2013-04-22

Tävla om 1 av 3 IDUN Minerals läppglans!

Svenska IDUN Minerals har under våren lanserat flera nyheter i sitt sortiment, däribland fyra nya nyanser av deras populära läppglans. Nu ger de mina fina läsare chansen att vinna ett av tre läppglans i valfri nyans.
IDUN MINERALS Lip Gloss
Finns i  vackra färger, från ljust rosa till intensivt rött. Namnen på läppglansen har inspirerats av rosor, vars naturliga färg återspeglas i läppglansen.

IDUN Minerals högpigmenterade läppglans är framtagna med utgångspunkt att vara så rena som möjligt, utan några onödiga tillsatser. Läppglansen är fria från konserveringsmedel och parfym. De innehåller mjukgörande och närande nordisk hjortronolja, för en behaglig känsla och bästa hållbarhet.
1:a - 3:e pris: IDUN Minerals Läppglans i valfri nyans, värde 169 kr/st.
__________________________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

I hur många nyanser finns IDUN Läppglans? 
Ledtråd

Skriv svaret som en kommentar, svaren syns först efter avslutad tävling. 
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren)

- Gilla Idun Minerals på Facebook
(Skriv att du gjort det)

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.

(Skriv vilket nummer du fick)
__________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 5/5-13.
Lycka till!
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du själv hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.

- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

92 kommentarer:

  1. 12 st!
    Jag gillar reda Idun på facebook :)

    //Maria
    mariaj9@spray.se

    SvaraRadera
  2. Idun läppglans finns i tolv olika fina färger.

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Idun läppglans finns i 12 färger.
    Jag har både delat länken på min facebook-sida https://www.facebook.com/rebecka.strand.5?ref=tn_tnmn

    OCH gillat på facebook!

    Min mailadress är rebecka_s@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Spännande, har inte testat Idun ännu!
    Läppglansen finns i 12 färger. Kul att hitta din blogg, jag började raskt följa den på Bloglovin och gillar redan sedan tidigare Idun på Facebook.

    SvaraRadera
  5. Tessan piercade_tessan@hotmail.com2013-04-22 15:17

    Svar:12 nyanser
    Jag gillar på fb :)
    Och jag följer dej på bloglovin!

    Älskar Iduns smink,skulle vara superkul att få testa deras läppglans :)

    Ha det fint!
    //Tessan

    SvaraRadera
  6. Camilla Bergström2013-04-22 15:37

    Hej!
    Det finns i 12 härliga färger :)
    Gillar redan och delar vidare på FB
    https://www.facebook.com/camilla.bergstrom.12?ref=tn_tnmn
    Följer dig redan :)
    Hoppas nu på stor tur så jag får chansen att prova detta för mig helt nya <3

    SvaraRadera
  7. Läppglansen finns i 12 vackra färger.
    Gillar Idun Minerals på Facebook.
    Tipsat om tävlingen på min Facebook-sida.
    Elisabet Andersson
    in_cava_vita@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Här kommer länken till mitt tävlingstips också: https://www.facebook.com/elisabet.andersson.12?ref=tn_tnmn
    Elisabet Andersson
    in_cava_vita@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Frida Bergner2013-04-22 19:09

    Jag är med och tävlar!

    *IDUN finns i 12 olika färger.
    *Delar tävlingen på min FB-sida: https://www.facebook.com/frida.bergner.6/posts/10151568057444767
    *Gillar IDUN på FB: Frida Bergner
    *Följer dig redan på bloglovin, så gillar ditt inlägg som nr: 5

    Min E-mail: frida-6@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. finns i 12 nyanser. Jag älskar Alexandra, Mary och Marleen!

    SvaraRadera
  11. De finns i 12 st nyanser.

    pemms66@yahoo.com

    SvaraRadera
  12. Jag är gärna med. Den finns i 12 nyanser. Följer sedan tidigare o gillar inlägget som nummer 6.
    lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  13. Jag är gärna med och tävlar, och IDUN läppglans finns i 12 stycken snygga färger.

