2013-03-05

Tävla om tre lyxiga doftljus från Yankee Candle!

Yankee Candle lanserar ofta nya dofter och en av deras Limited Edition-serier har jag fallit för, Coconut Collection. Nu får mina läsare chansen att vinna ett av tre lyxiga doftljus ur nämnda kollektion!
Coconut Collection är inspirerad av kokos, både som doft och smak, samt inredningstrenden med väl synliga siffror. Kollektionen består av fem olika dofter i 2-vekade Stora Tumblers, Keramiktumbler med lock samt Reeds (doftstickor).
1:a - 3:e pris Ett 2-vekat Large Tumbler Doftljus ur Coconut Collection, värde 379 kr/st.
__________________________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

Vilken doft
ur Coconut Collection vill du vinna? 

Besök Yankee Candlevälj ut din favorit och skriv doftens namn som en kommentar. Kommentarerna syns först efter avslutad tävling. 
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

- Gilla Yankee Candle på Facebook.
(Skriv att du gjort det)

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida.
(Låna gärna bilden och bifoga direktlänken i kommentaren)

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.

(Skriv vilket nummer du fick)
__________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 17/3-13.
Lycka till!
Tävlingsregler
- De tre vinsterna består av ett 2-vekad Large Tumbler ljus ur Coconout Collection Limited Edition. Om den önskade doften ej finns i lager erbjuds en annan sort ur samma kollektion.
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du själv hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

159 kommentarer:

  1. Vilken dröm tävling - yankee candles är en storfavorit, men tyvärr händer det allt för sällan att jag unnar mig ett och dem jag har nu har jag fått i present till jul och födelsedag !

    Den doft jag är mest nyfiken på är Coconut & Beachflower.

    Gillar på fb - Michaela ambjörnsson
    delar tävlingen där
    ochblev nr 1 att gilla inlägget på Bloglovin.

    Nu håller jag tummar och tår för massvis med tur !!

    Kram Fröken M
    frokenmela@mail.com

    SvaraRadera
  2. Åh! Jag är jättegärna med :)

    Efter många om och men så vill jag jättegärna vinna "Lg Tumb Coconut & Mandarin" :) Låter ju helt underbart!! och vacker är ju hela burken att ha framme på byrån dessutom!!

    - Har gillat på facebook! "Emelie Johansson"
    - Har länkat här: http://maltesmammatavlar.blogg.se/2013/march/vinn-ett-ljuvligt-ljus-fran-yankee-candle.html
    - Följer sedan tidigare, men gillat inlägget som nr; 2

    Hoppas på tur!!
    Kram Emelie
    x_emelie@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Hej.
    Jag är med!
    Skulle vilja vinna det här Ceramic Tumb Coconut & Lime.

    Jag har gillat sen förut med namnet Linnéa Möller.


    Följer dig redan. Blev nr 3 att gilla inlägget

    mvh jessamy_@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Coconut och Lime lät ju som världens bästa combo så den önskar jag om jag vinner.

    Jag gillar på facebook - Kim Falkenström

    Blev nummer 4 att gilla inlägget på BL.

    SvaraRadera
  5. Ååååh, vilken fin tävling!

    -Jag vill så gärna vinna denna: Ceramic Tumb Coconut & Lime

    -Gillar på facebook -Angelica Broman
    -Delar på facebook -Angelica Broman

    *ha en toppen dag*

    SvaraRadera
  6. Min favorit är Lg Tumb Coconut & Vanilla be!

    SvaraRadera
  7. Jag är med och tävlar!!

    Jag skulle vilja vinna Coconut Sea Air.

    Tre extra chanser..
    Gillar yankeecandle på FB i mit namn: Frida Bergner.

    Följer dig via Bloglovin sen tidigare. Gillar inlägget: Frida Bergner.

    Delar tävlingen på min FB-sida: Frida Bergner.

    Min E-post: frida-6@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Yankee Candles Coconut & Vanilla Bean
    önskar jag verkligenskulle bli min ;-)!

    Jag gillar Yankee Candle på Facebook (Anette Kristoffersson).
    Tipsar om tävlingen på FB.
    Följer dig på Bloglovin' sedan tidigare och gillar inlägget som nr 6.

    SvaraRadera
  9. 1) Sea Air låter mycket spännande!
    2) Gillat på FB: Emelina Hagerskans
    3) Följer redan på bloglovin (duh ;)), blev #7 att gilla inlägget!

    SvaraRadera
  10. Lg Tumb Coconut & Beachflower.
    Tror jag, skulle gärna testa alla ;)

    Gillar på facebook. (Frederica Balk)
    Länkar i bloggen.
    Följer redan så gillar inlägget som nummer 8.

    Kram

    SvaraRadera
  11. French Vanilla!
    mrinda@swipnet.se

    SvaraRadera
  12. Coconut/Lime kan jag tänka mig är världens härligaste kombo! Ger mig lite kryddiga Brasilianska vibbar :)

    * Gillat Yankee Candle på fb.

    * Även delat tävlingsinlägget men vet ej hur man länkar tillbaks hit? Sofia Höglund på fb.

