2013-05-09

Grattis till nio vinnare!

Hela nio (9) vinnare av roliga böcker från Bokförlaget Max Ström är nu utsedda.
Stort grattis till:

Ann-Katrin Jorborn

Ämma

Ni har vunnit ett varsitt ex av Pinsamma familjebilder med husdjur

Celine

Love

Carola L

Ni har vunnit Jesper Walderstens Målarbok

Eleonor

Millan


Petra

Ni tre har vunnit boken Vems hår?

Skicka era adress till vittellersvart@gmail.com senast 14/5 så kommer era böcker med posten. Lämna gärna en kommentar till det här inlägget så jag vet att ett mail är på väg.

Tusen tack till Simon och Bokförlaget Max Ström för de många vinsterna, och tack till alla er som ville vara med i tävlingen!
- vs -

7 kommentarer:

  1. Vad roligt! Jag har skickat ett mail!

    SvaraRadera
  2. jag med...Ämma

    SvaraRadera
  3. När presenteras vinnarna av läppglansen? :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. För några timmar sedan. :)

      Radera
  4. Tjohoo!! Vad roligt, vad glad ja blir! Mail skickat! =)

    SvaraRadera
  5. Jag har mailat dig nu! :) Hoppas det var 15/5 som var senast? Det står 14e här men 15e i kommentaren från dig i min blogg :o =/

    SvaraRadera
  6. Hoppas det var som vann har iallafall skickat ett mail

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!