    Gillar på FB (Sanna Kaakinen).

    Följer dig på bloglovin sedan tidigare och har gillat inlägget som nr 7.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. de finns 12 nyanser av IDUN läppglans. har gillat och delat på fb samt att jag följer dig på bjoggen. Men förstod inte vad du mena med att skriva numret jag skulle få. Sofia wikström heter jag och min mejl är sofiawikstrom@hotmail.se . Nu hoppas jag på tur :)

    SvaraRadera
  15. Elisabeth Ekelund2013-04-23 08:28

    12 st olika nyanser.
    Gillar Idun Minerals på fb.

    SvaraRadera
  16. Bengt Hjalmarsson2013-04-23 08:40

    12

    bemgtgunnarhj@telia.com

    SvaraRadera
  17. 12 läckra färger


    Gillar självklart idun på fb
    erikssonlinn@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. nu har jag även delat på FB.....så nu har jag fler chanser - håller tummarna och hoppas på tur...

    Linn Eriksson (ett rött troll)

    SvaraRadera
  19. 12 stycken nyanser i olika färger. passar säkerligen till alla och en var.

    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  20. Svaret är 12 :)
    Jag tipsar här:
    http://blogg.alltforforaldrar.se/beatricetavlingstipsarblogg/2013/04/23/lappglans-5-maj/
    Gillar gör jag(Beatrice Åhnström)
    och jag följer dig redan på Bloglovin så jag blev nummer 8 att gilla inlägget :)

    KRAM

    SvaraRadera
  21. Maria Danielsson2013-04-23 10:40

    1) Den finns i 12 vackra färger! Innan jag började använda läppglans visste jag inte att jag inte kunde vara utan det....men nu vet jag!! MÅSTE finnas i väskan :)
    2) Gillar på FB! Maria Danielsson

    m_danielsson33@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Läppglansen från IDUN finns i 12 olika nyanser. Jag följer dig även på Bloglovin´, men är osäker på numret??

    Ha en trevlig dag! Cilla

    SvaraRadera
  23. 1. Svar: 12st

    2. Gillat på facebook (Camilla millah öman)

    3. Följer dig redan på bloglovin så gillat (9)


    Kramar // Millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Malin Holst2013-04-23 11:35

    I hur många nyanser finns IDUN Läppglans? 12 st

    Email: malin-holst@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. De finns i 12 olika nyanser.

    SvaraRadera
  26. Svar: 12 färger!
    Hoppas innerligt på vinst,
    Gillar givetvis på FB. (Sala S)
    Email: sarasala@live.se

    SvaraRadera
  27. Svar: 12

    mvh
    monika
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  28. Glansen finns i 12 färger.

    therese.engstrom@telia.com

    SvaraRadera
  29. Rätt svar: 12 färger!
    Lovisa
    lovisa.alehagen (a) gmail.com

    SvaraRadera
  30. Såklart jag är med :) IDUN finns i 12 olika färger :) Gillar sen tidigare & delar vidare till min fb. sida (Carina Gerdin).
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  31. Svar: 12 färger. Jag vill gärna vinna färgen Madeleine.
    Gillar Idun Minerals på FB och tipsar om tävlingen på min FB-sida.

    SvaraRadera
  32. Hej, jag vill gärna vara med i tävlingen! Gillar sen tidigare/delar vidare på min Fb-sida (Renate Wretefelt).

    IDUNS MINERALS LÄPPGLANS finns i 12 nyanser.

