2013-05-03

Hoppla!

Idag är en av de bättre dagar jag haft på flera veckor, så fort jag mår det minsta lilla bättre så kommer lusten tillbaks, lusten till det mesta. Jag hoppas innerligt att det håller i sig ett tag till.

Jag längtar tills jag kan berätta om det som upptar min tid och det bör inte dröja alltför länge. Det är svårt att skriva såhär halvdant men så får det bli. Tack fina nätvänner för kramar och uppmuntran, det betyder oerhört mycket för mig.

Imorgon kommer äntligen vinnaren av glassmaskinen från OBH Nordica upp, missa inte!

Nu väntar Harry Potter och hembakad pizza med familjen, vad ska ni göra ikväll?
- vs -

3 kommentarer:

  1. Vi skulle se en film tillsammans jag o karln.. Satt å dividerade i det längsta om vad vi skulle se. Oense. Slutade med att vi satte på en film vi redan sett. Horrible Bosses. Dock rolig.. men ändå..

    kram på dig

    SvaraRadera
  2. Ååh, såna dagar gillas och då är det bäst att ta vara på dom :-) Och du, jag hoppas verkligen du har rätt angående bebis i magen. Hihi. KRAM och trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Njut av de bra dagarna och försök att inte lägga så stor vikt vid de mindre bra !
    KRAM på dig <3

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!