2013-03-27

Tävla om en Grand Cru Termoskanna från Rosendahl!

Bland vårens nyheter från danska Rosendahl kommer en ny romantisk ljusrosa version av den klassiska termoskannan Grand Cru. Pretty in pink passar perfekt till sommarens alla fikastunder och kalas och inte minst, en perfekt bröllopsgåva. 

Nu har ni chansen att vinna er egen kanna, som vanligt är det enkelt att vara med.
De fyra karaktäristiska spåren som återfinns hos samtliga produkter ur Rosendahls Grand Cru-serie syns även här. Termoskannans enkla och eleganta form, dess praktiska plastyta och isolerande glaskanna är essensen av dansk design.

Att hälla ur Grand Cru termoskanna krävs endast ett lätt tryck på knappen på locket. En effektiv, lätthanterad och droppfri termoskanna som håller drycker varma respektive kylda i timmar.
1:a pris En ljusrosa Grand Cru Termoskanna från Rosendahl, värde 519 kr.
__________________________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

Hur mycket rymmer Grand Cru termoskanna? 

Skriv svaret som en kommentar, svaren syns först efter avslutad tävling. 
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida.
(Låna gärna bilden och bifoga direktlänken i kommentaren)

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.

(Skriv vilket nummer du fick)
__________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 14/4-13.
                                       Lycka till!
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du själv hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.

- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

130 kommentarer:

  1. Den rymmer 1 liter av valfri dryck!

    Skulle lysa upp vår nya altan denna du:)
    Jag följer dig redan och gillar ist. inlägget som nr 1

    glad påsk!

    SvaraRadera
  2. Jag är med och tävlar. :)
    Den rymmer 1 liter.
    Delar tävlingen på facebook: Emely Tuväng
    Gillar inlägget på bloglovin. :)

    SvaraRadera
  3. Sandra Kaun2013-03-27 09:41

    1 Liter
    sandra88@home.se

    SvaraRadera
  4. Grand Cru termoskanna rymmer 1 liter av någon härlig dryck! Så fin den var och skulle passa så bra ihop med våra "pastelliga" köksfärger!

    m_danielsson33@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. 1. Den rymmer 1 liter

    2. Jag följer dig redan på Bloglovin så jag gillar inlägget som nr 3

    3. Jag har tipsat här: http://vgt.blogg.se/2013/march/termoskanna-144.html

    mailadress: vicky_picky83@hotmail.com

    Håller tummarna för en vinst

    SvaraRadera
  6. Kannan rymmer:1 liter
    Fin pastellfärg.
    Ha en trevlig PÅSK!! :)
    Kerstin på landet

    SvaraRadera
  7. Den rymmer 1 liter
    Hoppas jag vinner för jag behöver en ny och den här är såååå snygg.

    SvaraRadera
  8. Kannan rymmer 1 liter.

    therese.engstrom@telia.com

    SvaraRadera
  9. termosen rymmer 1 liter, och för övrigt är den riktigt snygg, så den vill man gärna ha.
    Jag har tipsat om tävlingen på fb under mitt namn Christina Frisberg., och följer dig redan på bloggen, men har gillat innlägget där.
    puzz i påzk!!!

    SvaraRadera
  10. Jag gillar inlägget på bloglovin' som nr 5 och svaret är 1 liter. :)

    Här har jag bloggat om din tävling: http://softkitty.bloggplatsen.se/2013/03/27/9650342-tavla-om-en-grand-cru-termoskanna-fran-rosendahl/

    Min mejl: ienannandelavlivet@live.se

    SvaraRadera
  11. 1 liter
    ithorsell@yahoo.se

    SvaraRadera
  12. Svaret är 1 liter.

    Blev nr 6 att gilla inlägget på Bloglovin.


    Tack för att dina tävlingar ÄR RÄTTVISA!!! :)

    SvaraRadera
  13. Den rymmer en liter!

    Jonas

    jonasbaxtrom@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Å vilken härlig tävling!! ♥

    Termoskannan rymmer 1L.

    Eftersom jag inte äger någon termos vore denna vinst perfekt, för då kan jag ha med termosen ut på min iordning gjorda uteplats som faktiskt har en hel del rosa inslag.

    Delar tävlingen på min FB-sida: Frida Bergner
    Följer dig via bloglovin redan, så gillar inlägget som nr 7.

