2013-04-15

Måndagslista - förra veckan!


Jag börjar veckan med en förra-veckan-lista i hopp om att det ska göra mig lite mer medveten om vad som händer. 

Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Att det känns så roligt att packa, flytten känns verkligare varje dag.

Blev jag arg/irriterad över:

Att jag inte skaffade nya glasögon INNAN de jag har gick sönder. Dumt.

Lärde jag mig:

Att livet styr mig, inte tvärtom. Mycket intressant.

Undrade jag: 

Hur många dammsugare/punschrullar som krävs för att jag ska känna mig nöjd.
Många, visade det sig.

Önskade jag: 

Som alltid, att de jag älskar bodde lite närmare.

Den kommande veckan hoppas jag:

Att nedervåningen blir helt klar. Det återstår lite målning, en fondvägg med tapet, några socklar, samtliga taklister och en dörröppning. Då är alla ytskikt klara och det är dags att inta övervåningen.
________________________________

Om du har lust att göra samma lista i din blogg så får du gärna kommentera med länken till din, det skulle glädja mig!
- vs -

3 kommentarer:

  1. Jag lånade underlaget och gjorde samma :) : http://serendip.blogg.se/2013/april/mandagslista.html Smart idé!

    SvaraRadera
  2. haha.. just nu skulle jag nästan kunna döda för ett gäng punshrullar !!
    Men efter att ha ställt mig på vågen för en liten stund sedan inser jag att det nog är bäst att lita bli... ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. En liten dammsugare skulle sitta fint nu..... :). Jag hoppas verkligen att suget kommer minska snart, men jag tvivlar starkt på det. En Cola Light brukar funka i nödfall för mig med :). Tack för pepp! Kram

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!