    * Följer på Bloglovin nr 344

    Ha en fin dag,
    glada hälsningar
    Sofia

    sofiasmejl@live.se

    SvaraRadera
  13. ceramic tumb Coconut och vanill önskar jag mig.
    Håller tummar och tår att jag blir den lyckliga vinnaren!

    Lots of love
    Emelie
    jukebox@live.se
    Delat eran tävling på facebook

    SvaraRadera
  14. Vill gärna vinna nr5 :) Underbart med vanilj.

    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  15. Elisabeth Ekelund2013-03-06 07:58

    Coconut & Vanilla skulle jag gärna vilja vinna!
    Gillar Yankee Candle på fb.

    SvaraRadera
  16. Jag är med och tävlar.
    Min favorit är Coconut & Mandarin.
    Gillar Yankee Candle på facebook och delar tävlingen där också: Emely Tuväng
    Följer dig på bloglovin redan, gillar inlägget.

    emely_tuvang@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Jag skulle vilja vinna Sea air doften. Låter toppen.

    SvaraRadera
  18. Coconut & Beach Flower
    ithorsell@yahoo.se

    SvaraRadera
  19. Ceramic Tumb Coconut & Beachfl den skulle jag vilja vinna Pluppelina@home.se



    info


    SvaraRadera
  20. Tack för en trevlig sida

    SvaraRadera
  21. Sandra Kaun2013-03-06 08:36

    ceramic Tumb coconut&Lime

    sandra88@home.se

    SvaraRadera
  22. Vilken underbar tävling! jag älskar den här designen på doftljus och skulle jag skulle jättegärna vilja ha ljuset No. 5 Coconut & Vanilla Bean :)

    Jag gillar på FB alias: Petra Christensen och följer på bloglovin sedan tidigare men är osäker på nummer.

    Hälsar
    Petra Christensen
    mejl: gnuttisen@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. -Jag önskar mig en coconut and vanilla, jag längtar till sommaren och tropiska hav!

    -Jag har gillat på facebook!

    -Jag har även delat på facebooken:
    Mitt namn susanna wahlqvist
    (kan inte skicka länk. vet inte hur)

    -Jag har gillat inlägget!

    sanna33lerum@hotmail.se

    SvaraRadera
  24. 1) Jag skulle vilja vinna ett doftljus med doften Coconut Sea Air till min fru. Havsluktsljus är i princip den enda doften som går hem när hon är gravid!
    2) Gillar på FB! Niklas Westerberg

    n_westerberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Hej!
    Jag vill väldigt gärna vara med i utlottningen. Precis påbörjat slipning och spackling av vårt sovrum så ett underbart ljus från min favorit Yankee Candle skulle vara fantastiskt att få vinna, speciellt eftersom senaste fyra veckorna! spenderats i sängen pga sjukdom så skulle det vara en stor motivation att få allt klart och mysa ner sig som frisk och kunna njuta. Jag vinner gärna Lg Tumb Coconut & Lime
    om jag har chansen.
    jeanette.soderqvist(at)gmail.com

    SvaraRadera
  26. Den här skulle jag vilja vinna: http://www.yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=2218&TM=178&SM=187

    Tror doften är alldeles underbart lätt och uppfräschande. :)

    Har gillat på FB sen tidigare (ana nordlander lund) och följer även din blogg sen länge, så jag har gillat inlägget som nr 10.

    Här har jag bloggat om tävlingen:http://softkitty.bloggplatsen.se/2013/03/06/9558121-vinn-ett-lyxigt-doftljus-fran-yankee-candle/

    Min mejl: ienannandelavlivet@live.se

    SvaraRadera
  27. Jag vill vinna coconut sea air!
    maria_pahlberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Black Coconut

    SvaraRadera
  29. Åh....klart jag vill va med i utlottningen :)
    ♥ Föll för Lg Tumb Coconut & Beachflower
    ♥ Gillar sedan tidigare på fb (Pernilla Wamsjö)
    ♥ Tipsar / Delar på fb
    ♥ Följer dig sedan tidigare och blev nr 12 att gilla

    SvaraRadera
  30. Coconut o mandarin! Är för korkad för att fixa direktlänk, men jag gillar på fb som Anna-Karin Näström eftersom jag heter det. Egentligen ska det inte va nåt bindestreck men prästen skrev fel, så jag får dras med detta fåniga dubbelnamn... Bara det är väl en anledning till ett tröstpris iaf :)
    Gillar på bl som nr 13 :)

    SvaraRadera
  31. Sea air skulle jag vilja vinna.

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Underbar tävling för oss alla som älskar ljus :)

    1. Jag skulle vilja vinna:
    http://www.yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=2217&TM=178&SM=187
    Coconut & Vanilla be

    2. Gillat på facebook "camilla millah öman"

    3. Tipsat: http://millahoman.blogg.se/tavlingar/2013/march/ljus.html

    4. Har dig redan på bloglovin så jag har gillat inlägget (14)

    hoppas på tur.. Kramar // millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Coconut beachflower !!

    claes_asplund@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Ceramic Tumb Coconut & Sea Air
    Eva Albin
    e-albin@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Det här verkar fräscht: http://www.yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=2218&TM=178&SM=187

    Blev nr 15 att gilla inlägget på bloglovin.

