2013-03-25

Tävla om ett par wedges från Moheda!

Visst är det fler än jag som tänker på skor när vårsolen gassar?

Mohedatoffeln har nyligen uppdaterat sin webshop och där har jag hittat mina vårfavoriter. Lucilla heter modellen och nu får ni chansen att vinna ett eget par!
Lucilla är en sko med kilklack i alträ med en höjd på 8 cm, ljusbrunt infärgat trä. Äkta inoljat nubukskinn fäst med nitar. Flätat framparti, ställbar vristrem. Finns i tre färger; red, black och brandy i storlekarna 36-41.
1:a pris Ett par Lucilla från Mohedatoffeln, valfri färg/storlek, värde 899 kr.
__________________________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

Vad heter produktkategorin där Lucilla ingår? 
Ledtråd

Skriv svaret som en kommentar, svaren syns först efter avslutad tävling. 
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

- Gilla Mohedatoffeln på Facebook.
(Skriv att du gjort det)

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida.
(Låna gärna bilden och bifoga direktlänken i kommentaren)

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.

(Skriv vilket nummer du fick)
__________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 7/4-13.
Lycka till!
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du själv hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

109 kommentarer:

  1. Special deluxe modeller heter det och det är verkligen sant! Herregud så snygga de är. De skulle passa perfa i vårt nya hus :)
    Gillar redan på face-johanna andersson. Delar tävlingen där :)

    följer dig redan på blog vettu

    Suverän tävling!!
    kram

    SvaraRadera
  2. Special Deluxe heter kategorin. Snygga hursomhelst!

    Elisabeth McCann
    psychedelic6@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag är med och tävlar. :)

    Svaret är: Special Deluxe modeller

    Gillar dem redan på facebook och delar tävlingen där: Emely Tuväng
    Följer dig redan på bloglovin, gillar inlägget. :)

    Hoppas på tur!

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Special deluxe miodeller ingår de i, dessa rent ut sagt fantasiska skor, de skulle jag gärna vilja ha.

    jag gillar sedan tidigare på facebook och har delat inlägget där.

    Mvh
    charlotta hellström
    lottahellstrm@yahoo.se

    SvaraRadera
  5. Leah Hervén2013-03-25 10:29

    Special deluxe modeller

    leah.herven@telia.com

    SvaraRadera
  6. Svaret är Special Deluxe Modeller :)

    Har också gillat på FB (ana nordlander lund), delat tävlingen här: http://softkitty.bloggplatsen.se/2013/03/25/9641382-tavla-om-ett-par-wedges-fran-moheda/
    och följer dig redan på bloglovin så jag har gillat inlägget som nr 3! :)

    min mejl: ienannandelavlivet@live.se

    SvaraRadera
  7. Special Deluxe modeller

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. SPECIAL DELUXE MODELLER

    Johanna Lindberg

    SvaraRadera
  9. Special deluxe modeller

    Vill gärna vinna en röd i storlek 39

    SvaraRadera
  10. Special deluxe modeller

    Vill gärna vinna en röd i storlek 39

    SvaraRadera
  11. Klart man är med o tävlar om så snygga/sköna skor, själv skulle jag helst vilja ha svarta i storlek 38, (får väll gömma dem för tonårsdottern vi har samma storlek)
    jag har gillat och delat på fb under mitt namn Christina Frisberg, och jag fljer redan din blogg.
    kategorin deluxe står skorna under. hoppas,hoppas, hoppas!!!
    puzz i påzk!!!
    frisanpoxy@hotmail.se

    SvaraRadera
  12. Deluxe

    therese.engstrom@telia.com

    SvaraRadera
  13. Svar: DELUXE

    Extrachans: Jag gillar Mohedatoffeln på Facebook.

    Mvh
    Malin Hedlund

    coolmalpa@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. SPECIAL DELUXE


    anne-louise andersson

    SvaraRadera
  15. SPECIAL DELUXE


    Linda andersson

    SvaraRadera
  16. Jag är gärna med och tävlar, och produktkategorin där Lucilla ingår heter Deluxe.

    Gillar på FB (Sanna Kaakinen).

