2013-05-03

Tävla med Snickers Workwear!

Vi som befinner oss mitt i ett husbygge kräver självklart praktiska och sköna kvalitetskläder för att underlätta arbetet, såsom Snickers Workwears gedigna utbud. Som bonus är de dessutom snygga och kan mycket väl användas både före och efter jobbet.

Nu ger de er chansen att vinna en skön unisexhoodie och ett par snygga arbetsbyxor med feminin passform.
Kraftig hoodie i slitstarkt men ändå mjukt och skönt material. Har tumgrepp som håller muddarna på plats. Storlekar: XS-XXXL.

Arbetsbyxor för kvinnor som kombinerar en kvinnlig passform med avancerad funktionalitet. Tillverkad i Canvastyg med Cordura® förstärkningar för extra hållbarhet. Storlekar: 18-22, 32-54, 76-92.
1:a pris: Snickers Workwear Hoodie 2815 & Arbetsbyxa 3714 i valfri färg och storlek, värde ca 1200 kr.
__________________________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

I hur många färgvarianter finns Snickers Logo Hoodie? 
Ledtråd

Skriv svaret som en kommentar, svaren syns först efter avslutad tävling. 
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren)

- Gilla Snickers Workwear på Facebook
(Skriv att du gjort det)

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.

(Skriv vilket nummer du fick)
__________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 19/5-13.
Lycka till!
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du själv hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.

- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

102 kommentarer:

  1. Jag är gärna med, skulle passa bra nu när vi håller på att bygga om ett hus!
    Svar;
    Den finns i sex färgvarianter.
    Jag gillar på fb.
    Följer dig sedan innan på bloglovin och gillar som nr 1.
    /Johanna.h.jansson
    rockbarnettavlar@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Frida Bergner2013-05-03 13:38

    Jag är självklart med och tävlar!

    Hoodisarna finns i 6 olika färgkombinationer:
    Svart, red/black, grey/black, khaki/black, green/black och navy/black.

    Delar tävlingen på min FB-sida: https://www.facebook.com/frida.bergner.6/posts/10151586054874767

    Gillar Snickers Workwear på FB: Frida Bergner
    Följer dig redan på bloglovin, så gillar inlägget som nr 2.

    frida-6@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. * 6 olika färger

    * Tipsat om tävlingen på min blogg: http://startstopp.blogg.se/2013/may/avslutas-195.html

    * Gillat Snickers workwear på fb som dezirée andersson canth blev nr 430

    * Jag följer dig redan på bloglovin, men gillade även inlägget och blev nr 3 där.

    SvaraRadera
  4. jag vill vara med. behöver verkligen arbetskläder!

    hoodien finns i sex färger. jag skulle välja röd vid vinst! =)

    jag vill verkligen vinna detta så jag kör all in:
    1. delar: http://lis1etavlar.blogspot.se/2013/05/195.html
    2. gillar - lisette bäcksro
    3. följer redan. #4 att gilla inlägget.

    håller hårt för vinst. =)

    lis1etavlar@gmail.com

    SvaraRadera
  5. 6 olika

    Gillar på Facebook
    Delar på Facebook
    http://www.facebook.com/#!/elisabethoberg/posts/10151475367497753

    Gillare nr 5 Bloglovin :-)

    Håller tummarna! :-)
    oberg_lisa@hotmail.com


    SvaraRadera
  6. 6 st!! Detta vore suvve till vårt nya hus då man kommer gå på knäna :D

    Gillar inlägget som nr 7 och följer dig redan såklart ;D

    SvaraRadera
  7. Jag är med och tävlar!
    Svar: 6 färger!
    Jag har gillat Facebooksidan (Heidi Larsson)
    Följer dig redan på Bloglovin' men gillade inlägget som nr 8 tror jag ;)
    Håller tummarna!
    Kram / Heidi
    heidilarsson@hotmail.com
    livetenligtheidi.blogg.se

    SvaraRadera
  8. Åhh klart jag måste vara med, skulle sitta perfekt med bra arbetskläder!!