    Min E-post: frida-6@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Hejsan
    Är gärna med =)
    Svar: Kannan innehåller 1 liter

    Följer och gillar som nr 8 på blogovin

    sol.rosan[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  16. saga (sagapahlsson@live.se)2013-03-27 20:40

    Svaret är 1,0 liter!
    Följer dig sedan innan och blev nr 9 att gilla inlägget :)

    SvaraRadera
  17. Wow, vilken underbar kanna! :)
    Den rymmer 1 liter.
    Följer dig sedan lääänge på Bloglovin och blev nr 11 att gilla inlägget.
    Delar på facebook!

    SvaraRadera
  18. jag är gärna med. vi får servera vårat kaffe i kaffekannan eftersom min man har försnillat vår gamla fina kanna... :S

    den rymmer 1 liter!
    tar gärna fler lotter och tipsar här:
    http://lis1etavlar.blogspot.se/2013/03/144-vitt-eller-svart-kanna.html
    följer redan och blev nr 12 att gilla inlägget.

    =)

    lis1etavlar@gmail.com

    SvaraRadera
  19. Hej
    Kannan rymmer en liter
    Har bloggat om den här
    http://tirasun.com/wp/?p=5633
    Följer dig sedan tidigare på Bloglovin

    SvaraRadera
  20. svar 1L Pluppelina2@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Elisabeth Ekelund2013-03-28 10:03

    Termoskannan rymmer 1 liter.

    SvaraRadera
  22. jag är jätte gärna med..

    svar på frågan är 1.0 liter

    jag har delat i bloggen
    http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-termoskanna/

    fäljer dig redan på bloglovin så gillade inlägget som nr 13

    kram och trevlig påsk helg
    veronicahedlund@hotmail.se

    SvaraRadera
  23. Vilken härlig tävling!!
    Rätt svar är 1 liter. Glad Påsk!
    Hälsningar Eva-Marie
    evamarie.ljungberg@spray.se

    SvaraRadera
  24. Hej mitt svar är en liter. Jag har tipsat om tävlingen på FB.https://www.facebook.com/elga.holm

    SvaraRadera
  25. Hejsan. Mitt svar är 1 liter och jag har tipsat om tävlingen på facebook länk: https://www.facebook.com/elga.holm

    SvaraRadera
  26. 1 liter

    Jag tipsar på min blogg och på FB :-D
    http://juniphe.wordpress.com/2013/03/28/tavla-och-vinn/

    SvaraRadera
  27. Hej!

    Underbar tävling!
    Kannan rymmer 1 liter.
    Jag har delat tävlingen på FB alias: Petra Christensen:
    http://www.facebook.com/#!/petra.christensen.9

    Följer på bloglovin!

    Hälsar
    Petra Christensen
    gnuttisen@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Malin Svensk Björck2013-03-28 15:25

    Hej!
    Den rymmer 1 liter:-)
    Önskar dig en underbar påsk helg!
    Mvh
    Malin Svensk Björk
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Den rymmer 1 liter
    Eva Albin
    e-albin@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Den rymmer 1,0 liter.

    Gillar dig sedan innan på bloglovin o gillade inlägget som nr 14.

    Mvh Maria
    mirre2@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. svar: 1 liter

    Delat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/03/28/termos-144/

    Följer dig på bloglovin sen förut och gillar inlägget som nr 15

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  32. Ja e me;)

    Svar: Grand Cru Termoskanna 1,0 liter.

    jag_jessika@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Svar: 1 liter. Har delat tävlingen på FB.(https://www.facebook.com/ironnlid)
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  34. Hej!
    Jag är med :) Svaret är 1,0 Liter. Delar vidare till min fb.sida (Carina Gerdin).
    Glad Påsk! Carina /Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  35. Svar: 1 liter

    Gillat inlägget som nummer 16.

    Delat tävlingen här:
    http://www.facebook.com/Paola.C.Allegrini/posts/461901427214682

    Mvh

    Paola Allegrini

    paola.allegrini@ymail.com

    SvaraRadera
  36. Den rymmer 1 liter

    Har delat på Facebook - Britta Högström
    och var den 17:e som gillade det här inlägget på Bloglovin :D

    Glad Påsk önskas från ett soligt Lund!

    SvaraRadera
  37. Hej! Tävlar gärna :) Den rymmer 1 liter.

    Gillar inlägget (18).

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  38. Kannan rymmer 1 liter!
    Paola E.
    Jag har tipsat på FB.
    http://www.facebook.com/paola.erika.311
    paola.erika8@gmail.com

    SvaraRadera
  39. + Termoskannan rymmer 1 liter!
    + Jag gillade inlägget på bloglovin' och blev nr 20!

    Glad påsk!

    sara.sjoang@gmail.com

    SvaraRadera
  40. Rosendalh har alltid så snygga ting, användbar termos vore toppen att vinna till sommarens fina fikastunder.