    SvaraRadera
  36. Sea air känns som en härlig doft

    Lotte
    wallskog@bredband.net

    SvaraRadera
  37. Åh aldrig ägt ett Yankee Candle ljus. Hoppas på tur. Älskar kokos och vanilj så, vinner gärna: Lg Tumb Coconut & Vanilla be.

    mvh
    Monika

    SvaraRadera
  38. Jag vill vinna ett ljus med doften "Coconut & Vanilla".
    Kokos och Vanilj är mina favoritdofter och jag kan inte ens tänka mig hur gott det måste dofta med den kombinationen.

    Med vänliga hälsningar
    Madeleine (madeleineljungholm@gmail.com)

    SvaraRadera
  39. saga (sagapahlsson@live.se)2013-03-06 17:32

    Jag skulle vilja vinna "Lg Tumb Coconut & Mandarin" och gillar även på fb (Saga Påhlsson) :)

    SvaraRadera
  40. Camilla H: Åh jag älska doftljus och har aldrig haft denna sorten. Jag vill vinna doften coconut & vanilla bean!

    Jag borde vinna då jag haft det tufft den senaste tiden utan direkt några pengar. Men jag fortsätter att kämpa mig till en bättre framtid. Kan jag så kan ni. Våga tro på er själva! :)

    buusig_milla@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Hejsan.

    Vilken LYSANDE tävling! ;)

    Jag skulle jättegärna vilja vinna Yankee Candle Nr.5 (Coconut & Vanilla Bean).

    Vänliga hälsningar:

    "Mickan"

    SvaraRadera
  42. ...ooops. Glömde lämna min e-postadress:

    mickan_666@hotmail.com

    Mvh/ "Mickan"

    SvaraRadera
  43. Vanilla Satin
    Som att hamna i sin gamla mormors famn igen.

    snuttetutt@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Jag skulle gärna vilja prova doften Coconut Sea Air.
    Jag gillar Yankee Candle på FB med mitt namn Tina Carlström.

    Jag har tipsat om tävlingen på min FB här: https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351?ref=tn_tnmn

    Hälsningar Tina
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. VILKEN TOPPEN TÄVLING!
    Älskar deras ljus! Jag skulle vilja vinna detta : http://www.yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=2221&TM=178&SM=187

    Har också gillat på fb! :)

    e-post: emelie_bohman@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Vill vinna:
    "Lg Tumb Coconut & Vanilla be"
    http://www.yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=2217&TM=178&SM=187
    + Gillar redan på facebbok - Elina Backeby
    + Följer dej redan, blev gillare 16 av inlägget

    SvaraRadera
  47. Åh jag skulle hemskt gärna vilja vinna ljus nr 3, kokos & Mandarin (http://www.yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=2220&TM=178&SM=187) Jag har gillat och delat den produkten på facebook
    Jag gillar Yankee Candle på Facebook (Heidi Larsson)
    Jag följer dig redan på bloglovin' men jag gillade inlägget som nr 16

    heidilarsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Hej klart jag vill vara med i din utlottning.

    Jag önskar nr 2 coconut o beachflower om jag har turen på min sida.
    Länkar också på min blogg för extra lott.

    Kram Camilla
    ps missa inte min utlottning

    SvaraRadera
  49. COCONUT and BEACHFLOWER

    SvaraRadera
  50. Jag tävlar gärna! Tycker att doften coconut&beachflower låter väldigt god. Jag följer dig sedan innan på bloglovin och gillar inlägget som nr 18.
    Mvh Maria
    mirre2@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Malin Svensk Björck2013-03-06 20:40

    Coconut och vanilla vill jag gärna vinna. Den måste dofta underbart!
    Jag har gillat yankee candle på FB:)
    Ha en underbar dag!
    Hälsningar
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Jag är gärna med :-)
    Har jag turen att vinna vill jag ha coconut & vanilla :-)
    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2013/march/17-mars-vinn-harliga-priser-fran-yankee-candle.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  53. Ej med men tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/03/06/ljus-173/

    SvaraRadera
  54. Coconut Sea Air låter fräsch..
    gillar på face-johanna andersson och gillar inlägget som nr 19

    tack o bock

    SvaraRadera
  55. jag är med och vill vinna Lg Tumb Coconut Sea Air
    jenny.v@live.se

    SvaraRadera
  56. Hej! Tävlar gärna :) gillar på fb (Matilda Pettersson).
    Följer på bloglovin sedan tidigare och gillade inlägget som nr 20.

    Min favorit är coconut & vanilla!

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  57. Ceramic Tumb Coconut & Mandarin /lina.1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. linus.j.nilsson@hotmail.se2013-03-06 22:41

    Nr3. Coconut & Mandarin hade varit roligt att testa!

