2013-04-08

Tävla om tre hudvårdskit från Decubal!

Klassiska Decubal Clinic Cream är kräm jag alltid återkommer till då jag enbart har goda erfarenheter av den. Nu ger Decubal er chansen att vinna ett av tre fina kit bestående av två oljebaserade hudvårdsnyheter och en vit badhandduk i mjuk bomullsfrotté.
1:a - 3:e pris Decubal Body Oil, Decubal Shower & Bath Oil och en vit badhandduk (90x150 cm), värde 240 kr/kit.
__________________________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

Hur hög fetthalt har Decubal Shower & Bath Oil? 
Ledtråd

Skriv svaret som en kommentar, svaren syns först efter avslutad tävling. 
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida.
(Låna gärna bilden och bifoga direktlänken i kommentaren)

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.

(Skriv vilket nummer du fick)
__________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 18/4-13.
Lycka till!
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du själv hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.

- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

85 kommentarer:

  1. Rätt svar är: Fetthalt: 47%

    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/april/vittellersvart-2-3.html#comment

    Följer dig redan på bloglovin, o blev nr 1 som gillade inlägget.

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  2. Jag är med och tävlar!
    Svaret på frågan: 47% fetthalt

    Blev nr 2 att gilla inlägget på Bloglovin', där jag följer dig sedan tidigare!

    heidilarsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Fetthalten är 47%.

    Jag följer redan på Bloglovin' och gillar inlägget som nr 3.

    SvaraRadera
  4. Frida Bergner2013-04-08 20:55

    Jag är med och tävlar!!

    Fetthalten är 47%.


    Delar tävlingen på min FB-sida:https://www.facebook.com/frida.bergner.6/posts/363021937135734

    Följer dig via bloglovin redan: Frida Bergner, så gillar ditt inlägg som nr 6.

    Min E-mail: frida-6@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Svar: 47%

    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2013/april/18-april-vinn-hudvard.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  6. Jag är med :) Gillar & delar vidare till min fb.sida (Carina Gerdin).
    Svaret är 47%.
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  7. Elisabeth Ekelund2013-04-09 07:48

    47% fetthalt.

    SvaraRadera
  8. Bengt Hjalmarsson2013-04-09 08:00

    47%
    bengtgunnarhj@telia.com

    SvaraRadera
  9. Hej, jag vill gärna vara med! Gillar/delar till min Fb-sida
    (Renate Wretefelt).

    Mitt svar: 47 %

    Mvh Renate

    SvaraRadera
  10. Svar 47%
    ewa.malhammar@spray.se

    SvaraRadera
  11. Hej!
    En perfekt början på dagen, med en tävling.
    Svar: Fetthalt: 47%

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  12. Fetthalten är 47% i Decubals shower & bath oil!
    Jag har aldrig provat deras produkter men skulle gärna göra det, då jag på grund av min och dotterns torra hud ständigt är på jakt efter bra hudvårdsprodukter!
    Hoppas, hoppas!

    maria.westerberg@skola.vasteras.se

    SvaraRadera
  13. Fetthalt 47 %
    ithorsell@yahoo.se

    SvaraRadera
  14. Svar: 47 %

    mvh
    Monika
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  15. 47%

    gunilla.by@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. 47 %
    Hoppas på lite tur nu

    SvaraRadera
  17. 47 %

    Hoppas på lite tur nu

    SvaraRadera
  18. Självklart vill jag vara med och tävla! :)

    Jag gillar inlägget som nr 8 på bloglovin' och jag har bloggat här: http://softkitty.bloggplatsen.se/2013/04/09/9706511-tavla-om-tre-hudvardskit-fran-decubal/

    Svaret på frågan är 47% fetthalt!

    Min mejl: ienannandelavlivet@live.se

    SvaraRadera
  19. 47%
    carola23@live.se

    SvaraRadera
  20. Malin Svensk Björck2013-04-09 11:55

    Hej!
    Decubal har 47 % fetthalt.
    Jag följer dig redan på bloglovin, men blev nummer 10 på att gilla inlägget där:)
    Ha en härlig vårdag!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. 47%
    Fixat alla extrachanser
    Facebooknamn - Britta Högström
    Blev den 11:e att gilla inlägget på Bloglovin

    SvaraRadera
  22. 47%

    http://engsir.blogspot.se/

    SvaraRadera
  23. Svaret på tävlingsfråga är : 47 %

    Leila Medic
    S:t Persgatan 41 D
    75329
    Uppsala

    SvaraRadera
  24. Hej!