    Snickers Logo Hoodie finns i 6 stycken färger

    Gillar inlägget på bloglovin som person nummer 9

    Gillar Snickers Workwear på FB

    Hoppas verkligen på tur nu!!

    SvaraRadera
  9. Hej!
    rätt svar är: 6 färger!

    jag har gillat snickers workwear på facebook! också delat tävlingen på min sida..
    https://www.facebook.com/gabriella.ekdahl?ref=tn_tnmn

    3 chanser till toppen vinsten!

    Stor kram!
    /Gabriella Ekdahl från Uppsala
    mail: pepsan4@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Den finns i 6 färger.

    Ämma Andrinsson
    honeygliders@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Hej !

    Finns i sex färger.

    Delat på FB, gillat på FB, skrev upp mig för att följa bloggen, men hittade ej ngt nr , :(. Är ej så haj på detta, :)



    Håller tummarna, det är mycket som skall fixas med huset, att få ha snygga, coola och praktiska kläder, gör det hela mer lockade, ;)!!

    E-post: lundqvarn@telia.com

    Med vänlig hälsning
    Annelie L

    SvaraRadera
  12. Svaret är SEX :)

    Gillar inlägget som nr 10 på bloglovin'.

    SvaraRadera
  13. Hej!

    Svaret på frågan är 6 varianter.
    Har delat på min facebooksida.
    https://www.facebook.com/camilla.sandmark?ref=tn_tnmn
    Vet inte om jag gjorde rätt med länken...
    Gillar Snickers Workwear på fb.
    Gillar ditt inlägg på bloglovin som nr 11.

    Camilla
    kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  14. Snickers Logo Hoodie finns i 6 st färgvarianter. Har varken Facebook eller blogg men vill verkligen vinna denna tävling :-)

    magdalena.sve@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Hej!

    Jag är jättegärna med och tävlar om Snickers Workwear! Perfekt för kommande byggprojekt som jag har på g :)

    Svar: 6 olika färgställningar

    Gillar & delar på FB ( Katja Hiekka )

    Mvh
    Katja

    SvaraRadera
  16. Hej!

    Vilken kanonbra tävling!
    Hoodien finns i 6 färgkombinationer!
    Jag gillar Snickers Workwear och delar tävlingen på FB alias: Petra Christensen
    http://www.facebook.com/petra.christensen.9?ref=tn_tnmn

    samt följer på bloglovin och gillar inlägget.

    Hälsningar
    Petra Christensen
    gnuttisen@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Hej !
    Jag gillar på fb:-)
    Jag följer dig sen tidigare på bloglovin, så jag gillade inlägget.
    Snicker logo hoodie finns i 6 olika färger.
    Ha en fin helg!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobis@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Svaret är: 6 färgkombinationer

    Jag har tipsat om tävlingen på minfacebooksida och gillar både detta inlägg och Sickers workwears facebooksida

    http://www.facebook.com/maria.karlsson.58?ref=tn_tnmn#

    Min epost miakon@home.se

    SvaraRadera
  19. 6 olika färger
    e-albin@hotmail.com
    EA

    SvaraRadera
  20. Tjenixen.

    Tack för en inspirerande och underhållande blogg :)

    Mitt svar på tävlingsfrågan är: 6 olika färgvarianter.

    Vänliga hälsningar samt en önskan om en trevlig helg:

    "Mickan"

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Hej! Tävlar :)

    Svar: 6 färger.

    Gillar inlägget på bloglovin: 14.

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  22. Är gärna med och tävlar.
    1. Den finns i 6 olika färgvarianter
    2. Gillar på facebook, liselotte andersson
    3. Följer dig redan på bloglovin, gillar inlägget som nr 15
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  23. Jag är med och tävlar.

