2013-04-12

Tävla om en glassmaskin från OBH Nordica!

När snön smälter och våren kikar fram är det glassläge! För min del råder visserligen konstant glassläge, årstid spelar mindre roll - ett tillfälle att mumsa glass finns alltid.

Just nu utvärderar jag och familjen en glassmaskin från OBH Nordica och nu ger de er chansen att vinna en likadan!
1:a pris En OBH Nordica Ice Cream Box glassmaskin, värde 795 kr.
__________________________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

Hur många olika glassmaskiner finns i OBH Nordicas sortiment? 
Ledtråd

Skriv svaret som en kommentar, svaren syns först efter avslutad tävling. 
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

- Gilla OBH Nordica på Facebook.
(Skriv att du gjort det)

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida.
(Låna gärna bilden och bifoga direktlänken i kommentaren)

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.

(Skriv vilket nummer du fick)
__________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 28/4-13.
Lycka till!
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du själv hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

168 kommentarer:

  1. 1. Svar: 3 st
    2. Gillar OBH Nordica på fb (Anneli Ek)
    3. Gillar inlägget på bloglovin som nr 3

    Ha en fin dag! Kram :)

    SvaraRadera
  2. Åh, jag vill jätte gärna vara med. Saga hade blivit såå glad över att få en egen glassmaskin till sommaren :-)

    Svaret på frågan är: 3 :)

    Jag gillar redan OBH Nordica på Facebook - Elina Volanen

    Jag följer dig redan på bloglovin, och jag har delat tävlingen på facebook, offentligt!

    Nu håller jag tummarna!
    Kram Elina

    SvaraRadera
  3. Svar: 3

    Håller tummarna extra mkt denna tävling då jag och killarna här hemma älskar glass i stora lass :-P

    Gillar på FB och tipsar på Instagram som magdalenasve

    Magdalena.sve@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. 3 stycken
    ithorsell@yahoo.se

    SvaraRadera
  5. Jag är SJÄLVKLART med! :) Underbar tävling.

    Svaret på frågan är: 3 stycken

    Gillar sidan på facebook och delar tävlingen där:
    Emely Tuväng

    Gillar inlägget på bloglovin!!

    SvaraRadera
  6. Frida Bergner2013-04-12 13:55

    Jag är självklart med och tävlar!

    Det finns tre olika modeller av glassmaskiner.

    Gillar OBH-Nordica sen tidigare på FB: Frida Bergner
    Delar tävlingen på min FB-sida: https://www.facebook.com/frida.bergner.6/posts/592961194050350
    Följer dig via bloglovin redan, så gillar inlägget som nr 4.

    Min E-post: frida-6@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Svaret är TRE.

    Blev nr TVÅ att gilla inlägget på bloglovin.

    mm...glass....

    SvaraRadera
  8. Svar: 3st
    Nu håller jag tummarna att jag vinner så jag kan göra massor med glass till barnen och alla deras kompisar.

    Mvh
    Malin Hedlund
    coolmalpa@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Hej!!!
    Jag tävlar gärna!!
    Christina Frisberg,
    SVAR:3 olika glassmaskiner.
    Jag har gillat på fb under mitt namn Christina Frisberg.
    Jag har delat tävlingen på fb.
    Jag följer dig redan på bloglovin, men gillade under tävlingen och fick nummer 6.
    hoppas, hoppas, hoppas på att få äta god glass i sommar!!! :) frisanpoxy@hotmail.se
    kramen.

    SvaraRadera
  10. TRE! :D

    Gillar OBH Nordica på Facebook.

    Tipsar om tävlingen på min Facebooksida, offentligt: https://www.facebook.com/salkert

    Kommer tyvärr inte in på min bloglovin'. :(

    Hoppas på tur!

    SvaraRadera
  11. gillat sidan OBH Nordica på Facebook.
    delat det i min facebook
    https://www.facebook.com/magdalena.steckl
    Gillare nr 7 på bloglovin

    Mvh Magdalena Steckl

    SvaraRadera
  12. Åh denna tävling vill jag vinna :)

    Svaret är 3 st.
    Delar här http://www.facebook.com/julia.rosen.503/posts/10200310204090448
    Gillar på fb och blev nr 382 att följa dig på bloglovin

    SvaraRadera
  13. Hej! Tävlar :)

    Svar: 3 stycken.

    Gillar på fb (Matilda Pettersson).
    Gillar inlägget på bloglovin (8).

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  14. Det finns 3 stycken.

    http://engsir.blogspot.se/

    SvaraRadera
  15. Tre stycken. Gillat på facebook. :)

    my.jpersson@gmail.com

    SvaraRadera
  16. Elisabeth Ekelund2013-04-12 16:59

    3 olika glassmaskiner.
    Gillar OBH Nordica på fb.

