2013-04-17

Grattis till en vinnare!

Ni är många som väntat på att få veta vem som vann den superfina ljusrosa termoskannan Grand Cru från Rosendahl och det har blivit hög tid att presentera vinnaren. 

Rätt svar på tävlingsfrågan är att termoskannan rymmer 1.0 liter och det svarade nästan alla rätt på. Den lyckliga vinnaren har utsetts genom lottning.
De fyra karaktäristiska spåren som återfinns hos samtliga produkter ur Rosendahls Grand Cru-serie syns även här. Termoskannans enkla och eleganta form, dess praktiska plastyta och isolerande glaskanna är essensen av dansk design. Att hälla ur Grand Cru termoskanna kräver endast ett lätt tryck på knappen på locket. En effektiv, lätthanterad och droppfri termoskanna som håller drycker varma respektive kylda i timmar.Grand Cru Termoskanna finns i flera fina färger.
Stort grattis till

Isabell - Hemma hos Isabell

Skicka ett mail med din postadress till vittellersvart@gmail.com senast 19/4 så kommer din vinst med posten. Lämna gärna en kommentar till det här inlägget så jag vet att ett mail är på väg.

Tusen tack till Jenny & Rosendahl för den fina vinsten och tack till alla som ville vara med i tävlingen.
- vs -

4 kommentarer:

  1. Hej! Åh vad jag blir att denna fina termos ska få bo hos mig. Toppen!
    Jag har mailat dig och så :)

    Hare bra!

    SvaraRadera
  2. Lycka till i tävlingen :) ahh, osis för mig i denna, men grattis till vinnaren :)
    ram

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnaren! Tack för en fin tävling!
    Önskar dig en trevlig torsdag!
    Kram Sira♥

    SvaraRadera
  4. Perfekt ju !! Då kommer mellan och viggo vara lika fina om fötterna i vår :)
    Synd bara att dom inte görs i större storlek för då hade jag oxå varit sugen på ett par !!
    kram

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!