2013-04-13

Vinnare av BrilliantSmile WhiteningEVO toothpaste!


Det har blivit dags att presentera vinnarna i påsktävlingen med BrilliantSmile!

Ni var 50 deltagare och jag har dragit fem vinnare som får två tandkrämstuber vardera!
________________________________

Stort grattis till:

Eva Gustavsson

Kerstin Leion


Anneli

Patrick Remes

Milla Johansson
________________________________

Ni har vunnit två reseförpackningar BrilliantSmile WhiteningEVO toothpaste, à 20 ml, värde 110 kr.

Skicka ett mail med din postadress till vittellersvart@gmail.com så snart du kan så kommer vinsterna med posten. 

Lämna gärna en kommentar till det här inlägget så jag vet att ett mail är på väg.

Stort tack till BrilliantSmile för de välsmakande vinsterna!

- vs -

4 kommentarer:

  1. Woho, så roligt! Mailar dig på direkten!

    SvaraRadera
  2. Kul..... kanske slipper mina "gula" tänder nu :)
    Har mailat dig.

    SvaraRadera
  3. Men vad roligt! :D Jag mailar dig nu på en gång!

    SvaraRadera
  4. Åh vad fantastiskt roligt! Tusen tack :)
    Du gjorde just min dag tihi...
    Har mailat dig :)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!