    SvaraRadera
  17. Svar: 3

    lot2@spray.se

    SvaraRadera
  18. Rätt svar: 3 st olika glassmaskiner

    Gillar OBH på FB
    Delat denna tävling på FB: https://www.facebook.com/GamePat/posts/557725840934749

    Min mail: RemesPatrick (at) live (punkt) se

    SvaraRadera
  19. 3 st olika
    Jag gillar Dig sedan länge och även OBH Nordica

    SvaraRadera
  20. Svar: 3 stycken

    Gillar även OBH Nordica på FB (Johanna Maria Harderud)
    Följer redan dig på BL så gillade inlägget (nr 9)

    Kram! :)

    lilla_harderud@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. 3 st
    Gillat

    Pelle Hellgren
    pelle@hellgren.net

    SvaraRadera
  22. Hej!

    Vilken läcker tävling!
    Det finns 3 olika sorters glassmaskiner från OBH Nordica.
    Jag gillar OBH Nordica på FB och har delat tävlingen alias: Petra Christensen
    http://www.facebook.com/obhnordica.sverige?fref=ts#!/petra.christensen.9
    Jag följer på bloglovin sedan tidigare och gillar inlägget.

    Hälsningar
    Petra Christensen
    gnuttisen@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Så kul tävling! Jag tror att om man gör glassen själv efter nåt smarrigt recept så blir det både godare och nyttigare.

    1. De har tre olika glassmaskiner.
    2. Gillar
    3. Delat - Britta Högström
    4. Följer dig sen innan och blev den 11:e som gillade den här tävlingen.

    Varm tack för att du ordnar så många fina tävlingar! KRAM!

    SvaraRadera
  24. Jag är med och tävlar, givetvis med alla vinstchanser då detta är något jag verkligen, verkligen vill ha nu inför vår/sommar med allt vad det innebär - för mig som inte kan äta särskilt mycket socker utan att "dumpa" är det ju OPTIMALT att kunna göra sin egen glass - och därmed slippa allt tillsatt socker <3

    Rätt svar: TRE glassmaskiner!

    Gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)
    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/april/vittellersvart-2-3-4.html#comment

    Följer dig på bloglovin, blev nr 12 som gillade inlägget.

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  25. Hej!

    Jag är gladeligen med och tävlar om en glassmaskin! Tänk att få göra hemgjord glass med naturliga ingredienser efter smak nu när det snart är "glassväder". Hela familjen älskar glass och speciellt minstingen skulle bli superglad :)

    Det finns 3 olika glassmaskins-modeller i OBH Nordicas sortiment.

    Gillar på FB sen tidigare och delar tävlingen vidare ( Katja Hiekka ).

    Mvh
    Katja

    SvaraRadera
  26. Jag är super gärna med och tävlar, och det finns 3 stycken glassmaskiner i OBH Nordicas sortiment.

    Gillar på FB (Sanna Kaakinen).

    Länkat och tipsat om tävlingen på FB (Sanna Kaakinen).

    Följer din blogg på bloglovin sedan tidigare och har gillat inlägget som nummer 13.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Svar: 3

    Gillar på FB (Carola Lind)
    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/april/glassmaskin.html

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  28. GIllar redan på fb,
    3 st maskiner

    ANNELIE ANDERSSON, annelie_ha@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Hej!

    Klart jag är med i denna fina tävling, vi har alltid önskat oss en helt egen glassmaskin!
    Tar ALLA chanser:)

    1. Det finns 3 olika glassmaskiner (1 sort finns dock i två olika färger)
    2. Har gillat OBH N på Fb (Hilde Jensen)
    3. Har delat via min Fb (samma namn som ovan)
    4. Följer redan på Bloglovin, gillat inlägget som nr. 14

    Nu hoppas hela familjen på tur, speciellt sonen som ÄLSKAR glass över allt annat fika;)

    Kram från
    hilde_jensen@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Hej
    3 glassmaskiner har de i sitt sortiment.
    Gillar OBH NORDICA under namnet Annchristin Holmlund
    kasamark@hotmail.com
    Ha det gott :)

    SvaraRadera
  31. Bodil Hervén2013-04-13 08:49

    3st

    bodil79@home.se

    SvaraRadera
  32. 20
    e-albin@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. En Maker, en Box eller en Tasty Duo kan jag välja,
    som gör härlig glass, helt ljuvlig att svälja.

    SvaraRadera
  34. Tre olika maskiner.
    Maria (marishkasenator@gmail.com)

    SvaraRadera
  35. Hej! 3 maskiner finns i sortimentet!/ Lovisa

    SvaraRadera
  36. Hej!

