2013-04-30

Vinn 1 av 9 härliga gå-bort-böcker!

Tävlingen är förlängd!

Visst är blommor eller en flaska vin trevligt att både få och ge men varför inte satsa på en annorlunda gå-bort-present nästa gång?
ger nio av er chansen att vinna en av tre nya titlar med roliga och lite annorlunda innehåll som lämpar sig perfekt som värd/värdinnegåva.

Vad sägs om Jesper Walderstens Målarbok  - en gränstänjande målarbok för vuxna, Pinsamma familjebilder med husdjur - fotobok med obekväma bilder på husdjur och deras ägare eller Vems hår? - en slags spelbok där man kan utmana varandra i vem som har bäst frisyrkoll?
1:a - 9:e pris:  3 x Vems hår?, 3 x Jesper Walderstens Målarbok & 3 x Pinsamma familjebilder med husdjur.
__________________________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

Vilken av de tre böckerna vill du helst vinna? 

Skriv svaret som en kommentar, svaren syns först efter avslutad tävling. 
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren)

- Gilla Max Ström på Facebook. 
(Skriv att du gjort det)

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick)
__________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 5/5-13.
Lycka till!
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du själv hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.

- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

67 kommentarer:

  1. 1) Jag skulle vilja vinna boken "Vems hår?"! Himla kul idé, för faktum är att man nog kan gissa fler frisyrer än man kanske tror, vilken härlig bok, den vill jag ge bort till någon när och kär!
    2) Gillar på FB! Maria Westerberg

    maria.westerberg@skola.vasteras.se

    SvaraRadera
  2. jag är absolut med och tävlar =)

    1. Jag skulle helst vilja vinna:
    Jesper Walderstens Målarbok

    2. Tipsat

    3. Gillat på facebook (camilla millah öman)

    4. Följer redan på bloglovin så gillat inlägget (1)


    hoppas på tur.. Kramar // millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag är med och tävlar.
    Skulle vilja vinna Pinsamma familjebilder med husdjur
    Gillar Max ström på facebook och delar tävlingen där.
    Gillar inlägget på bloglovin. :)

    SvaraRadera
  4. pinsamma familjebilder med husdjur

    SvaraRadera
  5. * Om jag vinner så vill jag hemskt gärna vinna "Pinsamma familjebilder med husdjur" då vi är riktiga husdjursälskare i vår familj och det skulle vara så himla kul att ge bort den när vi går på kalas hos någon av dem!

    * Jag gillar Max ström på fb som dezirée andersson canth

    * Har tipsat om inlägget på min blogg: http://startstopp.blogg.se/2013/april/avslutas-294-13.html

    * Följer dig på bloglovin: (Jag blev följare 390 (Dedess) )

    SvaraRadera
  6. Vems hår? skulle jag vilja vinna!
    Mvh, Joakim
    joakim.spendler@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Elisabeth Ekelund2013-04-19 18:36

    Pinsamma familjebilder med husdjur hoppas jag på att få vinna.
    Gillar Max Stöm på fb.

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Jag vinner gärna husdjursboken.

    Tipsar på facebook https://www.facebook.com/maria.mattson.969?ref=tn_tnmn

    Gillar Max Ström på fb (maria mattson)

    Gillar dig sedan innan på bloglovin och gillar inlägget som nr 4

    /Maria
    mirre2@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag är gärna med. Skulle vilja vinna Pinsamma familjebilder med husdjur. Följer dig sedan tidigare. Gillar inlägget som nummer 5
    lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  10. Jag skulle vilja vinna boken "Vems hår?", den verkar väldigt intressant :)

    SvaraRadera
  11. haha vilka härliga böcker. Jag väljer lätt pinsamma bilder med husdjur. Finns väl inget roligare än pinsamma bilder.. kollar ofta på awkwardphotos.. hehe
    gillar på face-johanna andersson och följer dig allaredan Gillar inlägget som nr 6

    ha en go helg.

    SvaraRadera
  12. Jag skulle helst vilja vinna boken "Vems hår?". Min sambo är väldigt duktig på kändisar nämligen och det skulle vara roligt att utmana honom på hårfrillorna! :)

    SvaraRadera
  13. Bodil Hervén2013-04-20 11:26

    pinsamma familjebilder med husdjur

    bodil79@home.se

    SvaraRadera
  14. Pinsamma familjebilder med husdjur vill jag vinna
    Ämma
    honeygliders@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Jag skulle gärna vilja ha "Vems hår?" om jag har turen att vinna.
    Gillat inlägget som nr 7 på blogovin

    sol.rosan[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Jag är med :) Delar vidare till min fb.sida
    (Carina Gerdin). Jag vill vinna boken : Pinsamma familjebilder med husdjur :)
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  17. jag vill vinna!! ;)
    Jesper Walderstens målarbok

    Linda Sjöström,
    Palandeg 29
    12137 JOHANNESHOV

    SvaraRadera
  18. Vore roligt med Målarboken!

    mvh
    Monika
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  19. Jag vill vinna Jesper Walderstens målarbok för den verkar rolig och passar utmärkt till oss här hemma eftersom vi eller jag ska utbilda mig som målare :)