    SvaraRadera
  59. Jag vill vara med och tävla :)

    Denna doft vill jag vinna: http://www.yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=2221&TM=178&SM=187

    Hotmail adress: johannaarnesson@live.se

    SvaraRadera
  60. Åh, Coconut Sea Air låter underbar... uppväxt vid havet så saknar jag den doften.

    Gillar på Facebook - Britta Högström

    Följer dig via Bloglovin sen innan och blev den 20:e där som gillade det här inlägget.

    Tack för en väldoftande tävling :D

    SvaraRadera
  61. Malin Bengtsson2013-03-07 00:54

    Lg Tumb Coconut & Beachflower! :)))

    SvaraRadera
  62. Malin Bengtsson2013-03-07 00:54

    Lg Tumb Coconut & Beachflower

    SvaraRadera
  63. Jag skulle vilja ha Lg Tumb Coconut Sea Air för den skulle påminna mig om livet på landet nära vattnet :)

    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  64. Hej! Jag skulle vilja vinna doftljus som luktar Coconut Beachflower! Tror att det skulle passa riktigt bra i mitt badrum tillsammans med ett varmt bad!

    min mailadress är andreabagger@telia.com

    SvaraRadera
  65. Jag är gärna med och tävlar:)

    Vill ha Lg Tumb Coconut & Vanilla Be!

    /ronja.jansson@kgy.se

    SvaraRadera
  66. COCONUT AND VANILLA

    Gillat på FB med...

    Annelie Andersson, annelie_ha@hotmail.com

    SvaraRadera
  67. Jag vill gärna vinna "coconut & Mandarin", tycker den verkar asgoood! :P Och rejält snygga var de också!

    Gillar på FB i namnet Johanna Kenas, delar även tävlingen på FB: http://www.facebook.com/ajax/sharer/?s=99&appid=2309869772&p%5B0%5D=553305268&p%5B1%5D=358130144302096

    johanna (at) kenas.se

    SvaraRadera
  68. Jag är gärna med och tävlar!

    Vid vinst skulle denna passa fint:
    Lg Tumb Coconut Sea Air

    Välkommen våren och alla dess fina dofter!

    Gillar på FB (Kristiina Söderström).

    mvh Kristiina
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  69. 1. Är gärna med, min favorit är Coconut & Vanilla
    2. Gillar på facebook, liselotte andersson
    3. Följer dig redan på bloglovin, gillade inlägget som nr 22
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  70. Jag vill vinna:

    Coconut and Mandarin









    SvaraRadera
  71. Coconut & Sea Air är min favorit
    Tänder man den, kommer sommaren hit
    Havsbris och kokos i samma cylinder
    Längtar och önskar att detta jag vinner

    - Gillar redan Yankee Candle på FB
    - Gillade ditt inlägg som nr 23 på Bloglovin'.

    Elisabeth McCann
    psychedelic6@gmail.com

    SvaraRadera
  72. Hej!
    Åh dem har verkligen mycket fina doftljus! Vill gärna vinna denna underbart-rosen doftande ljus som skulle passa utmärkt till våren! Mmmm <3
    http://www.yankeecandle.se/ProductList.aspx?FragranceID=179

    Jag har gillat Yankee Candle på facebook och även tipsat och delat med tävlingen på FB. Hoppas nu på vinsten. Hade varit underbart att vinna!
    På FB heter jag Alex Regina och mailadressen är jojjosan9611@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. Hejhej!
    Jag skulle bli jätte glad av att vinna "Ceramic Tumb Coconut & Beachfl" eller "Lg Tumb Coconut & Beachflower" :)
    Jag håller tummarna!

    -Lina B

    SvaraRadera
  74. Jag gillar Lg Tumb Coconut & Beachflower! :)
    Länkar från min sida och fick nr 347, tror jag, i Bloglovin.

    Kram Åse

    SvaraRadera
  75. Johanna Haglund2013-03-08 10:09

    Hejsan!
    Vika underbara ljus! Har hört att det doftar gudomligt! Skulle vara en perfekt present till min farmor som älskar ljus!
    Jag har gillat och delat bilden på facebook så nu hoppas jag att jag har en chans att vinna!
    Kram kram Johanna

    SvaraRadera
  76. Johanna Haglund2013-03-08 10:10

    Hej!
    Jag skickade en kommentar innan men glömde länka produkten jag skulle vilja vinna åt min farmor: http://www.yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=2221&TM=178&SM=187
    <3

    kram

    SvaraRadera
  77. H
    ej!
    Ceramic Tumb Coconut & Beachflower önskar jag om jag har turen att vinna.

    Extrachans
    1.Jag gillar Yankee Candle på Facebook.
    2.Har tipsat om tävlingen på min FB sida.

    Malin Hedlund
    coolmalpa@hotmail.com

    SvaraRadera
  78. Thea Maria Henmark2013-03-08 10:12

    Jag skulle vilja vinna Lg Tumb Coconut & Beachflower, som verkar vara en underbar doft! Skulle passa perfekt i mitt rum!
    Jag har gillat sidan på facebook samt delat den: http://www.facebook.com/maria.baver/posts/532025546820582

    mail: theanoamaria@hotmail.com

    SvaraRadera
  79. Jag vill vinna cocos/lime!!, doftar ljuvligt i sommarnatten. jag har gillat på fb och följer din blogg. håller nu både tummar och tår för en väldoftande vinst!! :) sänder Puzzilagos så här på vårkanten!!
    Christina Frisberg
    frisanpoxy@hotmail.se

    SvaraRadera
  80. Är med :) Har aldrig testat Yankee Candle, men hoppas få vinna Sea Air.