    Länkat:http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2013/march/tavlar-om-ett-par-lucilla-tofflor.html#comment

    Följer din blogg på bloglovin sedan tidigare, och har gillat inlägget som nr 5.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. 1. De finns i kategorin Deluxe

    2. Gillar på Fb - Victoria G Tegström

    3. Jag har tipsat här: http://vgt.blogg.se/2013/march/mohedatoffel-74.html

    mailaderss: vicky_picky83@hotmail.com

    4. Gillar redan på bloglovin så jag gillar inlägget som nr 6.

    SvaraRadera
  18. Camilla_H: Ännu en bra tävling ju! Jag är med och produktkategorin heter special deluxe modeller. Jag vill vinna färgen red i storlek 36. Ha det bäst i solen.

    Buusig_milla@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag vill vara med och tävla om ett par såna här überschnygga tofflor!

    Svar: Produktkategorin heter Special Deluxe Modeller

    Jag gillar deras Facebooksida (Heidi Larsson)

    Jag följer dig redan på Bloglovin' och gillade det här inlägget där som nr 7

    heidilarsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Malin Svensk Björck2013-03-25 17:42

    Hej!
    Jag gillar redan på fb:) Vackra skor!
    Produktkategorin heter: SPECIAL DELUXE MODELLER
    Följer på bloglovin(91) och gillar inlägget:)
    Ha en härlig dag!
    MVH
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Hej! Tävlar gärna :)

    Svar: Special deluxe.

    Gillar inlägget som nr 10.

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  22. "SPECIAL DELUXE MODELLER" kommer upp överst på sidan, men i kategori-listan står det DELUXE.

    Gillar inlägget på bloglovin (blev nr 8 eller 9, bugg bugg...)

    SvaraRadera
  23. DELUXE (SPECIAL DELUXE MODELLER) :)

    atarinakall@hotmail.se

    SvaraRadera
  24. Jag är med! :D
    Svar: SPECIAL DELUXE MODELLER
    Jag gillar de på facebook med namnet Malin Sirviö.
    Jag följer dig på bloglovin sedan innan.
    Jag gillar inlägget på bloglovin som nr 11
    Jag tänkte göra ett inlägg om tävlingen, men det är någonting konstigt med min blogg.se så det går inte att länka, bara skriva vanlig text. :/ Så kan tyvärr inte göra det.
    Håller tummarna :D
    Mallemusic@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Kategorin heter: Special Deluxe
    Gillat Moheda på FB.
    Åååååå vill ha ;)
    Kerstin på landet!!

    SvaraRadera
  26. Serien heter Special Deluxe
    Gillat och tipsat: https://www.facebook.com/ironnlid
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  27. Hej
    Självklart vill jag inte missa chansen till dessa fina skor.
    Svaret är Deluxe.
    Jag gillar på FB, Tina Carlström.
    Jag har tipsat på FB här:
    https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351

    Kram Tina Carlström
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Hej!
    Jag är med :) Gillar & delar vidare till min fb.sida (Carina Gerdin).
    Svaret är : Special Deluxe Modeller.
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  29. Svar: Deluxe

    Jag har länkat i min blogg
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2013/march/7-april-vinn-skor-fran-moheda.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  30. Svar: Deluxe/Special deluxe

    Gillar redan på fb (Johanna Maria Harderud)
    Följer redan dig på BL så gillade inlägget (blev nr 12)

    lilla_harderud@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. SPECIAL DELUXE MODELLER
    Gillar Mohedatoffeln på Facebook
    Delat länken till tävlingen på Facebook
    Följer dej på Bloglovin'

    SvaraRadera
  32. Deluxe
    Gillat sidan och delat på facebook

    irene_e@spray.se

    SvaraRadera
  33. Hej!
    Kategorin heter deluxe.
    Jag gillar Mohedatoffeln på fb.
    Jag har delat tävlingen på min fbsida.
    Jag gillar inlägget på bloglovin som nr 13.

