2013-05-16

Gravid - På smällen - Bulle i ugnen...

Såhär är det alltså. Anledningen till att jag varit lågmäld och frånvarande här i bloggen likväl i hemmalivet beror på att jag är gravid. 
En fyra är på väg och tar redan en enorm plats.
En minst sagt omvälvande och ambivalent känsla.

Jag är redan/bara i vecka nio så vad som helst kan ju hända men eftersom den här graviditeten är mer påtaglig än mina tidigare har jag svårt att dölja den.

Nu är det sagt, mer om hur jag tänker och känner kommer.
- vs -

14 kommentarer:

  1. Nej men vad roligt!! Var det planerat eller inte?
    STort stort grattis iallafall!!!
    massa kramar

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar nyhet !! STORT grattis :)
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Grattis! Jag är helnöjd med två, men så kom dem med en minuts mellanrum också...

    SvaraRadera
  4. Så kul! GRATTIS! Hoppas på en liten fyra galet nog trots att jag går 9 dagar över tiden nu och är superless ;)

    SvaraRadera
  5. Anna Lundkvist2013-05-17 08:30

    Men va spännande. Gratulera!

    SvaraRadera
  6. Åh GRATTIS! :)
    Va roligt med en fyra!
    Hur gamla är dom andra tre?
    Hoppas du får må bra!
    Ha en fin dag, kramar

    SvaraRadera
  7. Nämen vad spännande, GRATTIS! Hoppas att du mår bra? Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  8. Grattis! En fjärde liten, så spännande!

    :-)

    SvaraRadera
  9. vad härligt! grattis!! =)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!