2013-05-01

Mycket nu...

Det händer något i mitt liv just nu som jag inte kan/vill skriva om, inte än.

Det påverkar precis allt, det påverkar hela mina dagar.

Förutom att jag jobbar, har en trebarnsfamilj, en förestående flytt till ett halvfärdigt hus på gång samtidigt, så det är väl bara naturligt att bloggen blir lidande. Det känns trist eftersom den blivit en del av mig, en ventil.

Snart så, vi närmar oss våren och då blir det lättare att skriva. Tills dess kommer mina inlägg troligen vara lite vagare.
- vs -

8 kommentarer:

  1. Ibland blir det så. Bloggen är precis som du skriver.. en ventil. Den ventilerar du med när du kan och orkar. Inte förr. Inte nu. Kanske aldrig.
    Så blir det isåfall.
    Ta hand om dig tills vi hörs nästa gång.
    Massa kramar

    SvaraRadera
  2. Klart det är mycket med flytten som kommer! Och tre barn är tufft ibland ;)
    Lycka till med allt!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Klart det är mycket med flytten som kommer! Och tre barn är tufft ibland ;)
    Lycka till med allt!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Äh, ta den tiden du behöver för att göra annat !!
    Vi finns ju kvar här ändå :)
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Ta hand om dig så gott det går!
    Kram Caroline

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, och detsamma!

      Kram Anna

      Radera
  6. Skickar många långa kramar,o önskar dig allt det bästa <3
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Så där är det ju ibland i perioder och självklart måste något bli lidande. Bloggen känns ganska så naturlig att inte prioritera då, men jag förstår hur du menar med ventil...

    Ta hand om dig - det är det viktigaste!! Kramar

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!