    * Följare, gillat inlägget som nr 24

    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  81. Skulle jag ha turen att vinna så vill jag ha coconut och beachflower.

    xsavetheworld@hotmail.com

    SvaraRadera
  82. Skulle vilja vinna Ceramic Tumb Coconut & Lime

    SvaraRadera
  83. Jag skulle vilja vinna doften Coconut & Vanilla bean =)

    Mvh/ Monica
    monicanaslund@hotmail.com

    SvaraRadera
  84. Jag är gärna med!
    Favorit: "Ceramic Tumb Coconut & Lime"

    Gillar Yankee Candle på fb: Isabelle Flink

    bellusss@live.se

    SvaraRadera
  85. Jag är gärna med, jag älskar Yankee Candle! :D

    - Jag skulle vilja vinna Lg Tumb Coconut & Mandarin.
    - Gillar på Facebook (Sara Kramer).
    - Har delat tävlingen offentligt här:
    https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/361340690648350
    - Följer redan din blogg, men gillade inlägget och blev gillare nummer 25.

    Mail: sara_kramer@live.com

    SvaraRadera
  86. Åh jag är med:)
    http://www.yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=2149&TM=178&SM=187
    dimandilir@hotmail.se

    SvaraRadera
  87. Jag älskar vanilj och kokosnöt så det är ingen tvekan om att jag skulle välja Coconut & Vanilla be. Är så mycket prat om dessa ljus, har aldrig varken lutat eller testat dom så det skulle vara roligt att vinna så man får se vad det är alla pratar om (Jag är som vanligt rädd för att prova nya saker.)

    Gillar på facebook - Caroline Andersson

    Gillade inlägget som nr 26 och följer bloggen sedan länge!

    caroliinea@hotmail.com

    SvaraRadera
  88. Jag skulle vilja vinna: Lg Tumb Coconut & Mandarin

    KRAM Julia (julia-v-dif@hotmail.com)

    SvaraRadera
  89. Hej!
    Jag skulle välja Beachflower!

    Camilla
    kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  90. Jag gillar och delar tävlingen. Anette Meg Carlsson. Jag är mest nyfiken på http://www.yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=2150&TM=178&SM=187
    Jag har gillat Yankee på facebook.
    Jg har dig på blogloving och det står att det är 348 st följare och jag vet inte vilket nummer jag är för jag hittar inte det. Däremot så är jag den 27 personen att gilla tävlingsinlägget.

    anette meg carlsson
    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  91. Skulle vilja vinna ljuset med doften 'Coconut & Beachflower.' :)

    SvaraRadera
  92. Jag är gärna med och tävlar, och skulle gärna vilja vinna Ceramic Tumb Coconut & Vanill.

    Gillar på FB (Sanna Kaakinen).

    Länkat:http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2013/march/tavlar-om-tre-ljus.html#comment

    Följer dig på bloglovin sedan tidigare och har gillat inlägget som nr 28.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  93. Hej jag skulle vilja vinna Lg Tumb Coconut & Beachflower

    SvaraRadera
  94. vill ha den här doften http://www.yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=2217&TM=178&SM=187
    har gillat deras facebooksida (saga johansson)
    sagling@hotmail.com

    SvaraRadera
  95. Oh, jag vill verkligen vinna Lg Tumb Coconut Sea Air
    Gillar sedan lääänge Yankee Candle på facebook, såklart ;)
    Gillar dig på Bloglovin sedan tidigare och gillade inlägget som nr 29

    SvaraRadera
  96. Jag är med.

    Lg Tumb Coconut & Lime

    Gillade på FB
    Johanna Turkos

    Ha en bra dag! mvh,
    turkost@gmail.com

    SvaraRadera
  97. Jag skulle välja Coconut & Vanilla be
    Har gillat Yankee Candel på fb (Lilith Dark)
    Gillade inlägget som nr 30

    SvaraRadera
  98. No 5 skulle jag vilja ha. Fast det känns som något jag aldrig har råd med.