    Svaret är: 3 olika modeller

    SvaraRadera
  37. Hej det finns 3 glassmaskiner. Jag gillar OBH Nordica under mitt namn Malin Nilsson och jag har följt dig på bloglovin - osäker på om jag gjort rätt men jag tolkade det som att jag fick nr 382. Malin Nilsson, malinoxie@gmail.com

    SvaraRadera
  38. 3 st
    jimmybernhardsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Det finns tre olika maskiner i deras sortiment.

    Följer på bloglovin och gillade inlägget som person 15.

    SvaraRadera
  40. 1) Det finns 3 olika i deras sortiment!
    2) Gillar på FB! Maria Westerberg

    Glass, glass glass i stora lass, lass, lass, det är det som gäller här hemma, så vi hoppas på vinst!!

    maria.westerberg@skola.vasteras.se

    SvaraRadera
  41. Svar: 3
    Gillat på FB
    Länkat på min blogg
    http://syrligakarameller.wordpress.com/2013/04/13/jag-tavlar-2/

    blogpost (@) live.se

    SvaraRadera
  42. Hej,
    det finns 3 stycken olika.

    SvaraRadera
  43. Det finns 3 olika glassmakiner.
    Gillar på fb Bitte Kråkbo

    Skulle gärna vilja vinna denna till min sambo som fyller 30 i april och han avgudar glass.

    SvaraRadera
  44. 3 st
    ewa.malhammar@spray.se

    SvaraRadera
  45. Är gärna med, älskar glass, men äter inte så mycket då jag inte litar på innehållet. Med en egen kan jag dock göra det precis som jag vill.

    Svaret är 3 stycken olika glassmaskiner.

    Jag tar också extra chanserna:

    Gillar på facebook som Lottiz Törnqvist

    Delat tävlingen i samma namn.

    Följer din blogg och blev nummer 385.

    Håller tummarna nu.

    SvaraRadera
  46. Svar: 3 st modeller.

    Gillar på FB (Kristiina Söderström).

    Ha en fin dag!

    mvh Kristiina S.
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  47. Hej!

    Är en riktig glassoman så det är klart att jag tar chansen här!

    Svaret är 3 olika maskiner.

    Gillar inlägget som nr 17.

    Camilla
    kubbov30@gavlenet.se



    SvaraRadera
  48. Malin Svensk Björxk2013-04-13 15:15

    Hej!
    Jag gillar på fb med mitt namn nedan.
    OBH nordica har tre slags glass maskiner.
    Jag följer redan dig på bloglovin så jag gillade inlägget:-)
    Ha en härlig helg!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Hej.
    Jag är gärna med. De har 3 olika glassmaskiner i sitt sortiment. Följer dig sedan tidigare och gillar inlägget som nummer 19. lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  50. Jag är med!
    Dom har tre glassmaskiner :)
    Har gillat på facebook (Jessica Jonsson)
    Gillat inlägget på bloglovin som nummer 20!
    jes.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Hej!
    Jag är med :) Svaret är 3 olika modeller. Gillar sen tidigare & delar vidare till min
    fb.sida (Carina Gerdin).
    Kram Carina / Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  52. Hej,
    jag är gärna med i utlottningen :)
    ♥ Det finns 3 olika modeller
    ♥ Gillar på fb (Pernila Wamsjö)
    ♥ Delar tävlingen på fb här: https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/554377674584981
    ♥ blev nr 21 på bloglovin att gilla inlägget

    SvaraRadera
  53. Hej! Åh vilken härlig vinst! Skulle direkt testa göra citron/limeglass, fräscht till sommaren (hehe ja... snart)
    Det finns 3 olika glassmaskiner, jag har gillar OBH Nordica på Facebook och tipsat om tävlingen på min egen sida där (under mitt namn Sara Söderlund). https://www.facebook.com/sara.soderlund.58?ref=tn_tnmn

    Min mail: Sara.soderlund88@gmail.com

    SvaraRadera
  54. Hej!

    Tre tror jag bestämt är det korrekta svaret. Jag gillar sedan tidigare Obh på facebook har delat din tävling där. Nu hoppas jag och alla 5 barnen på tur för det finns inget som slår hemlagad glass när det kommer till smak och till det faktum att man vet precis vad som finns i den.

    Hoppas ni testar er maskin riktigt mycket och att ni blir nöjda.

    Mvh
    Charlotta Hellström
    lottahellstrm@yahoo.se

    SvaraRadera
  55. 3 ST.

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. åhh jag vill jätte gärna vara med jag älskar ju glass och även mina barn ;-) så det köper vi massor på sommaren så nu hoppas jag ju på att vinna en så kan vi göra egen godare glass.