    Jag vill gärna vara med och tävla =))
    Fetthalt: 47%

    E-mail: stash.johansson@gmail.com

    Vänlig hälsningar,
    Anastasia Kovalchuk

    SvaraRadera
  25. hej
    jag är med
    rätt svar 47%
    följer bloglovin samt delat på fb
    hoppas på turen
    Titti

    tittifairlane@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. hej 47% fetthaltär svaret toppen vinst hoppas jag vinner.
    anneli.ask.hansson@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Det är 47%
    Jag följer dig sedan tidigare och gillar inlägget som nummer 12.
    lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  28. Svar: 47%

    lot2@spray.se

    SvaraRadera
  29. Svar: 47% fett.

    Följer dig på bloglovin redan så gillade inlägget som nr 13.

    liindaa.n@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. 47%

    Vore underbart för min torra hud.

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Hej!

    Jag är jättegärna med, Decubal passar både mig och minstingen då vi är ena riktiga torrisar med eksem, dessutom är det ju oparfymerat :)

    Svar: 47%

    Delar vidare på FB! ( Katja Hiekka )

    Mvh
    Katja

    SvaraRadera
  32. Svar: 47%

    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  33. Jag vill gärna vinna dessa faktiska pris!

    SVAR: Fetthalt 47%

    Ann-Charlotte Karlsson
    Ann-Charlotte79@bredband.net

    SvaraRadera
  34. 47 %
    anle@hotmail.se

    SvaraRadera
  35. Hejsan,vill gärna delta i tävlingen...
    Svaret är 47%
    Delar på fb (Sören Andersson) och följer bloggen.
    Håller tummarna...

    / Sören
    soren1953@gmail.com

    SvaraRadera
  36. 47 PROCENT

    ANNELIE ANDERSSON, annelie_ha@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. 47% fetthalt har produkten :)
    mail: mariamaniscalco@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. 1. Är gärna med och tävlar. Svaret är 47%
    2. Följer dig redan, gillar inlägget som nr 14
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  39. Hejsan. Jag vill gärna vara med och tävla.
    SVar på frågan din är: Fetthalt: 47%
    Ha en bra dag!
    pappadennis@outlook.com

    SvaraRadera
  40. 47%!

    följer dig allaredan på bloglovin :)

    SvaraRadera
  41. 47 procent har den, har aldrig funderat på fetthalt i duschcreme så jag förstår inte riktigt vad det innebär =)
    /tova
    tovling@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Svar: 47 %

    följer redan dig på BL, gillar inlägget som nr 16

    /Johanna (Lilla_harderud@hotmail.com)

    SvaraRadera
  43. Svar: 47%

    Håller tummarna :D

    Carro68@live.se

    SvaraRadera
  44. jag är gärna med!

    47% fetthalt är rätt svar!

    tar gärna fler chanser:
    * delar här: http://lis1etavlar.blogspot.se/2013/04/184-vitt-eller-svart-decubal.html
    * följer redan på bloglovin o blev nr 17 att gilla inlägget.

    lis1etavlar@gmail.com

    hoppas på vinst, hade varit skoj att prova lite nya produkter!

    SvaraRadera
  45. Decubal shower & bath oil har 47% i fetthalt
    kul att se att du har börjat med tävlingar!

    jessywtf@gmail.com

    SvaraRadera
  46. Ej med men har tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/04/12/hudvardskit-184/

    SvaraRadera
  47. Rätt svar: 47 % fetthalt

    SvaraRadera
  48. Christina Frisberg, Jag tävlar gärna!!!
    SVAR:47% fellhalt.
    Jag har gillat på sidorna, och delat tävlingen på fb under mitt namn Christina Frisberg.
    Jag följer dig redan på bloggen men gillade under tävlingen som nummer 18.
    nu väntar vi på dragningen och hoppas på vinst!!!
    frisanpoxy@hotmail.se
    kramar till alla som vill och behöver. :)

    SvaraRadera
  49. Jag är gärna med! :)
    Svar: 47%

    bellusss@live.se

    SvaraRadera
  50. Jag är gärna med och tävlar, och Decubal Shower & Bath Oil har 47% fetthalt.

    Tipsat på FB (Sanna Kaakinen).

    Följer dig på bloglovin sedan tidigare och har gillat inlägget som nr 19.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Svar: 47%

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/april/hudvardskit.html

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  52. Hej!

