2013-05-27

Måndagslistan - Förra veckan!

Jag börjar veckan med en förra-veckan-lista i hopp om att det ska göra mig lite mer medveten om vad som händer. 

Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Vi har fått resultatet att vårt vatten är tjänligt så nu slipper vi fylla dunkar och krångla.
Mina nya glasögon är äntligen uthämtade, no more syntrötthet.
Solen skiner från och till, härligt!

Blev jag irriterad över:

Lera, damm, lera, damm, ute likaväl som inne...

Lärde jag mig:

Att en blandning av ProViva Mango och kolsyrat vatten går alldeles utmärkt att dricka utan att bli illamående. Ett substitut för vatten och jag slipper bli uttorkad, hurra!

Undrade jag: 

Hur lång tid det återstår innan jag återigen får njuta av choklad utan att behöva betala med liggläge och extremt illamående. Längtar så...

Önskade jag: 

Att jag skulle få ordning på ett strykjärn så att de gardiner vi slängt upp lite krystat ska se finare ut än vad de gör. Tröttsamt när saker blir gjorda halvdant men det är bara att gilla läget.

Den kommande veckan hoppas jag:

Att arbetet med övervåningen kommer igång, pretty please!
________________________________

Om du har lust att göra samma lista i din blogg så får du gärna kommentera med länken till din, det skulle glädja mig!
- vs -

1 kommentar:

  1. haha... men det krävdes drygt fyra månader av "hat" för att komma över den tröskeln ! Nu tycker jag nog det är kul för att jag börjar se och känna resultatet ;)

    Klart du ska träna sen när bebben är född och allt lugnar ner sig igen, men njut av att bara vara tills dess ! unna dig lite godsaker och annat när du känner för det och njut !

    Kram

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!