2013-03-30

Påsktävling med BrilliantSmile!

Påsktävling!
Extra mycket godis kräver extra noggrann tandborstning, den godaste tandkrämen jag vet är BrilliantSmiles och nu ger de er chansen att vinna en egen tub.
Det är ett annorlunda upplägg den här gången då det krävs att du har ett Facebook-konto och antalet vinnare ej är bestämt i förväg utan avgörs beroende på hur många ni är som är med.

För att vara med ska du:

- Lämna en kommentar här med ditt FB-namn

Det du tävlar om är en BrilliantSmile tandkräm i resestorlek, 20 ml, värde 55 kr/st.

Tävlingen avslutas vid midnatt 10/4.
Lycka till vänner!
- vs -

51 kommentarer:

  1. Är gärna med och tävlar, gillar på facebook, liselotte andersson
    Glad Påsk!
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  2. Jag är med!

    Gillar som Kerstin Leion.

    SvaraRadera
  3. Jag är med!!!
    jag har gillat på fb under mitt namn Christina Frisberg.
    hoppas på ett kritvitt leende!!! :)
    frisanpoxy@hotmail.se

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med. Gillar Brilliant Smile på Facebook sedan tidigare. (Anette Kristoffersson).

    SvaraRadera
  5. Frida Bergner2013-03-30 20:52

    Jag är med och tävlar!! ♥

    Gillar BrilliantSmile på FB i mitt namn: Frida Bergner

    Min E-post: frida-6@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Har gillat på FB

    Är gärna med och tävlar.

    Solbritt Ilkert

    SvaraRadera
  7. Jag är med, heter Malin Sirviö på facebook :D
    Håller tummarna!
    Mallemusic@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag är med och tävlar. Gillar dem redan på facebook: Emely Tuväng

    emely_tuvang@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Ett gnistrande leende kräver rätt tandkräm!

    Brilliant Smile skulle göra min vår till en fantastiskt vår!

    Anna Brunk

    SvaraRadera
  10. Jag är med och tävlar! Gillar med alias Maria Mattson.
    /Maria

    SvaraRadera
  11. Har gillat i namnet saga johansson :)

    Saga

    sagling@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag gillar i namnet Jenny Moen.
    lilljenny83@gmail.com

    SvaraRadera
  13. Maria Kihlström2013-04-02 12:21

    Jag har gillat! :)
    facebook.com/mariakihlstrom

    SvaraRadera
  14. Hej,
    jag är gärna med i utlottningen :)
    Gillar sedan tidigare på FB Pernilla Wamsjö

    SvaraRadera
  15. Hej,

    Är gärna med i utlottningen

    www.facebook.com/GamePat (Patrick Remes)

    Mail: RemesPatrick (at) live (punkt) se

    SvaraRadera
  16. Jaaaaa säger man och tänker på att få vita tänder till sommaren!
    gillat på fb under mitt namn Stasy Jo

    SvaraRadera
  17. har gillat på fb
    fb namn är Reyan sayed

    SvaraRadera
  18. Vilken rolig tävling!:-)
    Gillar på facebook som Malin Sophie Berlin.

    Mail: mmalins@live.se

    SvaraRadera
  19. Jag är med och tävlar, gillar på fb (Johanna Maria Harderud)

    lilla_harderud@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Jag vill gärna vinna!

    Kristina Dunér
    kristinaduner@mail.com

    SvaraRadera
  21. Annica La Sundström hoppas på tur :)

    SvaraRadera
  22. är gärna med! lisette bäcksro - gillar sen innan! =)

    SvaraRadera
  23. FB: isabelle liljekvist :)

    SvaraRadera
  24. Gillat & Delar FB :D

    Sandra Lidén

    SvaraRadera
  25. Är med och tävlar! Har gillat på fb (micaela högman)



    Live_your_life86@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Jag är med och tävlar! ( Frida Staffas )

    frida.staffas@live.com

    SvaraRadera
  27. Jag är gärna med!
    Gillat på FB - Annika Nilsson

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Jag är med som Malin Nilsson på fb

    SvaraRadera
  29. Jag är absolut med =)

    Gillat på facebook "camilla millah öman"

    Kram // Millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Jag är med. Gillar på FB sen förut (Anna Karlsson)

    Även delat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/04/06/brilliant-smile-104/

    blogg @ annakarlsson . se

    SvaraRadera
  31. Mina tänder är med.
    Tänderna sitter i Tova midfjäll
    tovling@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Hejsan hejsan!

    Vill såklart gärna ha ett vitt och vackert leende! Gillar på FB som Sjungandemamman!

    Trevlig Helg

    SvaraRadera
  33. Eva Hjalmarsson2013-04-07 09:58

    Jag är med
    Eva Hjalmarsson på FB

    eva.hj@home.se

    SvaraRadera
  34. Gillar på facebook (Anneli Ek)

    Hej hopp! Kram på dig :)

    SvaraRadera
  35. jag är gärna med. gillar på fb;
    https://www.facebook.com/johanna.h.jansson

    SvaraRadera
  36. Hej,
    jag är gärna med i utlottningen :)
    ♥ Gillar på fb sedan tidigare (Pernilla Wamsjö)
    ♥ Har även gillat inlägget på bloglovin som nr 4

    SvaraRadera
  37. Va kul !=) jag gillar och är med, Dezirée andersson canth

    SvaraRadera
  38. Jag är med :) Gillar & delar vidare till min fb.sida (Carina Gerdin).
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  39. Hejsan, jag deltar gärna i tävlingen.
    Gillar på fb (Sören Andersson)
    Hoppas på tur..../ Sören

    SvaraRadera
  40. Hej, jag vill gärna vara med i utlottningen! Gillar båda sidorna
    sen tidigare! Gillar/delar till min Fb-sida (Renate Wretefelt).

    Mvh Renate

    SvaraRadera
  41. Hej hopp, Tony Filili här från FB, jag vill så klart vinna och få den där tandkrämen....

    SvaraRadera
  42. Jag är med!
    Liil babustyle @fb

    SvaraRadera
  43. Jag är gärna med!
    Har gillat BrilliantSmile Tandblekning på FB!

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Jag är med :)

    Gillar på fb (Linda Nyberg)

    liindaa.n@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Beatrice Frisberg
    Jag hänger på, vill ha ett vackert smile i sommar.
    beatrice_malwian@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Gillar på FB

    Eleonor Hållbus Dahlin

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  47. Gillar på FB (Anette Nettan X Eriksson)

    manettan@gmail.com

    SvaraRadera
  48. Nicole Harrison
    nicoleharrison@live.se

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!