    Mvh Renate
    wretefelt@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Svar: 12

    Jag gillar även Idun Minerals på fb (Johanna Maria Harderud),
    följer redan dig på BL så gillade inlägget (nr 10)

    :)

    lilla_harderud@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Svar: 12 nyanser
    madhattterr@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Roligt med en tävling, jag är gärna med. Svaret är 12 tolv nyanser. =)

    SvaraRadera
  36. Svar: 12
    Följare på Bloglovin' 394
    Gillat på FB
    Tipsat på bloggen: http://syrligakarameller.wordpress.com/2013/04/23/jag-tavlar-5/

    blogtastic(at)live.com

    SvaraRadera
  37. De finns i tolv nyanser!

    jonasbaxtrom@gmail.com

    SvaraRadera
  38. Svaret är 12.
    Bloglovin vägrar att samarbeta så jag kan inte gilla inlägget :-(

    SvaraRadera
  39. Hej! Tävlar :)

    Svar: 12.

    Gillar på fb (Matilda Pettersson).

    Följer på bloglovin och gillar inlägget (11).

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  40. IDUN läppglans finns i 12 nyanser!

    + Jag gillar IDUN på Facebook
    + Jag blev nr 12 som gillade inlägget på Bloglovin'

    puderpuffen@gmail.com

    SvaraRadera
  41. Gillar på Fb

    svar 12

    ytligast@gmail.com

    Maria Gunnarsson

    SvaraRadera
  42. 12 färger Mary vore perfekt , är snygg mot sommarens "bränna".
    gillar o delar på fb

    andan54@gmail.com

    SvaraRadera
  43. Hej!
    Det finns 12 olika nyanser. Jag skulle vilja vinna detta till min mama i födelsedagspresent. Hon fyller år 30 april och skulle bli jätte glad! Jag har skrivit det på min facebook!

    Hälsningar Oscar

    SvaraRadera
  44. Marie (marieschjulstrom@hotmail.com)2013-04-24 16:36

    Hej!

    IDUN Läppglans finns i 12 nyanser :)

    Hoppas på vinst!

    SvaraRadera
  45. Ing-Marie Thorsell Polichetti2013-04-24 16:37

    5 stycken
    Gillar Idun minerals på FB
    ithorsell@yahoo.se

    SvaraRadera
  46. Det är 12 stycken

    robert_asproth@yahoo.com

    SvaraRadera
  47. Malin Svensk Björk2013-04-24 17:11

    Hej!
    En tävling precis för mig:-) jag kan bara använda IDUN smink, då jag har rosacea och inte tål andra jag provat, så jag håller verklige tummarna.

    Jagar gillat på fb, jag följer dig på bloglovin sen tidigare och har gillat inlägget.
    Rätt svar är fem nyanser.

    Ha en fantastisk vårdag!
    mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Jag är gärna med i tävlingen. Det finns 12 st nyanser av läppglans och jag är följare, vilken siffra vet jag inte men jag var den 14:e personen att gilla detta tävlingsinlägg på din bloglovin. Jag har självklart gillat IDUN på facebook. Delat tävlingen på facebook.

    nettan.klar@gmail.com
    anette meg carlsson

    SvaraRadera
  49. Idun Minerals finns i 12 färger.

    Jag skulle gärna vilja finna "Anna" eftersom den ser så fräsch och somrig ut :)

    Hälsningar Josefin Nilsson

    SvaraRadera
  50. 12 stycken

    För extra vinstchanser
    Har jag delat tävlingen på FB - http://www.facebook.com/sven.soderling
    och så gillar jag Idun Minerals på FB

    totalt blir det tre chanser

    Svenne

    SvaraRadera
  51. Ann-Katrin J.2013-04-24 20:08

    12

    Ann-Katrin Jorborn

    SvaraRadera
  52. Svar: 12 st :)

    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  53. De finns i 12 nyanser.
    Kram Tina
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. 12 st är svaret på frågan =)
    Måste säga att nyansen "Anna" var helt underbar! Om jag skulle ha turen och vinna skulle jag utan tvekan välja den =)

    PS. Gillar Idun Minerals på Facebook.
    PS 2. Har tipsat om tävlingen på min facebook-sida och på INSTAGRAM till mina vänner.