    Svar: 6 färger

    Gillar på facebook och delar tävlingen där med: Emely Tuväng

    Gillar inlägget på bloglovin!!

    emely_tuvang@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Hej,
    klart jag vill va med i utlottningen :)
    ♥ Svar: 6 olika färger finns
    ♥ Tipsar / Länkar offentligt på min fb här: https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/4976830334485
    ♥ Gillar på fb (Pernilla Wamsjö)
    ♥ Följer dig på bl och blev nr 17 att gilla inlägget :)
    (nillwa@hotmail.com)

    SvaraRadera
  25. Snickers Logo Hoodie finns i 6 färger.
    Har gillat facebooksidan, samt länkat från min FB (kan dock inte länka då min FB är privat), fick 401 som följare på Bloglovin!

    SvaraRadera
  26. Jag är med :)
    6 olika färgvarianter.
    Gillar & delar vidare till min fb. sida (Carina Gerdin).
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  27. Amanda Andersson2013-05-04 22:35

    Hej,
    svaret är 6 stycken olika.

    xsavetheworld@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Jag skulle behöva ett par sådana byxor för jag älskar trädgårdsarbete. Frågan hur många färgkombination som finns hos Snickeo Loge Hoodie är att det finns 5 st med färgvarianter som är två färger på varje tröja och så finns en tröja som ser enfärgad svart.

    Jag har tipsat tävlingen på min facebook https://www.facebook.com/anette.m.carlsson

    Jag har gillat Snickeo Workwear på facebook och jag följer på bloglovin och därstår det att du har 402 följare, vilket nummer jag har kan jag inte utläsa. Om det är viktigt så får du gärna skriva ett meddelande till mig hur jag ska kunna läsa vilket nummer jag har,till min mail, ja det gör du som du vill.Jag var den 18:e personen som gillade just detta tävlingsinlägget på bloglovin.

    nettan.klar@gmail.com
    anette meg carlsson

    SvaraRadera
  29. 6 olika färgkombinationer
    Har gillat Snickers WW på FB.
    ithorsell@yahoo.se

    SvaraRadera
  30. svaret är 6 stycken tror jag

    SvaraRadera
  31. 6 st
    pelle@hellgren.net

    SvaraRadera
  32. Åh jag är gärna med och tävlar! Fantastisk vinst :)

    1. 6 färger
    2. Gillar snickers på fb (Anneli Ek)
    3. Gillar inlägget som nr 20 på bloglovin'

    Ha en härlig söndag! Kram :)

    SvaraRadera
  33. 6 varianter

    gillat ALLT


    glassen17@yahoo.se

    SvaraRadera
  34. Jag är absolut med och tävlar =)

    1. Svar 6st
    2. Tipsat: http://millahoman.blogg.se/tavlingar/2013/may/arbetsklader.html
    3. GIllat på facebook (Camilla millah öman)
    4. FÖljer redan på bloglovin så gillat inlägget (21)


    Hoppas på tur.. Kramar // Millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Jag är med och tävlar! Hade ju varit perfekt nu när man flyttat till hus och har massor med arbete för sig!
    Svaret på frågan är: 6 olika färgvarianter.

    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  36. Självklart vill jag vara med, gillar/delar till min Fb-sida (Renate Wretefelt).

    Mitt svar är: (det beror också hur man räknar)

    6 st Black,Chili red black, grey/black,kaki/black,
    Oliver green/black & Navy/black.


    En fortsatt trevlig söndag önskar jag!

    Mvh Renate
    wretefelt@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Missade att skriva att jag också gillar Snickers Workwear
    på Facebook!

    Mvh Renate
    wetetefelt@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Elisabeth Ekelund2013-05-05 13:42

    6 st olika färgvarianter.
    Gillar Snickers Workwear på fb.

    SvaraRadera
  39. Sex (6) färgvarianter.
    Har tipsat och delat tävlingen här:
    https://www.facebook.com/elisabet.andersson.12?ref=tn_tnmn#!/elisabet.andersson.12
    Gillat Snickers Workwear på Facebook.
    / Elisabet Andersson
    in_cava_vita@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Hej!
    Snickers Logo Hoodie finns i 6 färgervarianter!
    Har gillat Snickers Workwear på Facebook!

