2013-05-30

Mina Mors Dagspresenter!

Mina fina kids bjöd inte bara på extra kramar i söndags utan även några presenter. Stor är ju den mest romantiska och pyssliga i vår familj och hon hade designat och tillverkat en bricka helt själv på slöjden i skolan. Alltså, jag är så löjligt stolt över henne, den är så fin med sina hjärtformade handtag.
Dessutom köpte hon en ask med Ferrero-Rocher som jag smällt i mig redan, trots att jag egentligen inte alls klarar av att äta choklad just nu. Men ibland får man plåga sig lite, en ljuvlig plåga.

Mellan gav mig en liten ring med en fjäril på, den syns inte så bra men ligger på en av chokladbitarna i brickan.

En toppenbra Mors Dag 2013. Nästa år är jag fyrabarnsmamma, det känns helt otroligt.
- vs -

8 kommentarer:

  1. Choklad är aldrig fel! Kanske världens godaste smak ;-)

    SvaraRadera
  2. Ferrero Rocker är så jävla goda att man kan inte låta bli dem oavsett om man inte kan äta choklad eller inte.. haha

    Fyrabarnsmamma.. det är stort det. Hur många barn vill du ha?
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså jag tyckte att tre var bra men uppenbarligen var vi inte färdiga då. :)

      Kram

      Radera
  3. Jättefin ju! Jag förstår att du är stolt :)

    SvaraRadera
  4. Jättefin bricka! Jag hade spruckit av stolthet över en så fin present. Och all tanke o kärlek bakom <3

    Fyra barn.
    Det är fantastiskt <3

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Stolt ska du då vara, den var ju jätte fin och choklad sitter aldrig fel. Hihi!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!