    Camilla
    kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  34. Elisabeth Ekelund2013-03-26 12:05

    Special DELUXE Modeller.
    Gillar Mohedatoffeln på fb

    SvaraRadera
  35. Special Deluxe modeller.
    Maria (marishkasenator@gmail.com)

    SvaraRadera
  36. Svar: DELUXE

    Bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  37. Svar: Special Deluxe modeller. =)

    Jag har gillat på facebook (Sophie Michelle Persson), samt delat på facebook här: https://www.facebook.com/sophiemichelle.persson/posts/158550340974719

    sophie_persson@yahoo.com

    SvaraRadera
  38. Special deluxe modeller

    Länkat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/03/26/mohedatoffel-74/

    Gillar på FB, Anna Karlsson

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  39. jag är jätte gärna med..

    svar på frågan är deluxe

    jag har gillat på facebook (veronica hedlund)

    jag har delat i bloggen
    http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-skor-3/

    följer dig redan på bloglovin så gillade inlägget som nr 14

    kram veronica
    veronicahedlund@hotmail.se

    SvaraRadera
  40. Jag är gärna med. Vilka underbara skor.
    Svar: De tillhör kategorin Special delux modeller.
    Jag följer dig på bloglovin och gillar som nummer 15
    lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  41. Alex-Regina2013-03-26 18:54

    Hej jag är gärna med och tävlar om dessa fantastiskt snygga wedges. Produktkategorin är Deluxe och skulle vilja vinna dessa brandy-färgade skorna med sl. 37.
    Jag har gillat Mohedatoffeln på facebook samt hat jag delat och tipsat tävlingen på Facebook. Mitt namn är Alex Regina på facebook :)

    SvaraRadera
  42. De ingår i kategorin SPECIAL DELUXE MODELLER.

    Gillar sedan tidigare på FB som Paola Allegrini.

    Delat tävlingen här:
    http://www.facebook.com/Paola.C.Allegrini/posts/370286843085289

    Har gillat inlägget på Bloglovin (nr 16 som gillar).

    paola.allegrini@ymail.com

    SvaraRadera
  43. Hej!

    Svaret är: SPECIAL DELUXE MODELLER

    Jag tipsar och länkar på min blogg:
    http://madebyscandinavia.blogg.se/2013/march/vinn-trasko-fran-moheda.html

    Ha det gött!
    Mvh Elle

    SvaraRadera
  44. Special Deluxe
    ithorsell@yahoo.se

    SvaraRadera
  45. Svar: DELUXE

    Har gillar er på facebook!


    Irene Larsson

    SvaraRadera
  46. hejsan! Vi har tydligen samma favoritmodell. Såå snyggt med flätningen
    och de synliga nitarna :) Har inte haft träskor sedan jag var liten
    men har gått och drömt om ett par i flera år.
    Kategorin heter deluxe och jag gillar Moheda på fb sedan tidigare.

    Janina Söfting

    SvaraRadera
  47. Special Deluxe Modeller

    Sven Söderling

    SvaraRadera
  48. Hej!

    Special Deluxe.

    MVH Monika
    Mail: moggade(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Svar: Deluxe!

    Brandy är favoriten, gillar på Facebook.

    Mvh Christa

    SvaraRadera
  50. Anton Fjanton2013-03-27 18:21

    Jag är med! Special Deluxe är svaret! :-)

    Gillar inlägget!

    Anton

    SvaraRadera
  51. Svar: Special Deluxe Modeller

    Önskar: Brandy storlek 37

    saraxandersson@spray.se

    SvaraRadera
  52. Superfina träskor!

    Svar: Special Deluxe Modeller.

    Jag håller tummar och tår för att jag vinner det roliga spelet!
    Kramen!
    Sara K.

    SvaraRadera
  53. Hej! Produktkategorin heter Special Deluxe Modeller. Jag gillar på FB (Johanna Alm) och följer dig på Bloglovin som nr 369. ÄLSKAR verkligen Mohedatoffeln och skulle fota mig i dem varje dag om jag vann! Åh. Så himla fina modeller också.
    Bloggar här: retrolover.blogg.se. Håller tummarna stenhårt!