    Anna Lindholm
    tindrasoliv@gmail.com

    SvaraRadera
  41. Jag är gärna med. Behöver verkligen nya arbetskläder till i sommar. Den finns i 6 färgkombinationer. Följer dig sedan tidigare o gillar som nummer 22 om jag hann se rätt. lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  42. svar: 6

    Gillar på FB (Carola Lind)

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/may/klader-fran-snickers.html
    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  43. Vilken supertävling!
    Snickers Workwear Hoodie finns i 6 färger!

    + Jag blev nr 23 att gilla inlägget på Bloglovin'

    sara.sjoang@gmail.com

    SvaraRadera
  44. Hej!

    Vilken kul tävling. Hoodien finns i 6 färger. Skulle bli jättglad om jag vann, speciellt byxorna skulle jag behöva då jag kladdar så fruktansvärt när vi grejar och målar.........har snart bara prickiga byxor kvar.

    Mvh
    Charlotta hellström
    lottahellstrm@yahoo.se

    SvaraRadera
  45. Kul tävling, jag är gärna med!
    Hoodien finns i 6 färger.
    Gillar inlägget som nr. 24.

    SvaraRadera
  46. Svar 6st

    *Gillar på facebook - Caroline Andersson
    *Följer dig på bloglovin och gillade inlägget som nr 25.

    Håller tummarna! Har en vän som är utbildad men ändå inte fått något jobb än, nu har han valt att gå ännu en utbildning för att fördjupa sig och öka chanserna. Han har kämpat på jätte bra med utbildningen och det är inte långt kvar, skulle gärna ge honom detta för att ge honom lite extra pepp nu på slutet! :)

    caroliinea@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Jag gillar ditt bloglovin'inlägg som nr 26, gillar på FB som ana nordlander lund och här har jag bloggat: http://softkitty.bloggplatsen.se/2013/05/06/9810260-vinn-med-snickers-workwear/ :)

    Svaret är 6 färger!

    min mejl: ienannandelavlivet@live.se

    SvaraRadera
  48. SVAR: 6
    Maria (marishkasenator@gmail.com)

    SvaraRadera
  49. Hoodien finns i 6 färger.
    Har gillat Snickers Workwear på Facebook.

    Eva Maria
    Relicia@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Svar: 6 färger
    Gillar Snickers Workwear på FB och har tipsat om tävlingen här: https://www.facebook.com/ironnlid?hc_location=stream

    SvaraRadera
  51. Är gärna med och tävlar om denna toppenvinsten med 3 lotter.

    Snickers Logo Hoodie finns i 6 olika färger.

    Gillar Snickers Workwear på fb

    Är redan följare av din blogg och gillar nu inlägget som nr 27

    SvaraRadera
  52. 6 st olika.

    Vore helt perfekt nu när vi ska måla om hela huset.
    Har inga bra kläder för det.

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Sandra Kaun2013-05-08 07:58

    8 st

    sandra88@home.se

    SvaraRadera
  54. Tävling: svar 6st
    Tdagmamma@hotmail.se
    /Therese

    SvaraRadera
  55. Svaret är att den finns i 6 färger!

    Gillar på fb (maria matsson).

    Delar på fb https://www.facebook.com/maria.mattson.969?ref=tn_tnmn

    Jag följer dig redan på bloglovin och gillar inlägget som nr 26.

    Mvh Maria
    mirre2@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. De här plaggen behöver jag - för jag bor i ett renoveringsobjekt!
    Bebisen dök upp bara en vecka efter att vi flyttat in. Gissa om vi ligger efter med det mesta...
    Och vi fick vad vi betalade för om man säger så så här finns det att göra - och det gör jag gärna i grymt snygga kläder från Snickers!

    Jag svarar 6 färger.

    Tipsar om tävlingen härhttp://jennyjon.bloggplatsen.se/2013/05/09/9822227-tavling-vinn-snickers-workwear/:

    Gillar Snickers på FB.