    1. svar på frågan är 3
    2. jag har gillat på facebook (veronica hedlund)

    3. tipsade i bloggen
    http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-glassmaskin/

    4. jag gillade som nr 22 på bloglovin

    kram veronica
    veronicahedlund@hotmail.se

    SvaraRadera
  57. 3 st glassmaskiner terjerosand@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Hej. OBH Nordica har 3 glassmaskiner i sitt sortiment. Jag har gillat de på Facebook och jag hoppas att jag vinner. Mina barn skulle älska äta hemmagjord glass :-)
    Mvh Angelika.

    angelika.inan@live.se

    SvaraRadera
  59. Rätt svar: det finns 3 stycken olika glassmaskiner.

    Jag tar en extrachans: Jag har gillat ditt inlägg och blev nummer 24.

    *Håller tummarna och hoppas på tur*

    SvaraRadera
  60. Hej, jag vill gärna vara med! Gillat OBH Nordica på facebook, delar till min Fb-sida (Renate Wretefelt).

    Mitt svar är: tre olika modeller av glassmaskiner.

    Mvh Renate
    wretefelt@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Svar: 4 st.


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  62. Camilla Milla Bergström2013-04-14 12:14

    Hej!
    Åh vad jag hoppas få göra smarrig glass i stora lass :)
    Finns 3 st glassmaskiner men en finns i 2 färger.
    gillar och delar på FB i mitt namn Camilla Milla bergström
    Följare 385 (tror jag)
    Håller tummarna :D

    SvaraRadera
  63. Camilla H: Svaret är att det finns tre stycken olika glassmaskiner i deras sortiment. Och jag älskar glass så jag hade verkligen velat vinna denna och kunna få göra min egen glass helt efter smak och tycke.

    Buusig_milla@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. 3 stycken

    marie.nilsson80@live.com

    Följer på bloglovin (nr 386) samt gillar OBH nordica på FB.

    SvaraRadera
  65. Härligt!! Svar: Det finns 3 olika glassmaskiner.
    Gillat OBH Nordica på FB.
    Lars M

    SvaraRadera
  66. svar 3
    gillar redan fb annica karlsson
    tipsar min blogg http://flinkan69.bloggplatsen.se/
    följer på bloglovin
    annica@flinkens.com

    SvaraRadera
  67. Rätt svar är 3 stycken =)
    vildvatten@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. Hej! Det finns tre olika modeller, varav en av dem finns i två färger.

    Åh, vad jag vill vinna denna, för maken tycker att en glassmaskin kommer allra längst ner på "saker vi behöver till hemmet"-listan - men om jag vinner en så blir han säkert bara glad, och jag blir gladast!

    Jag gillar OBH Nordica på FAcebook sedan länge tillbaka.

    Ha det gott! :-) /Petra

    SvaraRadera
  69. Svar: 3 st
    Gillar inlägget på bloglovin' som nummer 25

    phebles_90[snabel-a]hotmail.com

    SvaraRadera
  70. Jag är gärna med... =)
    Följer på blogovin och gillat inlägg som nr 26

    Svar: 3 olika modeller
    sol.rosan[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  71. Svar: 3 stycken

    mvh
    Monika
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  72. 3 olika modeller.
    gillat
    andan54@gmail.com

    SvaraRadera
  73. 3 olika modeller
    gillat
    janne46a@gmail.com

    SvaraRadera
  74. 3 stycke svarar jag och håller tummarna!
    jenwed@passagen.se

    SvaraRadera
  75. Mmm vad gott, självklart vill jag vinna denna glassmaskin.

    Svaret är 3.
    Jag gillar på FB sen tidigare med mitt namn Tina Carlström.
    Jag har delat tävlingen på min FB också: https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351?ref=tn_tnmn

    Kram Tina Carlström
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  76. 4 st glassmaskiner. Tipsat om tävlingen på facebook. Gillar OBH nordica på facebook. ylva.bertlin@gmail.com

    SvaraRadera
  77. Svar: 3 olika glassmaskiner
    jenny.v@live.se

    SvaraRadera
  78. Svar: 3st

    Gillar på FB, Anna Karlsson

    Följer dig sen förut på Bloglovin, gillar inlägget som nr 27

    Tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/04/15/glassmaskin-284/

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  79. Hej!
    3 olika glassmaskiner!Med vänlig hälsning,
    Robert

    SvaraRadera
  80. Jag är med! Har alltid velat testa att göra egen glass!!
    Svar: Det finns 3 olika sorters glassmaskiner.