    SvaraRadera
  54. Hej
    Åh vilka fina...är gärna med och tävlar om dem :)
    Svar: Produktkategorin är apecial Deluxe modeller

    Följer och gillar som nr 17 på blogovin

    sol.rosan[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  55. SPECIAL DELUXE MODELLER

    nuttilia@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. 1. Svar: Deluxe
    2. Gillat på facebook "caimlla millah öman"
    3. Tipsat: http://millahoman.blogg.se/tavlingar/2013/march/moheda.html
    4. Föjer dig redan så jag gillade inlägget (19)

    Ha det bra och Glad Påsk! Kram // Millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Jag är såklart med!
    Kategorin heter Special Deluxe Modeller.
    Följer dig på bloglovin och har gillat inlägget som nr 20.
    Glad Påsk!

    SvaraRadera
  58. Den heter Special Deluxe Modeller


    Katarina_58@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. Svaret är: SPECIAL DELUXE MODELLER, eller i kanten till vänster står det bara DELUXE.
    Jag gillar Mohedatoffeln på Facebook.
    Jag har tipsat om tävlingen på min facebooksida.
    Jag följer dig på Bloglovin och blev nr. 373.
    Glad Påsk!

    SvaraRadera
  60. 1, Den heter DELUXE.

    2, Gillar på facebook - Lina Eckerström

    3, Följer dej sedan länge på BL, gillat inlägget som nr 21

    Ha en fin påsk !
    linaeckerstrom@hotmail.se

    SvaraRadera
  61. Special Deluxe Modeller

    SvaraRadera
  62. Svaret: SPECIAL DELUXE MODELLER

    Gillar och har delat på Facebook - Britta Högström

    Var den 22:e som gillade det här inlägget på Bloglovin.

    Glad Påsk!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  63. Jag skulle bli jättelycklig om jag ett par Moheda toffel vann, jag har tittat på de hela förra året.

    Svar: De Leluxe.
    Jag har gillat Moheda på facebook sedan innan.
    Jag är följare av din blogg, jag var den 23:e att gilla inlägget.
    Jag har delat tävlingen till min facebook https://www.facebook.com/anette.m.carlsson

    SvaraRadera
  64. Produktkategorin heter: SPECIAL DELUXE MODELLER
    Gillar Mohedatoffeln på facebook och jag har tipsat om tävlingen på min facebooksida (Jessica Hellström) ! Gillar inlägget på bloglovin´ nummer 24 att gilla! Håller tummarna!

    Jessica Hellström
    jessica_hellstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  65. Anna Lundkvist2013-03-29 08:42

    Åh vilka läckra!!! Klart jag är med.

    Svaret är Special Deluxe

    Gillar sedan tidigare på fb - Anna Lundkvist

    Följer dig såklart redan och har nu gillat inlägget som nr 25

    Nu håller jag tummarna

    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  66. Hej!

    Deluxe heter produktkategorin.

    Gillar Mohedatoffeln på FB.

    Har delat din tävling på FB.
    http://www.facebook.com/pages/Moheda-Toffeln/194180077282709?fref=ts#!/susanne.lindqvistgigourtaki

    Gilla nr 26 på bloglovin.

    Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  67. Svar: DELUXE

    Gillar på FB (Carola Lind)

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/march/mohedaskor.html

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  68. Special Deluxemodeller heter kategorin.

    Jag följer dig på Bloglovin' sedan tidigare och gillar inlägget som nr 27.

    Gillar Mohedatoffeln på Facebook (Anette Kristoffersson)

    SvaraRadera
  69. Jag vill vara med och tävla om Mohedatofflorna!


    Produktkategorin heter Deluxe och vinner jag vill jag ha ett par bandy färgade skor i storlek 37.


    Mvh Amanda ,

    SvaraRadera
  70. Jag är gärna med och tävlar,gillar o delar på fb och hoppas på tur. family_nord3@hotmail.com

    SvaraRadera
  71. hej
    jag är med
    har följt alla steg
    svar SPECIAL DELUXE MODELLER
    snygga skor
    hoppas på tur till våren
    Titti
    tittifairlane@hotmail.com

    SvaraRadera
  72. svaret på frågan är special produkts modeler,gillar o delar på fb. family_nord3@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. Den ingår under kategorin SPECIAL DELUXE MODELLER
    Jag vill gärna vinna ett par till min mamma! :D
    amandanyman96@hotmail.com

    SvaraRadera
  74. Hej!