    SvaraRadera
  99. Hej! Jag tävlar om ett coconut vanilla ljus! <3 Åh vad det skulle kännas lyxigt att ha något så härligt hemma. :)

    SvaraRadera
  100. Jag skulle vilja vinna Ceramic Tumb Coconut & Beachfl :)

    Gillar på fb (Linda Nyberg)

    Följer dig på bloglovin och gillade inlägget som nr 31.

    liindaa.n@hotmail.com

    SvaraRadera
  101. Jag skulle vilja ha Coconut & Sea Air.

    bokmalen_86@hotmail.com

    SvaraRadera
  102. Har även gillat på Facebook.

    bokmalen_86@hotmail.com

    SvaraRadera
  103. Jag är med och tävlar och tar även tre extrachanser! :-)

    Om jag vinner vill jag vinna doft: No.3 Lg Tumb Coconut & Mandarin

    1. Jag har gillat Yankee Candle på Facebook.

    2. Jag har tipsat om tävlingen i min blogg, mitt blogginlägg hittas här --> http://surfinbabe.blogg.se/2013/march/tavlingstips-yankee-candle.html

    3. Jag har gillat inlägget och blev nummer 32.

    SvaraRadera
  104. Anja Hänninen2013-03-11 13:21

    Lg Tumb Coconut & Beachflower

    anja.a.hanninen@gmail.com

    SvaraRadera
  105. Min favorit är absolut denna som jag är riktigt nyfiken på: http://www.yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=2218&TM=178&SM=187

    Mail: sweetie_@hotmail.com

    /Filippa

    SvaraRadera
  106. Kokos kan bli lite för sött ibland men Coconut Sea Air tror jag skulle falla mig i smaken! :)

    SvaraRadera
  107. Denna tror jag doftar underbart http://www.yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=2221&TM=178&SM=187 den skulle jag vilja vinna.
    Gillar redan på fb :)

    timsmamma@gmail.com

    SvaraRadera
  108. Jag har gillat Yankee Candle på facebook.
    Jag vill vinna coconut and beachflower för vi har precis flyttat till Sverige igen efter två år i Australien så vi saknar stranden och lite beachflower och coconut hade verkligen hjälpt oss att ha en del av Australien hemma:)

    mail:mayad.jones@gmail.com

    SvaraRadera
  109. Jag tycker lukten Coconut & Beachflower låter fräsht nu till sommaren!
    amandanyman96@hotmail.com

    SvaraRadera
  110. Hej! Jag önskar vinna doftljuset Lg Tumb Coconut & Mandarin.

    SvaraRadera
  111. Caroline Sjögren2013-03-12 22:05

    Jag skulle vilja vinna beachflower. Låter spännande ;)

    Carro68@live.se

    SvaraRadera
  112. http://www.yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=2221&TM=178&SM=187 den här doften tycker jag verkar vara fantastisk

    SvaraRadera
  113. Fin tävling!
    Jag gillar doften kokos-vanilj bäst.
    Har gillat Yankee candle på FB.
    Länkar med din bild på min blogg: www.wikersliv.blogspot.com
    Har gillat ditt inlägg på bloglovin och om jag fattat rätt, så fick jag nr 33? (Det blev att stå "du och 32 andra gillar") är inte så aktiv på bloglovin ;)
    Ha en fin dag!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  114. Gillar Yankee Candle och delar tävlingen på facebook

    Vill vinna doften Coconut Sea Air

    Blev nummer 34 att gilla inlägget på Bloglovin'

    Jessica Hellström
    jessica_hellstrom@hotmail.com


    SvaraRadera
  115. Hej!

    Gillar No.1 med doft att hav så den skulle jag väldigt gärna vilja tävla om. Är dock den enda jag testat så kan vara kul att testa nått nytt med. Tacksam för vilken som =)

    Ha det bäst!
    /Jenny
    jinnan_@hotmail.com

    SvaraRadera
  116. Jag är väldigt gärna med och tävlar! :)
    Jag gillar yankeecandle på fb Debora Persson
    Jag skulle vilja vinna http://www.yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=2219&TM=178&SM=187
    Den hade doftat ljuvligt i vårt nya hus vi flyttar till i slutet på denna månad!! :)

    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  117. ohh vilken toppen tävling. jag älskar yankee candle ljus, men har tyvärr inga pengar att köpa för, så hoppas på tur nu istället :)

    1. jag skulle vilja vinna: http://www.yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=2217&TM=178&SM=187
    2. gillar på fb: Johanna Hellberg
    3. länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2013/march/yankee-candle-ljus.html#comment
    4. följer dej sen länge på bloglovin, så gillar inlägget som nr. 35


    johanna.hellberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  118. Jag skulle vilja vinna Coconut and beachflower. http://www.yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=2221&TM=178&SM=187

    Har gillat på facebook.

    /Sandra kasawean@live.se

    SvaraRadera
  119. Hejsan! Den som tilltalar mig mest är no. 5: Vanilla Bean!

    (Jag har gillat YC på FB!)

    Hälsningar
    Linn

    linn_blomberg @ hotmail.com

    SvaraRadera
  120. Coconut & Vanilla bean. Gillat!!!

    SvaraRadera
  121. Om jag vann skulle jag vilja ha "Lg Tumb Coconut Sea Air". :)

    pernilla.linden17@hotmail.com

    SvaraRadera
  122. Hej! Jag skulle så gärna vilja vinna Ceramic Tumb Coconut & Beachflower. Den verkar lukta så hemskt gott och somrigt. Jag gillar Yankee Candle på FB. Och jag har delat din länk på min FB-sida: https://www.facebook.com/jenny.hultfeldt. Jag gillar inlägget och blir följare på din blogg. Men jag blir osäker på vilket nummer som menas. Kan det vara 21.3k?? Min mailadress är: jenny.hultfeldt@live.se Hoppas på vinst :-)

    SvaraRadera
  123. Vill gärna vinna doften coconut & vanilla! Om den luktar lika gott som de andra ljusen jag testat kommer det att bli succé! Har även gillat på facebook!