    Ha en bra dag!
    // ISABEL P

    SvaraRadera
  55. Svar: 12 stycken :)
    Följer dig redan på bloglovin' samt gillar IDUN minerals på facebook (julia wallin)
    Håller tummarna!
    Mail: Juliawwallin@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Svar: 12 st

    Jag har länkat i min blogg
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2013/april/5-maj-vinn-lappglans.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  57. 12 fina nyanser finns läppglanset i!

    gillar på fb - lisette bäcksro
    tipsar här: http://lis1etavlar.blogspot.se/2013/04/55-vitt-eller-svart-idun.html
    föjer dig redan, blev nr 15 att gilla inlägget!

    lis1etavlar@gmail.com =)

    SvaraRadera
  58. Hjortronolja :D Helt perfekt! Jag har gått över nästan helt till naturliga produkter. Tycker de funkar bäst i långa loppet och den här läppglansen skulle jag bli så glad för.

    Svar: 12 fina nyanser

    Gillar och delat på Facebook - Britta Högström
    Följer dig såklart sen innan på Bloglovin och blev den 16:e där som gillar din fina tävling :D

    SvaraRadera
  59. saga påhlsson2013-04-26 06:18

    Den finns i 12 färger!
    sagapahlsson@live.se

    SvaraRadera
  60. jag är med
    svar: 12 nyanser
    jenny.v@live.se

    SvaraRadera
  61. Jag är med och tävlar!
    Svaret på frågan är: 12 nyanser!
    Jag har gillat Idun minerals på Facebook (Heidi Larsson)
    Jag följer dig redan på Bloglovin' men gillade det här inlägget där som nr 18.

    Heidi Larsson
    http://livetenligtheidi.blogg.se
    heidilarsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  62. Jag är med! Läppglansen finns i 12 nyanser :)
    Gillar på facebook (Jessica Jonsson)
    Gillar inlägget på bloglovin som nummer 19!
    jes.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  63. Elin Tigerström2013-04-26 18:22

    Det finns 12 olika nyanser av dessa fina läppglans!
    Jag delar detta på Facebook och gillar Idun Minerals på Facebook. Jag följer även dig på bloglovin'!!

    Min mailadress: e_tigerstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Vill gärna tävla! :-)
    Svaret är 12 nyanser
    * Följare, den 20:e som gillar inlägget
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  65. svaret är TOLV stycken!

    SvaraRadera
  66. 1. 12 st
    2. Gillar på facebook (Anneli Ek)

    Ha en fantastisk dag <3
    Kram!

    SvaraRadera
  67. 12 st nyanser finns den i!

    Nu kanske du undrar varför jag som kille är med och tävlar om ett läppglans? Jo för jag skulle vilja ge det till min sambo som alltid ställer upp för mig i vått och torrt <3 Sedan skulle jag mer än gärna vilja kyssa henne när hon har på sig läppglanset "Alexandra" i sommar, skulle klä min skönhet utomordentligt ;) <3
    Hon är känslig mot parfym och såg att denna var utan parfym så vore perfekt att ge som överraskning till henne!

    Jag har delat tävlingen på Facebook och gillar även Idun för större chans att vinna :)

    SvaraRadera
  68. Vilken toppentävling!

    Svaret på frågan är: Idun minerals Lip Gloss
    finns i 12 härliga nyanser. :)

    Jag är gärna med, hade varit kul och få
    möta våren och sommaren med ett fint
    och färgglatt läppglans på läpparna. :)
    Hoppas på tur.

    Har gillat Idun Minerals
    på Facebook. - Malin Gustafsson

    Följer redan på bloglovin och är
    nr 22 som gillar.

