själv när jag var ung är att jag skulle ha trott på mig själv och min egen förmåga av att klara av allt i livet av det jag ville. Det skulle hjälpa mig att fokusera mer på skolan än vad jag gjorde. Dessutom skulle det hjälpt mig att må bra när jag var ung, vilket jag inte gjorde. Idag inser jag att om jag bara trott på mig själv skulle jag klarat av allt jag velat.

    Buusig_milla@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Jag önskar att min självbild hade varit mer riktig! Jag ansåg att jag var tjock, vilket jag idag vet att jag inte alls var. Jag vara riktigt snygg, tyvärr insåg jag inte det då.

    Gillar inlägget som nr 15

    SvaraRadera
  31. När jag var yngre tyckte jag alltid att jag var väldigt ful. Det ångrar jag idag eftersom jag då hade väldigt dåligt självförtroende och jag missade väldigt mycket i livet vilket var riktigt synd. :)

    dilandilir@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Jag önskar att jag hade varit mer nöjd med mitt utseende. T ex var jag väldigt missnöjd med min finniga hy.
    Jag har tipsat om tävlingen på min FB-sida.
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  33. Jag är gärna med och tävlar! :)

    Jag mådde dåligt av att ha svårt för att lära mig saker i skolan, fick alltid kämpa mer än alla andra kompisar och fick stanna kvar efter skolan för att få hjälp med läxor. Jag hade inget självförtroende och trodde inte på mig själv, När jag började högstadiet var jag en riktigt kämpe och trodde på mig och det fick mig att gå från G till nästan alla ämnen VG och MVG, klarade även körkortet vilket jag trodde att jag aldrig skulle göra. Bara man tror på sig själv så klarar man det, det har jag lärt mig.

    Har tipsat i min blogg: http://vittellersvart.blogspot.se/2013/02/tavla-om-tre-hudvardskit-fran-dove.html

    SvaraRadera
  34. Jag är gärna med och tävlar :)

    Jag önskar att jag hade slutat med ovanan att be om ursäkt hela tiden, och vågat ta mer plats. Jag blev mobbad men hade mått bättre om jag hade stått upp för mig själv mer.

    ronja.jansson@kgy.se

    SvaraRadera
  35. Jag önskar att jag hade fattat att man inte behövde vara "som alla andra" och kunde kört min egen grej liksom och inte tänkt vad andra tycker liksom. Mer nöjd med den jag är liksom...

    mvh, Carita
    turkost@gmail.com.

    SvaraRadera
  36. Jag är med :)
    Att jag aldrig skulle ha slutat försöka uppnå min dröm.

    Eftersom jag redan följer dig på bloglovin så gillade jag detta inlägget och blev den 16:e som gillade.

    elin-a-andersson@live.se

    SvaraRadera
  37. Min vikt. Har alltid varit jobbigt med vikten men med åren så blir det sakta men säkert bättre.

    AliceMeyeer@yahoo.com

    SvaraRadera
  38. Mina bröst! EFter att ständigt varit missnöjd med att de varit små och haft komplex för dem jämt har jag som "gammal" upptäckt att det är jäkligt smidigt och behändigt att ha små.

    SvaraRadera
  39. Hejsan!

    Dove's hudprodukter är så bra!

    Jag önskar att jag hade varit nöjdare med mitt hår, för det var lent och naturligt. Sedan började jag färga det jätte ofta, i olika färger. Jag gick från blond till mörkbrun till röd till blond igen, och sådär höll jag på. Så idag får jag leva med ett hår som är slitet och som behöver bra produkter som kostar mycket, använder alltid shampoo'n för färgat hår och olika oljor till håret. Hade även önskat att jag gillat mina smala ben mer, för idag är dem större och jag vill knappt visa mig i shorts.

    Kram!

    Min hotmail adress: johannaarnesson@live.se

    SvaraRadera
  40. Efterso jag alltid varit överviktig och utstött/utrfryst/mobbad pga det så måste jag säga att jag önskar att jag varit mer nöjd med mig själv. Att jag vågat trotsa alla andra och visa att jag var bra som jag var!

    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/february/vittellersvart-2-3-4.html#comment

    Följer dig redan på bloglovin, blev nr 18 som gillade inlägget

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  41. Jag är med! :)

    1. Jag önskar att jag hade varit mera nöjd med min kropp och inte lyssnat på andra som bara försökte kränka ner mig. Jag önskar också att jag hade haft ett lika bra självförtroende då som nu.

    2. Har skrivit om tävlingen på min blogg: http://candyliips.devote.se/blogs/24577330/9829-taevling---hudvaardskit-fraan-dove.htm

    3. Följer dig på bloglovin & gillar inlägget nr. 19

    Mail: petrasfoto@live.se
    Kram!

    SvaraRadera
  42. Jag önskar att jag hade varit nöjd med livet jag hade, och att jag inte hade ödslat så mycket tid, kraft och energi på att "försöka" bli som de populära tjejerna i klassen som alla killar ville ha. Jag önskar att jag helt enkelt hade varit nöjd med mig själv och den jag var, i stället för att hela tiden försöka vara någon annan för att passa in.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Jag hade velat vara nöjd med min kropp.

    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  44. Jag önskar att jag hade varit nöjd med min vikt och min kropp för den var alldeles perfekt då. Men tyckte att alla andra var mycket smalare och finare än mig vilket inte alls stämde. Men det är lätt att se sånt nu när man har blivit några år äldre och lagt på sig ett par kilo sen dess.

