2013-05-14

Nu går det istället undan!

Nu bor vi, äntligen bor vi där vi ska bo tills vi blir gamla och grå. Hurra!

Vi påbörjade flytten i fredags och har nu sovit här i några nätter. Det är ett skirt damm överallt och jag tror inte att jag någonsin våttorkat golven så många gånger under så kort tid. Det krävs minst en gång om dagen. Att gården är fylld av lera, och delvis grus, och att barnen springer in och ut mest hela tiden gör inte vårt hem renare. Det är lika bra att jag vänjer mig.

Favorithyllan String Pocket har fått sin plats i köket, blir så glad varje gång jag ser den.
Fina Lila Dalahästar från mamma och andra favoriter ståtar där.
Min kropp säger dagligen ifrån, återkommer om varför längre fram, vilket gör att det tar längre tid att få saker gjorda. Inte mycket att göra åt utan bara för mig att gilla läget och låta saker ta sin tid.

Vi har äntligen internet och ett fungerande nätverk igen så det är mycket att ta igen, bloggar att läsa, vinnare att utse, mail att besvara. Jag är på gång.

Det är så himla skönt att vara på plats, nu kan livet börja.

- vs -

5 kommentarer:

  1. åh herreje så snyggt!! Nu vill jag ha en stringhylla än mer!!

    SvaraRadera
  2. Va härligt att ni flyttat in, men slit inte ut dig nu!
    Jättesnyggt med hyllan!

    SvaraRadera
  3. Åh, vad glad jag blir av ditt inlägg. Så härligt och hyllan var då verkligen snygg :-)

    SvaraRadera
  4. Så supersnyggt.......var kan jag köpa dom fina colaflaskorna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Det tror jag inte att du kan. Flaskorna är specialutgåvor som kom ut någon gång mellan 2010-2012.

      Radera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!