    Termosen fyller 1 liter.
    Jag har dig på bloglovin sedan långt tillbaka, jag var den 19:e personen att gilla detta inlägg.
    Jag har delat denna fina tävling på min facebook https://www.facebook.com/anette.m.carlsson

    SvaraRadera
  41. Grand Cru Termoskannan innehåller 1 liter

    Delat tävlingen på min facebooksida (Jessica Hellström)

    Blev nummer 21 att gilla tävlingsinlägget på bloglovin´

    Jessica Hellström
    jessica_hellstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. 1, Den rymmer 1 L.
    2, Följer dej sedan länge, gillat inlägget som nr 22.

    Ha en fin påsk.
    linaeckerstrom@hotmail.se

    SvaraRadera
  43. Jag är gärna med. Den rymmer 1,0 liter.
    Jag följer dig sedan tidigare och gillar inlägget som nummer 23. lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  44. 1 LITER!

    LJUVLIGT SÖT!!!!

    Mvh ANNELIE ANDERSSON, annelie_ha@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Hej!

    Den rymmer 1 liter.

    Gilla nr 24 på bloglovin.

    Har precis delat dina andra tävlingar, så
    de hittar nog den här också! :)

    Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  46. 1 liter
    e-mmeliiie@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Svar: 1 liter..


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  48. Kannan rymmer 1,0L!

    Björn Forsberg, bjorne_fotboll@hotmail.com

    Söt profilbild :) Glad påsk!

    SvaraRadera
  49. Svar: 1 liter

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/march/grand-cry-termoskanna.html

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  50. Vad fin färg! Hoppas jag vinner. Mitt svar är att den rymmer 1 liter.

    mvh
    Monika
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  51. Åh vilken fin kanna. Den rymmer 1 liter.

    Jag följer dig på Bloglovin' sedan tidigare och blev nr 25 som gillade inlägget.

    Kram från Anette

    SvaraRadera
  52. Svar: 1 liter

    jenny.v@live.se

    SvaraRadera
  53. aneli. 1,0 liter rymmer kannan .hoppas på tur att vinna denna snygga kanna.
    anneli.ask.hansson@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Rätt svar är 1 liter =)
    vildvatten@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Den rymmer 1,0 L och är ju hur super duper gullig som helst! Vill verkligen vinna denna, den skulle få hänga med hur mycket som helst! :)

    SvaraRadera
  56. Termosen rymmer 1,0 L vätska! :)

    malinvu@live.se

    SvaraRadera
  57. Den rymmer en liter!
    amandanyman96@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Hallå Anna! Svaret är att termoskannan rymmer 1 liter! Glad påsk! :)

    SvaraRadera
  59. Kannan rymmer en liter.

    Elisabeth McCann
    psychedelic6@gmail,com

    SvaraRadera
  60. Jag är gärna med :-)

    * Kannan rymmer 1 liter.
    * Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2013/april/14-april-vinn-en-grand-cru-termoskanna.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  61. hejsan.
    Äär gillare 27. Delar på facebook. (sofie.orrrefors)
    Svaret är 1 L.

    SvaraRadera
  62. Hej,
    jag är gärna med i utlottningen :)
    ♥ Svar: 1 liter
    ♥ Tipsar Länkar på fb: https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/310639712399215
    ♥ Följer dig på bloglovin men hittar inlägget till denna tävling ???

    SvaraRadera
  63. 1 L.

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Jag är gärna med! :)
    Termosen rymmer 1 liter

    bellusss@live.se

    SvaraRadera
  65. Hej, vilken underbar termos! Vår ståltermos exploderade för några veckor sedan, varm oboy över hela köket, jippie...:-(
    Svaret på min fråga är, den rymmer 1 liter!
    Jag länkar i min blogg och jag följer dig på bloglovin.
    Kram, Cissi

    SvaraRadera
  66. Antar att det är här man skriver in svaret?!
    Svaret är : 1 liter
    Mvh ESA
    Fintrum@hotmail.com

    SvaraRadera
  67. Wow!! En kanontävling nu IGEN :-) jag är jättegärna med!! Håller med dig, perfekt till sommarfikat.
    Svar: Den rymmer 1 liter.

    Har tipsat här: http://maltesmammatavlar.blogg.se/2013/april/vinn-en-ljuvlig-kanna.html
    Även gillat inlägget: som nr 29 (följer din blogg sedan tidigare)

    Hoppas hoppas!!
    Kram Emelie
    x_emelie@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. Hej! Den rymmer 1 liter - jag heter Malin Nilsson. .