    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  20. Malin Svensk Björck2013-04-21 13:18

    Hej! Vilka roliga böcker:-)
    jag har gillat på fb och följer dig på bloglovin sen tidigare. Har gillat inlägget där nu.
    Om jag vinner vill jag ha boken med djurgarna och pinsamma bilderna. Måste vara en höjdare:-)
    Ha en fin söndag!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Jag gillar inlägget som nr 9 på bloglovin', gillar Max Ström på FB (ana nordlander lund), har bloggat här: http://softkitty.bloggplatsen.se/2013/04/21/9754078-vinn-1-av-9-harliga-ga-bort-bocker/

    och svaret är att jag jättegärna skulle vilja vinna boken Pinsamma familjebilder med djur. :)

    mejl: ienannandelavlivet@live.se

    SvaraRadera
  22. Jag vill vinna "Vems hår?" Den verkar skitrolig helt enkelt.

    // Lennart
    slsvensson@hotmail.se

    SvaraRadera
  23. Hej! Tävlar gärna om "pinsamma familjebilder med husdjur" :)

    Gillar Max Ström på fb (Matilda Pettersson).
    Tipsar på min fb-sida: http://www.facebook.com/matilda.pettersson.583
    Gillar inlägget på bloglovin (10).

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  24. Frida Bergner2013-04-21 19:16

    Jag är med och tävlar!

    jag skulle vilja vinna boken pinsamma familjebilder med husdjur.

    Delar tävlingen på min FB-sida: https://www.facebook.com/frida.bergner.6/posts/10151566312224767

    Gillar Max Ström på FB: Frida Bergner

    Följer dig via bloglovin redan, gillar ditt inlägg som nr: 11

    Min E-post: frida-6@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Jag vill vinna Vems Hår?
    Det är boken jag hoppas jag får.
    e-albin@hotmail.com
    /Eva

    SvaraRadera
  26. Pinsamma familjebilder med husdjur.

    SvaraRadera
  27. Jag är med och tävlar! Jag gillar Max Ström på fb och följer dig på bloglovin', som nr 394.
    Om jag vinner vill jag ha den underbara frisyrboken "Vems hår?"! Håller tummarna :D

    Mvh
    Anna
    anna_eiderbrant@hotmail.se

    SvaraRadera
  28. Jag är gärna med och tävlar och vill gärna vinna Jesper Walderstens Målarbok.

    Har gillat på FB (Sanna Kaakinen).

    Följer dig på bloglovin sedan tidigare och har gillat inlägget som nr 13.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Jag skulle vilja vinna 'Vems hår?'

    therese.engstrom@telia.com

    SvaraRadera
  30. Skulle helst vinna Pinsamma familjebilder med husdjur.

    claes_asplund@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. VEMS HÅR???
    Vi har gillat på FB, annelie olilver och samuel adnersson, piggelin78@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Jag väljer Pinsamma familjebilder med husdjur.
    Maria (marishkasenator@gmail.com)

    SvaraRadera
  33. Jag är med. Vill vinna husdjursboken :-)

    tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/04/24/bocker-294/

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  34. Ann-Katrin J.2013-04-24 20:11

    pinsamma bilder med husdjur





    Ann-Katrin Jorborn

    SvaraRadera
  35. Alla böcker verkar väldigt roliga men jag skulle nog helst vinna pinsamma familjebilder med husdjur
    gillar på fb;
    https://www.facebook.com/johanna.h.jansson
    gillar inlägget som nr 14
    rockbarnettavlar@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Det händer att jag lånar en av ungarnas målarböcker. Det är kul att glida in i en egen målarvärld och glömma omvärlden ett tag.
    Tror de skulle uppskatta om jag hade en egen...det skulle jag också! Så jag hoppas jag vinner Jesper Walderstens målarbok!

    SvaraRadera
  37. Vilka roliga böcker! Klart att jag vill vara med och tävla! Den som jag tycker låter roligast är "Pinsamma familjebilder med husdjur" så den hade jag velat vinna.
    Jag nås på drewke.erika@gmail.com
    /Erika

    SvaraRadera
  38. Jag är gärna med och tävlar om Pinsamma familjebilder med husdjur-boken.
    FB: C Care Regn
    Länkat.
    http://care69.blogspot.se/2013/04/29-april-vinn-harliga-ga-bort-bocker.html
    Gillat på BL, vi är 14 som gillar.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  39. Jag vill väldigt gärna vinna målarboken. Har tittat i den förut och tycker bilderna är jätteroliga! :)

    atarinakall@hotmail.se

    SvaraRadera
  40. Jag är med och tävlar!
    Svaret på frågan är: jag gillar alla tre böcker men tycker målarboken verkar väldigt okonventionell och rolig!

    Jag gillar Max Ström på Facebook (Heidi Larsson)
    Jag följer dig redan på Bloglovin' men gillade det här inlägget där som nr 15 (eller 16...)