    Har tipsat:http://frozenvanilla.blogg.se/2013/april/tavling-lipgloss.html#post-comments

    Mail: frozenvanilla@live.se

    SvaraRadera
  69. Är gärna med och tävlar!
    1. Svaret är 12 stycken
    2. Gillar på facebook, liselotte andersson
    3. Följer dig redan på bloglovin, gillade inlägget som nr 23
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  70. Christina Frisberg jag är med i tävlingen!!
    Jag har gillat fb sidan under mitt namn Christina Frisberg.
    Jag följer dig på bloglovin , gillade som nummer 24.
    SVAR: 12 nyanser finns de i.
    hoppas på glansiga läppar i sommar!! :)
    frisanpoxy@hotmail.se

    SvaraRadera
  71. Svar: IDUN MINERALS läppglans finns i tolv läckra nyanser!

    Jag har gillat IDUN på Facebook :)

    SvaraRadera
  72. Det finns 12 stycken :)
    Shruikan@live.se

    SvaraRadera
  73. Hej!
    Den finns i hela 12 nyanser!
    (Jag har även gillat IDUNs facebook sida)
    Nu hoppas jag att blir en av de lyckliga vinnarna! :)

    SvaraRadera
  74. 12 fabulous colours!

    Jennie /snabelbabels(a)live.se

    SvaraRadera
  75. Svar: 12 :-)

    Idun har jag länge velat prova, håller tummar och tår för att jag vinner ett lipgloss!

    Kramen!
    Sara K.

    SvaraRadera
  76. Läppglanset finns i tolv fina nyanser.

    MVH Monika
    Mail: moggade(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  77. 12 fina nyanser, gillar allihop!
    Håller tummarna hårt!

    MVH Kersti
    (mejladress i mejlet)

    SvaraRadera
  78. Svar: 12 olika sorter.

    Väljer nyheten Anna om jag vinner!

    Mvh Christa

    SvaraRadera
  79. 12 superfina läppglanser!

    Allt gott!

    Mvh Jessica A

    Mejl: skumbollen@hotmail.com

    SvaraRadera
  80. Det finns 12 nyanser av läppglanset.

    Jag har tipsat om din tävling i min blogg och gillat Idun Minerals på Facebook :)

    http://martinaslife.blogg.se/2013/may/tavla-om-1-av-3-idun-minerals-lappglans.html

    SvaraRadera
  81. Jag är gärna med!
    Svar: 12 stycken.
    FB: C Care Regn
    Länkat.
    http://care69.blogspot.se/2013/05/5-maj-vinn-idun-minerals-lappglans.html
    Är följare och har gillat, vi är 24 som gillat.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  82. Jag är med! :)

    1. IDUN läppglans finns i 12 nyanser

    2. Har skrivit om tävlingen på min blogg: http://candyliips.devote.se/blogs/25849150/9829-taevling---idun-minerals-laeppglans-.htm

    3. Gillar på fb (Petra Celine Dorotea Stenberg)

    4. Följer dig redan på bloglovin & gillar inlägget nr. 25

    Mail: petrasfoto@live.se
    Kram!

    SvaraRadera
  83. selmaehlde@live.se2013-05-04 10:18

    12 nyanser

    SvaraRadera
  84. 12 nyanser!

    Carin Bjurström

    carinbjurstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  85. ♥ Svar: 12 färger
    ♥ Tipsar offentligt på fb här: https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/4976918976701
    ♥ Gillar sedan tidigare på fb (Pernilla Wamsjö)
    ♥ Gillar inlägget på bl som nr 26
    (nillwa@hotmail.com)

    SvaraRadera
  86. Svar: 12 st!

    Jag gillar på FB (Annika Nilsson)
    Jag har delat och tipsat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/340447786058721

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  87. Camilla: Åh vilken bra tävling nu till våren. Jag älskar dessutom att det är ett bra och naturligt läppglans. Svaret är 12 st färger. Och jag vill vinna färgen Mary. Jag bjuder också på ett litet rim:

    Till våren är läpparna fina,
    med detta läppglans de lär skina,
    naturligt och bra är lockande ja.

    buusig_milla@hotmail.com

    SvaraRadera
  88. Svar: 12 stycken

    Gillar på FB (Carola Lind)
    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/may/lappglans.html

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!