2013-04-02

Ytterligare en bra dag!

Det har snöat prick precis hela dagen så våra stunder utomhus har varit korta. Har slängt en del sopor som rensats undan ur förrådet och ätit dammsugare till lunch. Det är en ny diet jag påbörjat, puckad-sugar-junkie-dieten... 
Det är sista kvällen av systers besök och det känns vemodigt. Trivs så att ha henne nära och det är det allra sämsta med den här flytten. Hon är kvar i Stockholm och borde ha hängt med i vårt flyttlass. Borde.

Imorgon ska jag äntligen få städa i huset, det är dags!

Nu, film och mumsmat family style. Ha en fin kväll! 
- vs -

4 kommentarer:

  1. Jag skulle då också behöva städa, men... jag orkar bara inte. Men jag kanske är mer pepp imorgon?! :)

    SvaraRadera
  2. Du har så otroligt rätt i det du skriver!
    Synd bara att inte fler tycker att det är så viktigt både med fack och akassa, jag blev fasiken rädd.
    Speciellt akassa! Facket är enligt mig en jäkla bra investering som du skriver man vet aldrig vad som händer.

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten hos frökenMela!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack, så himla bra vinst! :D

      Radera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!