    Följer redan och nu är inlägget gillat, nr 29.

    jenjonsjoberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. 6st färger

    gillar på FB, Anna Karlsson

    Följer dig sen förut men gillar inlägget som nr 30

    Länkat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/05/09/workwear-195/

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  58. Jag är med, mitt svar är 6st.
    malin_92girl@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. Den finns i 6 färger.
    Jag har tipsat på min FB här https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351?ref=tn_tnmn

    Jag gillar på FB, Tina Carlström.

    Håller tummarna nu =)
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Svar: 6 st

    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2013/may/19-maj-vinn-arbetsklader.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  61. 6 färger
    länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

    SvaraRadera
  62. Den finns i 6 (sex) olika färger! :D
    amandanyman96@hotmail.com

    SvaraRadera
  63. Svar: 6 olika
    /Mathilda
    mathilda.robertsson@gmail.com

    SvaraRadera
  64. Finns i 6 olika färger! :)
    atarinakall@hotmail.se

    SvaraRadera
  65. svar: 6 st

    Toppen tävling nu då vi gett oss katten på att fixa till våran lya.
    hade jag haft dessa hade jag sluppit förstöra mina andra kläder ha ha

    1.http://chanette.blogg.se/2013/may/vinn-hos-vitt-eller-svart-19-maj.html

    2. chanette andersson gillar på fb

    3. följer dig sen innan

    chanette81@hotmail.se

    SvaraRadera
  66. Jag är gärna med och tävlar, och Snickers Logo Hoodie finns i 6 stycken färgvarianter.

    Länkat:http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2013/may/tavlar-om-arbetsbyxa-och-hoodie.html#comment

    Gillar deras sida på FB (Sanna Kaakinen).

    Följer dig på bloglovin och har gillat inlägget som nr 31.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  67. Jag testar lyckan!
    Svar: 6 st


    Carita
    turkost@gmail.com.

    SvaraRadera
  68. Jag är gärna med och tävlar!

    Snickers Logo Hoodie finns i 6 olika färgvarianter.

    Gillar Snickers Workwear på FB (Kristiina Söderström).

    Med vänlig hälsning Kristiina Söderström
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  69. Tröjan finns i sex varianter.
    Jag skulle vilja vinna den svarta tröjan och de blå byxorna.
    KRAM Julia (julia-v-dif@hotmail.com)

    SvaraRadera
  70. Snickers logo hoodie finns i sex färställningar.

    SvaraRadera
  71. Jag är gärna med, vilken härlig tävling! :)
    Svar: 6 färger
    har länkat i min blogg:
    http://tavlingar.devote.se/blogs/25964907/195-snickers-workwear.htm

    kram Helena
    hella.eklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  72. Vill supergärna vara med och tävla. Skulle passa perfekt för i sommar då mina föräldrar äntligen ska montera ett kök i deras stuga :-)
    Den finns i sex olika färgvarianter.
    gillar på facebook (Emma Sjöberg)
    Följer bloggen sedan tidigare och gillar nu inlägget som nr 33.
    /Emma S
    emmsa_152@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. Hej!
    Jag vill så gärna vara med i tävlingen! Jag och min sambo ska flytta till hus, håller på och renovera och inga arbets byxor har jag ännu köpt vilket jag verkligen behöver av all slipande av trappor med mera. :)

    Håller tummarna

    *Svar det finns 6 olika färger och om jag vinner vill jag ha rosa tröja =)

    *Gillat på fb (Emma hjorth)

    *Följer dig nu på blogloving nummer 402 blev jag =)

    *Länkat i min blogg: http://lifeofhjorth.blogg.se/2013/may/workwear-195.html#comment
    Håller tummarna nu hårt för vinst!!