    Heidi Larsson
    heidilarsson@hotmail.com
    http://livetenligtheidi.blogg.se

    SvaraRadera
  41. Hej, jag vill i så fall helst vinna Pinsamma familjebilder med husdjur =)

    SvaraRadera
  42. 1. Vill gärna vinna Pinsamma familje bilder med husdjur
    2. Följer dig redan på bloglovin, kunde ej gilla inlägget( för gammalt gör att jag skulle kunna hitta det)
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  43. Här är jag med och tävlar. =)
    SVAR: Jag vill vinna boken om djur. =)

    EXTRA:
    Tipsat i min blogg: http://aspieblogg.se/2013/april/boktavling-29-april.html#comment
    Gillat på facebook: Celine Naminah

    Mail: aspiga.celine[snabel-A]comhem.se

    SvaraRadera
  44. Jag vill helst vinna pinsamma familjebilder med husdjur. Det skulle nog bli en inspirerande present till min familj som gillar att fotografera bland annat familjebilder och sina husdjur...

    SvaraRadera
  45. Jag väljer Vems hår!

    Jag har tipsat och delat: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/338615582908608

    Jag gillar på FB (Annika Nilsson)

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Gillar på fb och har delat här:https://www.facebook.com/eleonor.hallbusdahlin?ref=tn_tnmn

    vill vinna: vems hår

    mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  47. Jesper Walderstens Målarbok - en gränstänjande målarbok för vuxna

    Gillat Max Ström på FB!

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Jag skulle vilja vinna "Pisamma familjebilder med husdjur".

    Mvh
    Sofie

    sofiek78@gmail.com

    SvaraRadera
  49. Hej.
    Jag är me .:) jAG SKULLE VILJA vinna målarboken :)

    mvh jessamy_@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Hej,
    Jag är gärna med och tävlar om böckerna.
    Om jag fick välja så skulle jag ta Jesper Walderstens Målarbok. Då jag själv älskar att måla :)

    Jag har delat tävlingen på min facebook.
    Jag blev gillare 634 på Max Ströms facebook.
    Jag blev följare 399 på bloglovin

    // Love

    SvaraRadera
  51. Hej!

    Vilken rolig tävling!
    Jag skulle vilja ha frisyrerna "vems hår", den verkar väldigt rolig.
    Jag gillar på FB och delar tävlingen på FB alias Petra Christensen
    http://www.facebook.com/#!/petra.christensen.9

    Jag följer på bloglovin och gillar inlägget

    Hälsningar
    Petra Christensen
    gnuttisen@hotmail.com


    SvaraRadera
  52. Jag skulle helst vilja vinna Pinsamma familjebilder med husdjur

    SvaraRadera
  53. Pinsamma familjebilder : husdjur

    SvaraRadera
  54. Vilka roliga bokidéer!

    Väljer Jesper Walderstens Målarbok om jag vinner!

    Mvh Christa

    SvaraRadera
  55. Haha, kul böcker!

    Vems hår? är min favvo!

    Allt gott!
    Mvh Jessica A

    Mejl: skumbollen@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Svårt att välja, alla verkar skoj.

    Hm, det får bli Vems hår?!

    Håller tummarna hårt!

    MVH Kersti
    (mejladress i mejlet)

    SvaraRadera
  57. Jesper Walderstens Målarbok är mycket intressant, den vinner jag gärna.

    MVH Monika
    Mail: moggade(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Mitt val: Pinsamma familjebilder!

    Kramen!
    Sara K.

    SvaraRadera
  59. Utan tvekan "Vems hår?"!

    Jennie /snabelbabels(a)live.se

    SvaraRadera
  60. Vill vinna pinsamma familjebilder och husdjur!

    sagling@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Jag vill vinna "Pinsamma familjebilder med husdjur". Är själv kattägare

    SvaraRadera
  62. Tjenixen.

    Tack för en inspirerande och underhållande blogg :)

    Jag skulle gärna vilja vinna "Pinsamma familjebilder med husdjur". Har själv ett och annat kort som lätt skulle platsa i den boken ;)

    Vänliga hälsningar samt en önskan om en trevlig helg:

    "Mickan"

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  63. ► Vill helst vinna boken HUSDJUR
    ► Tipsar / Länkar tävlingen offentligt på fb här: https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/4976880815747
    ► Gillar på fb (Pernilla Wamsjö)
    ► Följer dig på bl och blev nr 17 att gilla :)
    (nillwa@hotmail.com)

    SvaraRadera
  64. Jag skulle vilja vinna Pinsamma familjebilder med husdjur. Låter som en väldigt rolig bok!

    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  65. Jag skulle helst vilja vinna Målarboken - skulle bli perfekta presenten till min syster som alltid målade alla bilder så galet när hon var liten!

    Gillar på FB (carola Lind)

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/may/bok.html

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  66. Vill gärna vara med och tävla om Pinsamma familjebilder med husdjur - fotobok med obekväma bilder på husdjur

    / anna.samuelsson9@gmail.com

    SvaraRadera
  67. Hej!
    Skulle gärna vinna ett ex. av "Pinsamma familjebilder med husdjur"!

    mvh anders.malmsten@brevet.nu

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!