    SvaraRadera
  124. 1. Jag är gärna med. Önskar vinna Coconut & Beachflower

    2. Gillar pà FB - Sofie Altuntas

    3. Länkar pà min FBlogg
    http://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/348202081951889

    4. Följer redan pa bloglovin och blev nr 36 att gilla inlägget

    MVH Sofie
    sofie.altuntas@gmail.com

    SvaraRadera
  125. Coconut Sea Air! Bara palmerna som fattas sen ;) Har gillat Yankee Candle, delat tävlingen på Facebook (Sara Söderlund) och hoppas :)
    Sara.soderlund88@gmail.com

    SvaraRadera


  126. Reed Coconut & Lime



    Reed Coconut & Lime
    kram Ulla
    stortintresse@yahoo.se





    SvaraRadera
  127. Hej!
    jag vill självklart vara med och tävla om väldoftande ljus från Yankee Candle; om turen är med mig så skulle jag vilja vinna "Lg Tumb Coconut & Vanilla be".

    Gillar även Yankee Candle på facebook - heter Corina Måbring Cadbrand där.

    Håller tummar och tår, Trevlig helg!
    /Corina
    Corinacadbrand@hotmail.com

    SvaraRadera
  128. Vilken härlig tävling, huset behöver fräschas upp nu inför våren =)

    Jag skulle vilja testa Tumb Coconut Sea Air.
    Jag gillar på FB, Tina Carlström.
    Jag har tipsat på FB här: https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351

    Hälsningar Tina Carlström
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  129. Jag vill vara med och vill gärna vinna Lg Tumb Coconut & Beachflower: http://www.yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=2221&TM=178&SM=187

    Den låter ljuvlig!

    Jag gillar på FB (Annika Nilsson)

    Jag har även tipsat om tävlingen på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/167776793375995

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  130. Skulle gärna vilja vinna doft No1 = )
    Gillat Yenkee Candle på FB.
    Kerstin på landet!!

    SvaraRadera
  131. Anna Lundkvist2013-03-16 13:54




    Jag är supergärna med!!!Har jag den stora lyckan att få vinna skulle jag vilja vinna http://www.yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=2147&TM=178&SM=187

    Gillar på fb där jag också tipsar om tävlingen https://www.facebook.com/#!/anna.lundkvist.925/posts/521218831254407

    Följer dig redan via bloglovin och gillar inlägget som nr 37

    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  132. Camilla Milla Bergström2013-03-16 14:26

    Hej!
    Åh om jag nu kunde ha turen med mig och få bli ägare till ett av dessa underbart doftande ljus! Inte känt just dessa men luktar nog ljuvligt :)
    Följare nr 354 tror blev jag nog och gillar och delar på FB.
    http://www.yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=2220&TM=178&SM=187 mandarin hoppas jag på, tror det luktar jättegott!
    Hoppas nu att vinna, har varit rökfri i 10 månader + 1 vecka så vilken present detta skulle bli!

    SvaraRadera
  133. Jag är gärna med!
    Vinner jag skulle jag gärna testa Coconut & Beachflower.
    FB: C Care Regn
    Länkat.
    http://care69.blogspot.se/2013/03/17-mars-vinn-lyxiga-doftljus-fran.html
    Vi är 37 st som gillar inlägget på BL.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  134. Coconut Sea air. Så man får drömma sig bort till vågskvalp, sol och värme. Från ett kylslaget vinterlandskap som ännu har sitt hårda grepp om norrbotten...

    Jag gillar på FB!

    SvaraRadera
  135. Hoppsan vilken trevlig tävling!

    Den som lockar mest heter Coconut & Lime, No 4!

    Mvh Christa

    SvaraRadera
  136. Heej

    Jag har gillat och delat och tipsat hej vilt å jag följer digb(såg inte vilket nr jag fick,men tror att jag är nr 350 follower,om det va det du menade) :-D och är jäätttenyyfiken på alla men väljer (svarar på frågan) Coconut och Mandarin <3

    Kraam Ullis Carlsson :-)

    SvaraRadera
  137. Hej!

    Svårt val, alla är intressanta. :)Väljer Mandarin (3).
    Följer dig på Bloglovin' och gillar inlägget.

    Monika
    moggade(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  138. Hej!

    Jag vill vinna Lg Tumb Coconut & Beachflower, det låter lockande inför vår och sommar!

    Jag håller mina tummar och tår för att jag vinner ett doftljus!

    Kramen!
    Sara K.

    SvaraRadera
  139. Godkväll!