    SvaraRadera
  74. Svar: 6 olika färgvarianter finns hoodien i.
    nuttilia@hotmail.com

    SvaraRadera
  75. Jag är gärna med!
    Svar: Sex färgställningar.
    FB: C Care Regn
    Länkat.
    http://care69.blogspot.se/2013/05/19-maj-vinn-snickers-workwear.html
    Är följare och har gillat inlägget på BL.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  76. Svar: 6 st
    Gillar på FB (Annika Nilsson)

    Har delat tävlingen: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/343647492405417

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  77. Jag vill vara med; skulle bli jättegla om just jag fick turen; svarar att det finns 6 färger på tröjorna.
    Gillar Snickers workwear på FB!!och tipsat om tävlingen; https://www.facebook.com/maria.olsson.9655/posts/379461835505191. "följare # 402"
    SoLong Maria Olsson mariaolsson63@gmail.com

    SvaraRadera
  78. Tävlar mycket gärna! :-)
    Svaret är 6 färgvarianter.
    * Följare, gillat som nr.34
    // Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  79. 6 färger

    Hälsningar Carin
    carinbjurstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  80. Heej!

    Svar: 6st.
    Gillar på facebook
    och följer på bloglovin fick nummer 405.

    linda.jon@hotmail.com

    Håller tummarna :)

    SvaraRadera
  81. Sex olika färger!

    Håller tummarna hårt!
    MVH Kersti
    (mejladress i mejlet)

    SvaraRadera
  82. Svar: 6 olika färgställningar.

    Gillar på bloglovin.

    Mvh Christa

    SvaraRadera
  83. Sex (6) ;)

    Allt gott!
    Mejl: skumbollen@hotmail.com

    Mvh Jessica A

    SvaraRadera
  84. Anton Fjanton2013-05-19 09:19

    Jag är med och svarar 6, gillar inlägget! Anton

    SvaraRadera
  85. Svar: Sex färgställningar!

    Ha en fin söndag!
    MVH Monika
    Mail: moggade(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  86. Grymma plagg, en hoodie till mig och ett par brallor till tjejen!

    Svaret är 6 olika färger

    Hoppas på tur!

    /Andreas
    astrumplainena(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  87. 1. Hoodien finns i 6 st färger
    2.Har tipsat om din fina tävling på Facebook och gillar Snickers workwear på fb
    3. Följer dig på bloglovin och blev nr 35 att gilla inlägget

    Många kramar Elin M

    SvaraRadera
  88. Svar 6st färger

    Gillar på FB Eleonor Hållbus Dahlin

    Hopppas på vinst!

    mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  89. Vilka härliga arbetskläder! Gillar Workwear på facebook gör jag självklart.
    6 Härliga färgkombinationer finna det

    Hälsningar

    kkmman@hotmail.com

    SvaraRadera
  90. Hej, tack för en fin blogg! Jag vill gärna vara med och tävla. Rätt svar är 6 stycken färger.

    Vänliga hälsningar, Patrik
    pawol@spray.se

    SvaraRadera
  91. Den finns i sex färger!

    Kram Åsa
    Soderlund_asa@hotmail.com

    SvaraRadera
  92. 6 st
    annajessicas@hotmail.com

    SvaraRadera
  93. Svar: finns i 6 färger. Ååååå va häftigt!! Gillat på FB.
    Anette

    SvaraRadera
  94. De finns i 6 st färger.
    Mvh Sarah Axelsson, litte_kanske@hotmail.com

    SvaraRadera
  95. Tröjan finns i sex färgvarianter.
    Har gillat på Fejjan. :)
    Tror jag blev följare 407. *S*

    Må gott!
    // Eva E
    snuttetutt@hotmail.com

    SvaraRadera
  96. 1.Svar 6 färger
    2.Gillat på Bloglovin och blev nr 36
    3.Gillar Snickers på FB (Mitt AlterEgo)
    4.Bloggat här: http://syrligakarameller.wordpress.com/2013/05/19/jag-tavlar-9/
    Håller tummarna!

    SvaraRadera
  97. Hej!

    Svar: 6 färger

    Gillat Snickers Workwear på Facebook!

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!