    KRAM Julia (julia-v-dif@hotmail.com

    SvaraRadera
  81. jag är med!

    det finns tre olika glassmaskiner!

    tar några chanser till så Loke kan få hemmaluad glass! =)
    gillar på fb - lisette bäcksro
    följer dig redan, blev nr 28 att gilla inlägget.
    tipsar dessutom här: http://lis1etavlar.blogspot.se/2013/04/284-vitt-eller-svart-obh-nordica.html

    lis1etavlar@gmail.com

    SvaraRadera
  82. * Rätt svar: 3 stycken olika modeller med olika användningsområden som skapar samma sak, GLASS.
    * Gillar redan på facebook sedan tidigare som: Dezirée Andersson Canth

    SvaraRadera
  83. jag är med!

    svar: 3 st

    gillar på fb-catharina ottosson

    länk: http://cattistavlar.vimedbarn.se/28-april-glassmaskin

    hejcattis@hotmail.com

    SvaraRadera
  84. Tre olika glassmaskiner finns i OBH Nordica's sortiment. Hoppas på tur och vinst i tävlingen :)

    SvaraRadera
  85. Det finns tre stycken olika glassmaskiner
    Har gillat på fb (Lilith Dark)
    Har bloggat om tävlingen: http://lilithtavlar.blogspot.com/2013/04/tavla-hos-vitt-eller-svart-284.html
    Gillade inlägget på bloglovin som nr 29 (följer dig redan)

    SvaraRadera
  86. Det finns 3 modeller, en finns i två färger.
    Ämma honeygliders@hotmail.com
    Glass är gott;)

    SvaraRadera
  87. Jag vill gärna tävla!!

    Svar 3st

    Har länkat i min blogg :=)

    Helena

    SvaraRadera
  88. Det finns 3 glassmaskiner i sortimentet

    martina_holst@hotmail.com

    SvaraRadera
  89. Vilken underbar tävling!

    Svaret på frågan är: 3 olika glassmaskiner
    och dom heter Ice Cream Maker,Ice Cream Box
    och Tasty Duo Ice Cream Maker.

    Jag är gärna med, drömmen har alltid varit
    att ha en glassmaskin hemma och det hade
    varit perfekt för mej som älskar glass. :)
    Hoppas på tur. :)

    Gillar OBH Nordica på Facebook.
    (Malin Gustafsson)

    Följer dej på bloglovin och är nr 30
    som gillar inlägget där.

    Har tipsat om tävlingen här: http://frozenvanilla.blogg.se/2013/april/tavlar-om-en-glassmaskin.html#post-comments

    SvaraRadera
  90. Hej rolig tävling, är helt glass tokig så en sådan skulle göra min vardag till lyx!

    Svaret är: Tre stycken olika glassmaskiner finns det.

    Ha en bra dag! :)

    Min mailadress: johannaarnesson@live.se

    SvaraRadera
  91. OBH Nordica har tre olika glassmaskiner.
    Gillar OBH Nordica på FB sedan tidigare (Anette Kristoffersson).
    Följer dig på Bloglovin' sedan tidigare och gillar inlägget som nr 31.

    SvaraRadera
  92. Hejsan, är gärna med och tävlar om en glassmaskin.
    Svarar 4 st. på tävlingsfrågan.
    Gillar OBH Nordica på fb (Sören Andersson)
    Tipsar på fb och är följer bloggen.

    Mvh Sören

    SvaraRadera
  93. Det finns tre olika! Men om man skulle ha räknat med färger så skulle det totalt finnas 4 olika då "Ice Cream Maker" finns i både ljusblå och rosa ;)

    SvaraRadera
  94. 3 olika.
    Har delat och gillat på FB och BL. ❤

    SvaraRadera
  95. svar: 4 st.

    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  96. 1. Svar: 3st

    2. Gillat på facebook (camilla millah öman)

    3. Tipsat: http://millahoman.blogg.se/tavlingar/2013/april/glassmaskin.html

    4. Följer dig redan på bloglovin så gillat inlägget (32)

    Hoppas på tur:) Kramar // Millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  97. 3 stycken, vore helt underbart att vinna,nog för att det laktosfria sortimentet ökat markant,men ännu större valfrihet skulle vara superlyxigt.
    carola23@live.se

    SvaraRadera
  98. Svar: 3 st
    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2013/april/28-april-vinn-glassmaskin.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  99. Hej!
    I OBH Nordicas sortiment finns det tre olika glassmaskiner. (Har bara sett den minsta som ser så gullig ut men inte är så lättarbetad har jag fått höra.)
    Det du tävlar ut ser betydligt stabilare ut, så jag håller tummarna.

    /Ulrika E
    kickinuttisen@hotmail.se

    SvaraRadera
  100. Svar: 3 stycken olika maskiner finns det

    sweetie_@hotmail.com

    SvaraRadera
  101. Det finns tre stycken glassmaskiner i OBH Nordicas sortimen!

    Mvh Gunilla (gunilla.sjomar@gmail.com)

    SvaraRadera
  102. Skoj! Hade gärna vunnit en sånhär för att tillverka lite nyttig glass =) Svaret är att det finns TRE olika glassmaskiner =) Hoppas på tur!