    Följer på bloglovin och gillade inlägget som nr 20.

    liindaa.n@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Jag önskar som så många andra att jag hade accepterat min vikt när jag var yngre. Har problem med ämnesomsättning och hormoner och har därför svårt att gå ner i vikt men har med åren insett att jag är rätt bra ändå.

    Följer dig på Bloglovin' sedan tidigare och gillar inlägget som nr 21.

    Kram från Anette

    SvaraRadera
  46. Jag önskar att jag hade haft insikten att vara nöjd med min person och att jag faktiskt inte behövde sträva eller längta efter det perfekta. Det är mänskligt och charmigt med det operfekta! Citat Leonard Cohen: There´s a crack in everything, that´s where the light gets in!
    Idag kan jag dock använda erfarenheten i mitt arbete med barn och ungdomar, och då tänker jag att det var värt den långa resan!

    annelie.andersson-65@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Jag är med och tävlar!!

    Jag önskar att jag hade haft bättre självkänsla. När jag var yngre så klankade jag ned på mig själv väldigt ofta. Det var inget jag visade öppet, men det var alltid en sak som störde mig inombords.. Jag ansåg hela tiden att jag var tjock och inte lika smal och fin som "alla andra"..

    malinvu@live.se

    SvaraRadera
  48. Jag är gärna med och precis som många andra önskade jag att jag varit mer nöjd med hur jag såg ut. Mångfald är ju bra! Gud vad tråkigt det skulle vara om alla var "stöpta" i samma form och såg likadana ut...
    Nej, små bröst, stor näsa och långa ben är ju bra det med. :-)
    FB: C Care Regn
    Länkat.
    http://care69.blogspot.se/2013/02/9-feb-vinn-hudvardskit-fran-dove.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  49. Jag önskar att jag varit nöjd med min kroppsstorlek, gick och tänkte på min vikt och storlek när jag var runt 12 och jag önskar att jag inte skulle brytt mig. Alla är vi olika och så länge det inte är farligt så ska man vara nöjd med sig själv så som man är speciellt om man bara är ett barn!

    SvaraRadera
  50. jag önska jag hade vart nöjd med mina ögon och mitt leende. jag hata båda! idag älskar jag båda :) är jue mitt leende som gör mej till den jag är :) likaså mina ögon, själens spegel :)

    följer dej sen innan på bloglovin

    SvaraRadera
  51. Jag önskar att jag varit nöjd med en lite stillsammare tonårstid
    (festat mindre, pluggat mer).
    * Följare, den 22:a som gillat inlägget

    Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Min intelligens. Att jag inte är så dum som jag trodde när jag var yngre.

    SvaraRadera
  53. Att jag hade varit nöjd med min kropp och min personlighet!

    SvaraRadera
  54. Jag önskar så att jag hade varit nöjd med min vikt.
    lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  55. Är gärna med och tävlar. Jag önskar att jag hade varit nöjd med att vara den jag var, inte att man måste vara tuff, utan att alla är lika värda.
    Följer dig via bloglovin, gillade inlägget som nr 23.
    Har även länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2013/02/hudvardsset-92.html
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  56. Jag är med och tävlar!
    Jag önskar att jag skulle ha tyckt om mig själv som jag var och inte försökt leva upp till vad andra tyckte var rätt. Jag skulle haft på mig det jag tyckte var snyggt och gjort det som jag tyckte var roligt.
    tack för en bra blogg :)

    /Helga. helga96.jarnas@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Inget alls som jag kan komma på.

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/february/doveprodukter.html

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  58. Jag vill vara med!

    Som yngre hade jag önskat att jag var nöjd med den jag var, och inte hela tiden strävat efter att bli "som alla andra".

    Jag har tipsat och delat tävlingen här: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. Utseendet som det inte var något fel alls på =)

    f_kamilla@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Min mage.... när jag var ygre vagade jag aldrig ha på mig sådant som var lite åtsittande och klädde mig i stora skjortor osv. Det är otroligt synd att jag hadde så dåligt självfortroende då jag egentligen var helt normal och faktiskt hadde en kropp jag idag ville göra allt för att få! :-) Det är en av de sakerna jag har andvänt mycket tid på med mina egna barn. Att lära dem att älska deras kroppar så som de nu ser ut! Vi är alla olika och det är ju det som är så vackert! Nog skulle världen vara otroligt tråkig om alla såg likadana ut!

    Jag foljer dig redan pa bloglovin och gillade som nummer : 24

    SvaraRadera
  61. Hej!
    Jag gillar på bloglovin som nr 25 och jag har delat tävlingen på min fb-sida!
    Jag önskar att jag hade varit nöjd med min personlighet. Tyvärr så försökte jag hela tiden vara någon annan,någon som jag visste inte var jag men som min omvärld trodde fanns.


    Camilla
    kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  62. Svar: Mina långa ben hade jag önskat att jag uppskattade då!

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  63. Att jag varit nöjd med mitt gråa hår istället för att försöka färga det.

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Jag önskar att jag hade varit nöjd med min kropp när jag var yngre...

    sara.johansson

    SvaraRadera
  65. Hej!

    Jag önskar att jag hade insett att min mage var fin trots att den inte var platt.

    Mvh Christa

    SvaraRadera
  66. Hade vart bra om jag brytt mej mindre om vad killarna tyckt och mer om vad jag själv gillade med mej själv!

    Jag håller tummar och tår för att jag vinner det schyssta Dove-kitet! Kramen!
    Sara K.

    SvaraRadera
  67. Hm, jag var rätt så nöjd med mig själv men visst hade det varit bra om jag varit lite mer ödmjuk.
    =)
    Andreas
    astrumplainena(at)hotmail.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!