    Jag vill självklart vara med i din fina tävling och svarar "Special De Luxe Modeller" på frågan!

    Har börjat följa dig på bloglovin och har gillat Moheda toffeln på Facebook. Har även delat tävlingen offentligt på min FB sida i namnet Maud Sundgren så att fler kan delta i tävlingen.

    Hoppas på massor av tur nu :o) Jättefin vinst!

    GLAD PÅSK!

    Mvh

    Maud Sundgren

    SvaraRadera
  75. God fortsättning på påskaftonen!

    Jag vill vara med, gillar/delar på min Fb-sida (Renate Wretefelt).

    Mitt svar är: DELUXE

    Mvh Renate

    SvaraRadera
  76. hEJ !!

    Jag vill gärna vara med och testa min tur och hålla tummarna!!!
    Mitt svar : Träskor

    Jag har skrivit i min blogg om tävlingen :
    lottiec.blogg.se

    SvaraRadera
  77. Camilla Milla Bergström2013-03-31 11:46

    Hej!
    Går under kategorin DELUXE :D
    Gillar och delar vidare på FB
    jag följer redan (stod 377 när jag kollade)gilla vet jag inte var jag ska göra? mer än på FB?
    http://www.facebook.com/camillamilla.bergstrom.7
    Hoppas nu på tur så jag kan få lite "vår" i mitt hem i denna sega vinter :(
    Glad Påsk!
    Mvh
    Camilla Milla Bergström

    SvaraRadera
  78. Kategorin heter deluxe.
    Gillat på fb - emma widman och gillat inlägget på bloglovin som nr 28.
    Nu håller jag verkligen tummarna och tårna så klart! allt var det går. Vill verkligen vinna detta fina pris då jag drömt om ett par hur länge som helst :-)
    kram Emma
    emma.widman@hotmail.com

    SvaraRadera
  79. Hej,
    jag är gärna med i utlottningen :)
    ♥ Gillar sedan tidigare på fb Pernilla Wamsjö
    ♥ Tipsar / Länkar till tävlingen på fb : https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/286169508183064
    ♥ Gillar inlägget på bloglovin nr 29

    SvaraRadera
  80. Ps!!! Glömde ju skicka med svaret på frågan ;)
    ...Svar: SPECIAL DELUXE MODELLER

    SvaraRadera
  81. Svaret på frågan är: Deluxe

    Om jag har turen att vinna nås jag på mejl: jessica_roos@hotmail.com

    ÅÅÅhhhh supersnygga! Jag är så svag för träskor! Tack för tipset!


    SvaraRadera
  82. Hej!

    Har länge sneglat efter de här skorna!

    Svar: Deluxe (Special Deluxe modeller)

    Jag har gillat på FB (Annika Nilsson)l

    Jag har även delat och tipsat på FB https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/561581380549525

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  83. Svar: Deluxe
    Jag gillar på FB Elisabeth Nilsson
    Jag har delat tävlingen på FB http://www.facebook.com/elisabeth.nilsson.35325/posts/574265125930802

    Hälsningar
    Elisabeth Nilsson
    elisabeth_frans@hotmail.com

    SvaraRadera
  84. Jag är gärna med!
    Svar: Deluxe
    Länkat:
    http://care69.blogspot.se/2013/04/7-april-vinn-ett-par-wedges-fran-moheda.html
    FB: C Care Regn
    Är följare på BL och har gillat inlägget...

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  85. Kategorin heter "Deluxe"

    Jag skulle vilja ha Brandy i storlek 39.

    Mail: emiliaknuters@hotmail.com

    SvaraRadera
  86. ♦Lucilla ingår i produktkategorin:
    SPECIAL DELUXE MODELLER
    ♦Gillar Mohedatoffeln på Facebook.
    ♦Tipsar om tävlingen på Facebook.

    http://www.facebook.com/pages/The-Girls/151275375032147?ref=stream#!/elisabethoberg/posts/448243315255162
    ♦Följer på bloglovin' och gillar inlägget (nr.30).

