2013-04-26

Vårens sista...

Vi tog en sista fjälltur idag och lyckades se lite sol mellan de vitgrå molnen. Frisk luft, kalla vindar och bästa sällskapet.
Trots att det faktiskt snöar prick nu så är det här vårens sista snögubbe. På bildens syns Mellans alster som han är mycket stolt över, en glad figur.
Familjen har kompletterats med barnens och jag trivs så med min mamma och honom här. Önskar så att de bodde lite närmare men man kan inte få allt. 

Snart blir det tidigt middag i form av pizza, lite tv-mys och sedan ska vi planera lite inför nästa veckas husfixande. Vi är båda lediga och hoppas hinna finlira en hel del i väntan på byggmaterial till övervåningen. Det ser jag fram emot.
- vs -

2 kommentarer:

  1. svar: Fan vad skönt att läsa! Att det är fler som tänker lika.
    Och det där att det är så uppenbart att man väljer sin granne. Dölj det då istället lite smidigt eller? WTF.. Åh vad anti jag skulle bli. Man märker snabbt när man tävlar, vilka man inte ska tävla hos. Ibland har man stor lust att meddela deras samarbetspartner hur de beter sig, men man gör inte det.

    Visst är det jäkligt schysst att dela med sig. Jag älskar sånt! Mera vinster ger mera saker till andra. Kärlek det.
    kram på dig

    SvaraRadera
  2. Åh, ledighet tillsammans, det förstår jag att du ser framemot :-)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!