    SvaraRadera
  103. Jag är med, det finns tre olika glassmaskiner för att passa olika behov :)


    Extra:
    Har tipsat i min blogg
    http://roligabloggtavlingar.blogg.se/2013/april/tavla-om-glassmaskin.html

    Följer på bloglovin som nummer 390!

    Håller verkligen tummarna, haha ;) Kram!

    Min mail: kajssa@live.com

    SvaraRadera
  104. 1. svar. tre olika modeller

    2. chanette andersson gillar på fb

    3. http://chanette.blogg.se/2013/april/vinn-hos-vitt-eller-svart-28-april.html

    4. följer dig redan sen innan på bl.. 32 st gilla inlägget då jag tryckte gilla knappen

    chanette81@hotmail.se

    SvaraRadera
  105. Svaret är tre stycken olika glassmaskiner!

    Följer dig redan på bloglovin så jag gillade som nr 34, och jag gillar även på OBH Nordica på Facebook nu (Liie Larsson) liie.blogg(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  106. Hej, jag är med!

    Svar: 3 st.
    Gillar på FB - Ida Juntti.
    Tipsat på FB offentligt. https://www.facebook.com/ida.flygare.9?ref=tn_tnmn

    vintersaga4@gmail.com

    SvaraRadera
  107. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  108. Jag vill också vinna! De har tre glassmaskiner i sortimentet.

    SvaraRadera
  109. Jag är gärna med och tävlar om denna goda vinst :) Jag håller helt med dig om att alla väder är glassväder, men man blir faktiskt ännu lite mer sugen när solen tittar fram!

    Svaret är: 3

    Jag gillar på facebook (Maria mattson)

    Delar tävlingen på facebook https://www.facebook.com
    /maria.mattson.969?ref=tn_tnmn

    /Maria
    mirre2@hotmail.com
    Jag följer dig sedan innan på bloglovin och gillar inlägget som nr 35

    SvaraRadera
  110. Det finns tre olika glassmaskiner i OBH Nordicas sortiment! :D

    Gud vilken underbar tävling!

    malinvu@live.se

    SvaraRadera
  111. Tre glassmaskiner finns det! :-)

    Gillat OBH Nordica på facebook, Delat tävlingen på facebook:

    https://www.facebook.com/sandra.bogren.9

    sandra.ariel@live.se

    SvaraRadera
  112. Jag är med!
    1. Svaret är 3 st ( fast en finns i 2 färger, men antar att det är modeller du vill ha, och då är svaret 3)
    2. Gillar på facebook, liselotte andersson
    3. Följer dig redan på bloglovin, gillar inlägget som nr 36
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  113. ÅHHH!!
    JAg är med,
    3 stycken glassmaskiner finns det i sorteminetet

    Tog en till chans gillar på fb: stina liffner

    SvaraRadera
  114. Jag är gärna med i tävlingen. Jag gillar OBH Nordica på deras facebook och jag har delat tävlingen på facebook. anette meg carlsson.

    Jag har dig på blogloving och jag var den 37:e personen att gilla detta tävlingsinlägg.

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  115. Håller tummarna som en tokig, :)!!

    Mitt svar: Det finns tre olika glassmaskiner i OBH:s sortiment:

    Ice Cream Maker, Ice Cream Box och Tasty Duo Ice Cream Maker.

    Annelie Lövgren

    lundqvarn@telia.com

    SvaraRadera
  116. Jag är jättegärna med, skulle vara så kul att kunna bjuda på egengjord glass! Det finns 3 glassmaskiner i OBH Nordicas sortiment.

    +Jag följer dig nu på bloglovin som nummer 390 och gillar inlägget som nr. 38 :) Håller tummarna nu, kram!

    SvaraRadera
  117. Rätt svar på frågan är:
    3 olika glassmaskiner!

    Niklas Kristensson
    niklaskristensson@hotmail.com

    SvaraRadera
  118. Vilken härlig tävling!! Det finns 3 glassmaskiner i sortimentet. Ha det gott. Mvh Emely
    emely.drugge@hotmail.com

    SvaraRadera
  119. Det finns 3 olika vackra glassmaskiner

    SvaraRadera
  120. Hej!

    Det finns 3 olika modeller av glassmaskinerna, varav en modell finns i 2 olika färger.

    annelie.andersson-65@hotmail.com

    SvaraRadera
  121. Är gärn amed och tävlar :)
    Det finns 3 olika glassmaskiner :)

    SvaraRadera
  122. Svar: 3 olika glassmaskiner finns i OBH nordicas sortiment
    madhattterr@hotmail.com

    SvaraRadera
  123. Det finns 3 Glassmaskiner , Oj vad barnen skulle gilla detta .
    jimmy.jonasson@hotmail.com

    SvaraRadera
  124. 3 st

    larsson.martin@me.com

    SvaraRadera
  125. Tre maskiner är det
    Maude Lundström

    SvaraRadera
  126. Jag vill vara med!!!

