2013-04-19

Fredagsupdate!

Efter två dagar med feber är Liten återställd, förutom att hennes kropp är prickig numer. Det verkar inte störa henne så vi låter det vara så länge.

Jag har tagit mig ut i verkligheten igen, frivilligt lämnat min bebisbubbla för att jobba. Veckans arbetsdagar har den här veckan har lämnat mig trött, trött och trött. Det kan även bero på att Liten smittat mig med sin sjuka. Eller att jag fortfarande inte har några brillor och sliter på mina ögon. 


Oavsett vilket är jag extra långsam, trött och slut och ser fram emot den här helgen. Det snöade idag igen vilket jag tycker betyder att jag har tillåtelse att stanna inomhus. 

Idag brinner doftljuset Vanilj Amber från Reunion & AgnesAmelia här hemma och sprider en varm, lite kittlande doft.
Har laddat med löjligt mycket choklad och lite mindre mängd vinägrett och sallad. Soffläge inom tio minuter.

Vad är dina helgplaner?

- vs -

2 kommentarer:

  1. Den där doften lät som något för mig, ha enhärlig helg kram Diana

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!