    SvaraRadera
  69. Hej Hej!
    Den fina kannan rymmer 1 Liter.
    Har länkat bilden/tävlingen på min blogg.


    // Isabell

    SvaraRadera
  70. 1. 1 liter :)

    Trevlig söndag!
    Kram, Anneli

    SvaraRadera
  71. Termoskannan rymmer 1 liter! :) (perfekt för en utflykt i lekparken!) :)

    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/april/vittellersvart-2.html#comment

    Följer dig redan, blev nr 30 som gillade inlägget

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  72. Eva Gustavsson2013-04-07 18:17

    Hej hej!

    Jag är gärna med och tävlar för vi äger bannemej inte ens en termoskanna än! Kommer aldrig till skott...En rosa hade ju varit perfekt i vårt hem!

    Svaret på frågan är 1L
    Delat på Facebook som Eva Gustavsson och följer dig på Bloglovin som nr 378 (tror jag det blev) samt gillade inlägget som nr31.

    Hoppas hoppas!

    eva.gustavs@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. Svar: En liter.

    Mvh Christa

    SvaraRadera
  74. 1 liter!

    MVH Monika
    Mail: moggade(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  75. Ann-Katrin J.2013-04-08 08:22

    1 liter


    Ann-Katrin Jorborn

    SvaraRadera
  76. Termoskannan rymmer 1.o liter!

    Jag håller tummar och tår för att jag vinner!

    Kramen
    Sara K.

    SvaraRadera
  77. Hej jag är gärna med och tävlar om en vacker kanna, gärna rosa till mig som heter Åsa :-)

    Den skulle en småbarnsmamma hektiska liv förgylla samt varmt kaffe uppfylla,

    när tiden går så snabbt så kaffet oftast blir kallt kan man nu istället ta det coolt och ballt.

    Jag heter

    Åsa Ullström

    Gillar och delar på facebook :-)

    SvaraRadera
  78. 1 liter. :-)

    Jennie /snabelbabels(a)live.se

    SvaraRadera
  79. En liter, superfin termos!
    Allt gott!

    Mvh Jessica A
    Mejl: skumbollen@hotmail.com

    SvaraRadera
  80. 1 liter rymmer kannan
    Jag blev följare 379 på Bloglovin :-)

    SvaraRadera
  81. Den rymmer 1 liter :)
    MVH Eva Timrell Fridholm
    evatimrell-fridholm@hotmail.com

    SvaraRadera
  82. Hej! Vilken fin vins, vill gärna vara med!
    Sv: 1,0 l
    Länkar från min blogg, höger sida, under Utlottningar http://anglarochparlor.blogspot.se
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  83. johan olsson2013-04-09 21:17

    så superfin termos!

    Svar: den rymmer 1 liter

    ha det gott :)

    SvaraRadera
  84. 1 liter rymmer termosen.

    SvaraRadera
  85. Svar: Den rymmer 1 liter.

    Följer dig på bloglovin redan och gillade inlägget som nr 33 :)

    liindaa.n@hotmail.com

    SvaraRadera
  86. Jag är gärna med!
    Svar: 1 liter
    Länkat.
    http://care69.blogspot.se/2013/04/14-april-vinn-en-grand-cru-termoskanna.html
    BL: Vi är 33 som gillar inlägget.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  87. Jag är med! :)

    1. Den rymmer 1 liter

    2. Har skrivit om tävlingen på min blogg: http://candyliips.devote.se/blogs/25567241/9829-taevling---termoskanna-fraan-rosendahl.htm

    3. Följer dig redan på bloglovin & gillar inlägget nr. 34

    Mail: petrasfoto@live.se
    Kram!

    SvaraRadera
  88. 1. Är gärna med och tävlar, svaret är 1 liter.
    2. Följer dig redan, gillade inlägget som nr 35
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  89. Den rymmer 1,0 liter. Gillar inlägget på Bloglovin' som nummer 37.

    phebles_90[snabel-a]hotmail.com

    SvaraRadera
  90. Vilken söt kanna! Den vill jag gärna vinna :)
    Den rymmer 1,0 liter :)!

    SvaraRadera
  91. Men hjälp vilken snygg!
    Rätt svar är att den rymmer 1 liter.
    Följer nu på Bloglovin ( nr 380tror jag det blev).

    Håller tummarna stenhårt nu.

    Kram Kristin
    bonzie_1@hotmail.com

    SvaraRadera
  92. Så fin!

    Svar: den rymmer 1,0 liter

    Här har jag tipsat och delat tävlingen:

    https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/126799680844936

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  93. Jag är gärna med och tävlar, och Grand Cru termoskanna rymmer 1 liter.