    Tre glassmaskiner finns det i sortimentet.
    Vad sugen man blir!

    Elisabeth McCann
    psychedelic6@gmail.com

    SvaraRadera
  127. Åh, vad jag skulle vilja ha en glassmaskin så jag kunde göra LCHF-glass nu till sommaren! Ska hålla tummarna riktigt hårt nu :) Svaret är 3 olika glassmaskiner. Har gillat på FB (Anna på Grönkulla) och även delat där: https://www.facebook.com/anna.gronkulla?ref=tn_tnmn

    SvaraRadera
  128. Åh, vad jag skulle vilja ha en glassmaskin så jag kunde göra egen LCHF-glass till sommaren! Ska hålla tummarna riktigt hårt ;) Har gillat på FB (Anna på Grönkulla) och även delat tävlingen där:
    https://www.facebook.com/anna.gronkulla?ref=tn_tnmn

    SvaraRadera
  129. Svar: 3 sorter

    Gillar på FB som Paola Allegrini

    Tipsat om tävlingen här: http://www.facebook.com/Paola.C.Allegrini/posts/284493628351391

    39:personen att gilla inlägget på Bloglovin!

    paola.allegrini@ymail.com

    SvaraRadera
  130. 3 st är svaret på frågan =)
    Skulle bli så glad om jag vann denna till vår familj som för tillfället har svårt ekonomiskt men ändå vill kunna skämma bort våra barn. Vore perfekt att bjuda barnen och deras vänner på glass i sommar när det blir barnkalas och dop!

    PS. Gillar OBH Nordica på Facebook.
    PS 2. Har tipsat om tävlingen på min facebook-sida och på INSTAGRAM till mina vänner =)

    Ha en bra dag!
    // ISABEL P

    SvaraRadera
  131. Jag är med! :)

    - Det finns 3 olika glassmaskiner
    - Har gillat deras sida på facebook
    - Följer dig på bloglovin, blev nr 396

    Håller tummarna nu :)

    SvaraRadera
  132. Hej,
    OBH Nordica har 3 olika glassmaskins modellar i sitt sortiment

    //Tumba123

    SvaraRadera
  133. Jag är gärna med!
    Svar: Tre stycken.
    FB: C Care Regn
    Länkat.
    http://care69.blogspot.se/2013/04/28-april-vinn-glassmaskin-fran-obh.html
    Är följare och har gillat inlägget på BL. (39 st)

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  134. Det finns 3 olika maskiner.

    Gillar på fb, sarah axelsson och följer din blogg på bloglovin sen innan. :)

    Mvh Sarah, litte_kanske@hotmail.com

    SvaraRadera
  135. 3 st modeller

    SvaraRadera
  136. saga påhlsson2013-04-26 06:06

    1. Det finns 3 olika glassmaskiner.
    2. Gillar med namnet Saga Påhlsson på fb.
    3. Följer dig redan på bloglovin och blev nr 40 att gilla inlägget :)

    sagapahlsson@live.se

    SvaraRadera
  137. jag är absolut med :) käkar LCHF, så vore toppen att vinna denna maskin så jag kan göra egen glass som jag kan äta. hitta massa roliga recept, men då behövs tyvärr en glassmaskin. kommer inte ha råd med en på flera månader, så hoppas verkligen på tur nu :)

    svar: 3 st olika - Ice Cream Maker, Ice Cream Box och Tasty Duo Ice Cream Maker

    gillar på fb: Johanna Hellberg
    följer dej sen innan på bloglovin så gillar inlägget som nr. 41
    länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2013/april/obh-nordica-glassmaskin.html#comment


    johanna.hellberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  138. Anna Lundkvist2013-04-26 19:28

    Jag är supergärna med. En glassmaskin har stått på familjens önskelista länge och det hade ju varit perfekt att vinna nu lagom till sommaren.

    Svaret på frågan är: Tre

    Gillar på fb - Anna Lundkvist

    Följer dig sedan länge på bloglovin och gillar inlägget som nr 42

    Nu håller jag tummarna

    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  139. Härlig tävling! :) Svaret är 3.
    * Följare, gillat inlägget som nr.43
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  140. 3 st.
    Gillar OBHNordica på FB
    Delat inlägget på FB
    https://www.facebook.com/nanna.eson?ref=tn_tnmn

    mvh Nanna

    SvaraRadera
  141. svar : 3 st

    gillat OBH nordica på facebook och bloggat!

    http://xchristofferx.blogspot.se/

    / xchristofferx@live.se

    SvaraRadera
  142. Svar: 3 st
    Gillar och har tipsat här: https://www.facebook.com/ironnlid?hc_location=stream

    SvaraRadera
  143. Rätt svar är tre st. Min e-post: idatornestrand@hotmail.com . Jag gillar OBH Nordica på FB. Hittar inte riktigt var jag ska gilla det här tävlingsinlägget. Min son fyller sex år i augusti och överst på hans önskelista står redan "glassmaskin". Mvh Ida Tornestrand

    SvaraRadera
  144. 3 st

    Mvh
    Sofie

    sofiek78@gmail.com

    SvaraRadera
  145. SVAR = 3 st

    Många hälsningar EJA

    SvaraRadera
  146. 3 olika modeller finns det!