    Rätt svar: 47% fetthalt

    Vänliga hälsningar Robert

    SvaraRadera
  53. Fetthalten är 48 procent

    Följer på bloglovin och gillade inlägget som person 20.

    SvaraRadera
  54. Jag är med!
    Fetthalten är 47%
    Gillar inlägget som nummer 21 :)
    jes.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. fetthalten är: 47%
    amandanyman96@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Hej,
    jag är gärna med i utlottningen :)
    ♥ Svar: 47 %
    ♥ Delar på fb här: https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/511693692223758
    ♥ blev nr 22 på bloglovin

    SvaraRadera
  57. Anna Lundkvist2013-04-13 17:55

    Detta hade min torra hud behövt. Svaret på frågan är: 47 %

    Följer dig redan såklart och gillar som nr 23

    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Jag är gärna med!
    Svar: 47 %
    Länkat.
    http://care69.blogspot.se/2013/04/18-april-vinn-hudvardskit-fran-decubal.html
    Är följare på BL och har gillat inlägget.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  59. Svar: Fetthalten är 47%

    Jag tar en extrachans: Jag har gillat ditt inlägg och blev nummer 24.

    *Håller tummarna och hoppas på tur*

    SvaraRadera
  60. Svar 47%
    Mailadress: sumaiya94@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Fetthalt: 47%
    delar på min blogg
    http://flinkan69.bloggplatsen.se/
    är följare på bloglovin
    Nu när våren är här
    kylan på min kropp tär.
    Mina ben är inte längre mjuka
    vilket de på sommaren ibland bruka’
    Då vore bodyoil toppen att vinna
    så att jag kan känna mig som en riktig kvinna

    SvaraRadera
  62. Hej
    Jag vill gärna vara med.
    Följer dig på blogovin sedan tidigare och gillat inlägget som nr 25

    Svar: 47 % fetthalt
    sol.rosan[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  63. 47 % är fetthalten! Nu håller jag tummarna :)
    Min mejladress är sandrinen_@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Fetthalten är 47% (nu har jag lärt mig något nytt, det är säkert därför den funkar så bra till sonens eksem, nu ska jag sluta svamla)
    Har bloggat om tävlingen här:http://lilithtavlar.blogspot.com/2013/04/tavla-hos-vitt-eller-svart-184.html
    Blev följare 387

    SvaraRadera
  65. Jag är med! Svar: 47 %

    SvaraRadera
  66. Svaret är 47%.
    Jag delar på min FB, Tina Carlström: https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351?ref=tn_tnmn

    Kram Tina Carlström.
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  67. 47 procents fetthalt

    martina_Holst@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. Vilken toppentävling! :)

    Svaret på frågan är: Fetthalt: 47%

    Jag är gärna med och tävlar om detta
    härliga hudvårdskit, hade varit kul och
    få prova dessa produkter. :) Hoppas på tur.

    Har skrivit om tävlingen här: http://frozenvanilla.blogg.se/2013/april/tavlar-2-3.html#post-comments

    Följer på bloglovin och är nr 26 som
    gillade inlägget.

    SvaraRadera
  69. jag är med
    svar: 47%
    jenny.v@live.se

    SvaraRadera
  70. Den har 47% fetthalt :)

    SvaraRadera
  71. Svaret är 47%

    mvh
    Marie Mattsson
    mariemarie_@hotmail.com

    SvaraRadera
  72. Hanna frogner2013-04-17 19:05

    47% fetthalt!
    Jag följer redan dig på bloglovin' och jag vet inte vilket nummer jag fick!
    Kram
    Mejl: hanna.frogner@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. Hej!

    Svar: Fetthalt: 47%

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  74. svar: 47%

    Delat på FB här: https://www.facebook.com/eleonor.hallbusdahlin?ref=tn_tnmn

    mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  75. Svar: 47%

    Jag har tipsat och delat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/335348986568601

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  76. Svaret är 47%!

    MVH Monika
    Mail: moggade(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  77. Katarina H.2013-04-19 18:48

    Det är bra att Decubal innehåller 47% fett, torr hud behöver fett.

    Med vänlig hälsning
    Katarina Harju

    SvaraRadera
  78. Hela 47 procent!

    Jag håller tummar och tår för att jag vinner kitet!

    Kramen!
    Sara K.

    SvaraRadera
  79. Den innehåller 47% fett.

    Allt gott!
    Mejl: skumbollen@hotmail.com

    Mvh Jessica A

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!