    Tipsat om tävlingen på FB (Sanna Kaakinen).

    Följer din blogg sedan tidigare på bloglovin och har gillat som nummer 37.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  94. Kannan innehåller en liter.

    Följer på bloglovin. Person 38 som gillar inlägget.

    SvaraRadera
  95. Anna Lundkvist2013-04-13 11:11

    Jag är supergärna med och svaret på frågan är: 1 liter

    Följer dig sedan länge på bloglovin och gillar inlägget som nr 39

    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  96. Rätt svar är : 1 liter.
    Tipsat på fb och nr 98 fick jag
    Håller tummarna för att mina chanser ger vinst ♥

    SvaraRadera
  97. Svar: 1,0 liter

    Ha en fin dag!

    mvh Kristiina Söderström
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  98. Hej!

    Är väldigt gärna med och provar lyckan!
    Termosen rymmer 1 liter.
    Gillade inlägget som nr 40.

    Camilla
    kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  99. Jag är med :)
    Den rymmer 1 liter!
    Gillar inlägget på bloglovin som nummer 41.
    jes.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  100. Rätt svar: Den rymmer 1,0 liter.

    Jag tar en extrachans: Jag har gillat ditt inlägg och blev nummer 42.

    *Håller tummarna och hoppas på tur*

    SvaraRadera
  101. Hej!

    Svar: 1 liter

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  102. Den rymmer en liter!

    evamar.tavlar@gmail.com

    SvaraRadera
  103. Vilken fin kanna!!! Skönheten rymmer 1 liter ;)
    * Följare, gillar som den 43:e
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  104. Kannan rymmer 1 liter, och det är susper snygg. En sån skulle jag verkligen behöva.

    Jag delar tävlingen på min facebook sida då klart, och jag hoppas verkligen att jag vinner nu. :)
    Jag vill så gärna vinna, skulle passa prefekt hit hem. Så nu vill den nog komma hem också :)

    SvaraRadera
  105. En liter rymmer de!

    * evisan @ spray . se "

    SvaraRadera
  106. Jag vill vara med och tävla!!

    Kannan rymmer 1.0 liter :)
    Jag har länkat i min blogg:
    lottiectvlar.blogg.se

    SvaraRadera
  107. Den snygga kannan rymmer en liter.

    Åh - vad jag hoppas! :-)

    SvaraRadera
  108. Svar: 1 liter

    Tipsat på FB :https://www.facebook.com/eleonor.hallbusdahlin

    mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  109. Kannan rymmer 1 liter :-)
    Gillar inlägget som nr 44 och följer på bloglovin sedan tidigare.
    /Emma S
    emmsa_152@hotmail.com

    SvaraRadera
  110. Hur mycket rymmer Grand Cru termoskanna?
    Jo den rymmer hela 100cl, alltså 1 liter.

    SvaraRadera
  111. svar: 1 liter

    denna rosa kanna vore perfekt hemma hos oss till vårens alla testunder på balkongen :)

    2. länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2013/april/kanna.html#comment
    3. gillar inlägget som nr: 45

    johanna.hellberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  112. Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla! :) <3

    Vi väntar nu vårat 1:a barn, så att få vinna en termos att kunna ta med varm-vatten i till vällingen osv vore ju en Dröm! <3 Lär ju bli en massa utflykter nu framöver också, då sambon blir pappa-ledig och bebis äldre.. Så skulle inte tacka nej till denna rosa skönhet! <3 :)

    1. Svar: 1 Liter.

    2. Har gjort ett inlägg på min blogg här:

    http://zandrasnyadagbok.blogg.se/2013/april/tavling-144-2.html#comment

    3. Gillat inlägget på bloglovin. Blev nummer 46.

    Nu kan jag bara hålla alla tummar & tår jag har, det hårdaste jag kan! <3 :)

    zandra_svantesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  113. Hej,
    Kannan rymmer 1 liter.
    Gillar den rosa färgen. :-) Perfekt för isvatten i sommar.

    Hälsningar Christina på Rosendahl - vårt hus i Skåne.

    SvaraRadera
  114. I OBH nordicas sortiment så ingår tre stycken glassmaskiner.

    Med de allra mest glasssugna hälsningarna

    Mikael Eriksson

    SvaraRadera
  115. Sanna Andersson2013-04-15 09:14

    Den innehåller 1 liter :)

    SvaraRadera
  116. Hej!

    Svaret = 1,0 liter.

    Med vänliga hälsningar

    Eivor Eriksson

    SvaraRadera
  117. 1,0 liter

    Gunilla Herlin

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!