    Håller tummarna, jättehårt :-) :-)
    Kram!
    oberg_lisa@hotmail.com

    SvaraRadera
  87. Hej!

    Tack för en trevlig blogg!

    Produktkategorin heter Träskor Sandaler

    Jag gillar på FB och delar tävlingen alias: Petra Christensen
    http://www.facebook.com/pages/Moheda-Toffeln/194180077282709?fref=ts#!/petra.christensen.9

    Jag följer på bloglovin sedan tidigare och gillar inlägget.

    Hälsningar
    Petra Christensen
    gnuttisen@hotmail.com

    SvaraRadera
  88. Special Deluxe

    ramonarunds@email.com
    Tel: 0704-217201

    SvaraRadera
  89. SPECIAL DELUXE MODELLER
    - gillat på fb - Gabriella Hlodan Nagy
    gabriela.hlodan@gmail.com

    SvaraRadera
  90. Vilken fantastiskt tävling. Dessa träskor önskar jag att jag skulle få använda i sommar och dansa runt midsommarstången i!

    Deluxe heter produktkategorin!

    Jag gillar mohedatoffeln och läser din blogg flitigt! :)

    Hälsningar Kristin W

    SvaraRadera
  91. Svar: Träskor Sandaler.

    Gillar på FB.

    Mvh
    Kristiina Söderström
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  92. SPECIAL DELUXE MODELLER
    Gillar och följer
    mokasinen@gmail.com
    Helene

    SvaraRadera
  93. Svaret är DELUXE

    Gillar på FB

    https://www.facebook.com/kristina.karlssonfdmagnusson/posts/457348664334079

    Gillar inlägget på BL

    SvaraRadera
  94. Svar på frågan: Kategorin där Lucilla ingår heter Special deluxe modeller.
    Gillar Mohedatoffeln på Facebook. Elisabet Andersson
    Delat/tipsat om tävlingen här: https://www.facebook.com/elisabet.andersson.12?ref=tn_tnmn

    Elisabet Andersson
    in_cava_vita@hotmail.com

    SvaraRadera
  95. Moheda de luxe

    SvaraRadera
  96. special de lus modeller

    SvaraRadera
  97. Hej!

    Jag är med och tävlar :)
    Lucilla ingår i kategorin Deluxe.

    Jag gillar Mohedatoffeln på Facebook, har länkat till denna tävling på Facebook och gillat din sida på bloglovin ( det stod 43 K när jag tryckte?)

    Ha en bra dag! :)

    Lina Marie Borgström

    SvaraRadera
  98. 1. Special Deluxe
    2. Gillar på facebook (Anneli E)
    3. Gillar ditt inlägg på bloglovin, blev nr 33

    Ha en finfin dag! Kram :)

    SvaraRadera
  99. Jag är med och tävlar

    Lucilla ligger i kategorin "SPECIAL DELUXE MODELLER".

    Gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)

    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/april/vittellersvart.html#comment

    Följer dig redan på bloglovin, blev nr 34 som gillade inlägget.

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  100. Svar på frågan: Deluxe !

    De röda är såå otroligt snygga, passar urbra till jeans nu till våren och till ett par grymma jeansshorts till sommaren !!

    SvaraRadera
  101. SPECIAL DELUXE MODELLER
    gillar på fb och hoppas på tur

    SvaraRadera
  102. Produkt kategorin heter "Träskor-Sandaler"
    Mvh Robert

    SvaraRadera
  103. Special deluxe heter kategorin.

    Jag gillar Mohedatoffeln på fb (maria Appelgren) har också delat tävlingen!

    https://www.facebook.com/maria.appelgren.77?ref=tn_

    busigt(a)spray punkt se

    SvaraRadera
  104. Svaret är deluxe

    MVH Anna Christiernin

    annatavlar@hotmail.com

    SvaraRadera
  105. Anna Ahlvlinder2013-04-08 08:18

    Produktkategorin heter DELUXE. //Anna:)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!