    Jag är gärnas med och vill önskar vinna Lg Tumb Coconut & Vanilla bean! :)

    Mejl: skumbollen@hotmail.com
    Mvh Jessica A

    SvaraRadera
  140. Hej

    Jag önskar Coconut & Vanilla

    Gillat Yankee Candle på Facebook

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  141. Hejsan, eftersom jag inte har någon större erfarenhet av doftljus så har jag inte någon favorit men tycker ändå att Lg Tumb Coconut & Beachflower låter skönt och trivsamt.
    Gillar Yankee Candle på fb.
    Delar gärna tävlingen på fb.
    Följer på bloglovin.

    Mvh / Sören Andersson
    soren1953@gmail.com

    SvaraRadera
  142. GRYM tävling, Yankee Candle är så bra och underbart att det finns med kokosdoft nu! Jag skulle vilja vinna Coconut Sea Air, låter fräscht.

    - Jag har nu gillat Yankee Candle på FB (Liie Larsson)
    - Följer dig redan på Bloglovin men har gillat inlägget (38)

    liie.blogg(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  143. Jag är med :) Delar vidare till min fb.sida (Carina Gerdin).
    Jag vill vinna Ceramic Tumb Coconut & Vanill.
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  144. Vill gärna vinna coconut and beachflower :) http://www.yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=2221&TM=178&SM=187

    Gillar Yankee Candle på facebook (helene gustafsson

    Passade då även på att tipsa om tävlingen på min fejja :)
    https://www.facebook.com/helene.gustafsson.319/posts/121855624668203

    Hoppas nu på en stor tunna med tur :D //Dieseldoris

    SvaraRadera
  145. Klart att jag vill vara med,älskar yankee candle.Jag skulle vilja vinna Coconut and vanilla bean, gillar yankee på fb och ansluter mig till bloglovin kram Diana

    SvaraRadera
  146. Åh vilken härlig tävling! Gillar!! Jag vill helst vinna den som doftar Lg Tumb Coconut & Vanilla be
    Hälsningar Emma
    emsor7@hotmail.com

    SvaraRadera
  147. Jag är jättegärna med och tävlar om ljus från Yankee Candle, spännande nyheter det där.

    Samtliga dofter verkar underbara, men om jag har turen med mig väljer jag "Coconut & Mandarin", den innehåller ju förutom mandarin även ananas och kokos ihop med ananas är aldrig fel. Kan nästan känna doften av ljuset :)

    Gillar & delar på FB ( Katja Hiekka )

    Mvh
    Katja

    SvaraRadera
  148. Min favorit ur denna kollektion skulle vara Coconut & Vanilla Bean, låter som bästa kombinationen!

    (jag gillar YC på FB såklart!)

    SvaraRadera
  149. Min favorit blev Coconut & Sea air! Jag älskar Yankee Candles, finns inga bättre ljus!

    Jag har gillat, och delat på facebook:

    http://www.facebook.com/sophiemichelle.persson/posts/265160250285657

    Min mail: sophie_persson@yahoo.com

    SvaraRadera
  150. Åhhh jag älskar Yankee candles doftljus och hade lätt att välja doft då jag älskar båda koksnöt och vanilj så det självklara valet blev: Coconut & Vanilla be =). Gillar Yankee Candle på FB, Gabriella Gabbies Thörngren. Hoppas på turen

    SvaraRadera
  151. Jag vill gärna delta i tävlingen, gillar/delar på min Fb-sida (Renate Wretefelt). Jag har valt ut den här doften http://www.yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=2149&TM=178&SM=187

    Mvh Renate
    wretefelt@hotmail.com

    SvaraRadera
  152. jag skulle vilja vinna denna http://www.yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=2217&TM=178&SM=187

    Linnros@live.com

    SvaraRadera
  153. Hejsan
    Jag vill gärna vara med :-)
    Skulle jag ha turen att vinna, vill jag helst få nr 3 Lg Tumb Coconut & Mandarin.
    Gillat som nr 39 på blogovin.

    sol.rosan[at]hotmail.com

    (Kommentaren kan vara en dubblett p g a tror inte första skickades iväg)

    SvaraRadera
  154. Lg Tumb Coconut & Beachflower

    SvaraRadera
  155. Lg Tumb Coconut & Vanilla be är min favorit.

    Jag gillar på Yankee Candle på Facebook dessutom läser jag din blogg väldigt ofta :)

    Skulle vara roligt att vinna! Hälsningar Kristin W

    SvaraRadera
  156. Gillar på FB (Eleonor Hållbus Dahlin)

    Skulle vilja ha: http://www.yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=2219&TM=178&SM=187

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  157. Caroline Stihl2013-03-18 09:14

    Hej.
    Jag gillar och tipsar på Facebook, Caroline Göransson. http://m.facebook.com/yankeecandle.se?id=451535624856844&_rdr#!/jenny.goransson.58?__user=100005424247856
    Hade gärna vunnit ljus No. 4 Coconut och Lime
    Min mail är: Stihligt@hotmail.com

    SvaraRadera
  158. http://www.yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=2152&TM=178&SM=187

    Vanilj och koksnöt! Gah! UNDERBART!!

    Tipsar på FB som Jennie Pihl och gillar sålart redan Yankee Candle

    å på Bloglovin följer jag redan dig! :)

    tjoo!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!