2013-04-09

The Organic Oil Co - nytt på ekohyllan!

Ramlade på ett helt nytt koncept som jag vill tipsa om. Jag är ju väldigt förtjust i oljor till det mesta och rena, ekologiska sådana i helsvensk tappning kan omöjligen vara fel. 

Superfina förpackningar och logotyp i skönt apoteksstuk och en helhet jag föll för direkt.
Kvalitet, Ansvar, Kreativitet är våra tre ledord och alla är lika viktiga. The Organic Oil Co skapades med en vision att göra hudvårdsprodukter av högsta kvalitet. Med bara naturliga, ekologiska och etiskt framställda ingredienser gör vi hudvård i egen mikro-hudvårdsfabrik i en process som är full av glädje och nytänkande.
Just nu erbjuder de 20% rabatt på hela sortimentet så besök gärna butiken, åtminstone jag ser fram emot att testa av The Organic Oils Co:s skånska hudvårdsprodukter.
- vs -

1 kommentar:

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!