2013-05-19

Lyssna på kroppen & sol!

Ytterligare en vacker sommardag, under de två år jag bott här har jag inte varit med om samma värme så jag inbillar mig att vi är på semester. Och njuter av det.

Det har satts upp gungställningar och en stor studsmatta vilket betyder att solstinna barn har fått utlopp för sin energi. 
Viloläge i gassande sol, preggomagen sticker ut och jag borde inte ha jeans på mig.
Borde åka till lägenheten och hämta somrigare kläder men jag säger som kidsen ORKA...
Efter gårdagens mycket aktiva dag skrek min kropp efter vila så eftermiddagen har spenderats i något slags sömnkoma. Skönt som bara den, jag gillar när kroppen är tydlig med vad den behöver och framför allt när det är enkelt att tillfredställa dess behov.

Imorgon kommer en ny tävling upp och jag hoppas att den sista vinnaren av IDUN hör av sig ikväll, annars kommer det även upp en ny vinnare.

Ikväll blir det hockeyfinal men jag har nog redan somnat innan pucken nuddar isen. Hoppas ni har en fin sommarvarm kväll!
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!