    Med vänlig hälsning, Magnus S
    soder76@spray.se

    SvaraRadera
  147. Tjenixen!

    Självklart vill jag vara med i denna "glassiga" tävling ;)

    Mitt svar på tävlingsfrågan är: 3 stycken.

    Vänliga hälsningar samt en önskan om en trevlig helg :)

    "Mickan"

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  148. Hej! Det är tre stycken i sortimentet. Har gillat på fb och har börjat följa dig på bloglovin (ett trevligt val!). Min epost är malinstavlingsmail@gmail.com

    SvaraRadera
  149. Hej!

    Jag är gärna med! Vi älskar glass!

    Svar: 3 olika modeller (men 4 olika om man räknar med att en finns i två olika färger!)

    Jag gillar på FB (Annika Nilsson)

    Jag har tipsat: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/338043509632482

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  150. 1. Svar: 3st. Ice Cream Maker, Ice Cream Box och Tasty Duo Ice Cream Maker

    2. Gillar pà FB - Sofie Altuntas

    3. Tipsar pà min FBsida
    https://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/459587887451439

    4. Följer redan pà bloglovin och blev nr 44 att gilla inlägget

    HOPPAS HOPPAS

    SvaraRadera
  151. Gillat på fb emma widman och gillat inlägget som nr 45. Det finns e st olika glassmaskiner.

    emma.widman@hotmail.com

    SvaraRadera
  152. Jag är med och tävlar om glassmaskinen =)
    Svar: 3 stycken

    Extra:
    * Gillar sidan på facebook (Celine Naminah)
    * Tipsar om tävlingen på facebook (Celine Naminah) https://www.facebook.com/celine.naminah?ref=tn_tnmn
    * Gillat inlägget på bloglovin' (46 gillare inkl. mig)

    Mail: aspiga.celine[snabel-A]comhem.se

    SvaraRadera
  153. Gillar dig på bloglovin sen länge. Gillar Obh Nordicas sida på fb!
    Det finns 3 sorter glassmaskiner!

    Önskar att vinna då mina barn älskar glass, och det gör ju jag också! Vore superkul att bara kunna slänga ihop glass när man känner för dig, i den smak man för stunden är sugen på!

    kram

    SvaraRadera
  154. Vilken underbar tävling, vill självklart vara med.
    obh Nordica har tre olika sorters glassmaskiner
    Följer bloggen på bloglovin sedan tidigare och gillar nu inlägget som nr 47
    /Emma S
    emmsa_152@hotmail.com

    SvaraRadera
  155. OBH Nordica har 3 olika glassmaskiner i sitt sortiment.
    Gillar redan OBH Nordica på FB.
    Härligt att kunna göra egen glass till sommaren, vill väldigt gärna vinna!

    Carin Dahlberg
    carindahlberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  156. 3 modeller

    Gillat OBH på FB!

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  157. Hej!

    Fråga: Hur många olika glassmaskiner finns i OBH Nordicas sortiment?

    Svar: 3 st

    MVH Erik Andersson.

    SvaraRadera
  158. Svar: 12 nyanser!

    Jag följer dig nu på bloglovin samt gillar ditt inlägg. Jag fick nummer 921!

    Tack på förhand!

    / Fanny Sahlin

    SvaraRadera
  159. Hej!
    Trevlig tävling!
    Svaret på frågan är tre.
    Nu följer jag din blogg med bloglovin! Det fanns 397 följare när jag anslöt mig så då är jag ju nummer 398 :)
    Tyvärr har jag varken Facebook eller egen blogg, men jag hoppas att det finns en chans att vinna i alla fall. Glass är en stor favorit! Hade varit fint att få en glassmaskin så att jag slipper stå och krångla med mixerstaven och frysta hårda ingredienser som jag gör nu...


    Ha en bra dag!
    Hälsningar Anette

    SvaraRadera
  160. Det finns tre glassmaskiner om man räknar "icecream maker" och ice-cream maker pink som samma modell.

    /Therese

    SvaraRadera
  161. Anton Fjanton2013-04-29 10:02

    3!

    Jag gillar inlägget!

    Anton

    SvaraRadera
  162. Svar: tre stycken. :)

    MVH Monika
    Mail: moggade(at)hotmail.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!