2013-05-30

Tävla om 4 Röjar-Ralf på dvd eller blu-ray!

Lagom till Sveriges nationaldag släpps filmen Röjar-Ralf och ©Disney ger er chansen att bli en av fyra som vinner ett eget exemplar i önskat format.
©Disney
Häng med på äventyr när Walt Disney Animation Studios bjuder in till en fartfylld resa i videospelsvärlden tillsammans med Röjar-Ralf. Ralf har i årtionden spelat skurken i sitt videospel, men han längtar efter att bli lika omtyckt som spelets hjälte Fixar-Felix. Därför ger han sig ut på en actionfylld jakt i hopp om att bevisa för alla att han minsann också kan vara hjälte. Sökandet leder honom in i andra spelvärldar, och han träffar den busiga racerföraren Vanilja von Sockertopp. Men när en ond fiende hotar deras värld, inser Ralf att hela spelhallens öde vilar i hans jättelika händer.

Röjar-Ralf är en fartfylld komedi som hela familjen kommer att ha roligt åt. Utgåvan innehåller också Paperman som belönades med en Oscar® i kategorin bästa animerade kortfilm.
1:a - 4:e pris ©Disney Röjar-Ralf på DVD eller Blu-ray.
__________________________________________
För att vara med ska du svara på följande fråga:

Vad heter den busiga racerföraren i filmen?

Psst, läs texten under bilden...

Skriv svaret som en kommentar och ange vilket format du önskar vinna. 
Kommentarerna syns först efter avslutad tävling.
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren)

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick)
__________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 10/6-13.
Lycka till!
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

103 kommentarer:

  1. jag är jätte gärna med..

    1. hon heter Vanilja von Sockertopp. jag vill vinna dvd

    2. har länkat i bloggen
    http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-dvd-film-oss-vitt-eller-svart/

    3. gillade inlägget på bloglovin som nr 2

    kram veronica
    veronicahedlund@hotmail.se

    SvaraRadera
  2. Kan det vara Vanilja von Sockertopp?

    Gillar inlägget som nr 3.

    SvaraRadera
  3. Ååh, jag skulle så gärna vilja vara en av dem som får hemma denna film i Blu-ray-format

    *Lilltjejen heter Vanilja von Sockertopp

    *Jag tar en extrachans och delar på facebook

    Ha en toppendag söta.

    SvaraRadera
  4. Vanilja von Sockertopp. Blu-Ray

    SvaraRadera
  5. Vanilja von Sockertopp heter hon gulligt nog. Vi önskar vinna dvd för vi har inte kommit så långt i utvecklingen som bluray ;)
    följer dig allaredan men gillar inlägg som nr 5

    Hej hopp!

    SvaraRadera
  6. rätt svar är ju Vanilja von Sockertopp!
    jag önskar vinna en blue ray till Loke. han har pratat om den här filmen jättelänge för vi missade den på bion! han hade blivit suuuperlycklig om den hade dykt upp i brevlådan. =)

    tar gärna två chanser till:

    blev nr sex att gilla inlägget
    tipsar här: http://lis1etavlar.blogspot.se/2013/05/106-vitt-eller-svart-rojar-ralf.html

    lis1etavlar@gmail.com

    SvaraRadera
  7. Vanilja von Sockertopp

    SvaraRadera
  8. Svar: Vanilja von Sockertopp

    Jag önskar mig DVD.

    Gillar inlägget på bloglovin.

    emely_tuvang@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Hon heter Vanilja von Sockertopp!

    (blu-ray)

    Mvh
    nybergaandreas@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Är gärna med :)

    1, Svar: Vanilja von Sockertopp

    2, Följer dej sedan länge, gillat inlägget som nr 8.

    Ha en fin dag !

    linaeckerstrom@hotmail.se

    SvaraRadera
  11. Mats Hervén2013-05-31 07:54

    Vanilja von Sockertopp.
    DVD

    mats.herven@home.se

    SvaraRadera
  12. En vanlig dvd blir toppen om jag vinner!
    Svaret på frågan är:
    Vanilja von Sockertopp :)
    Jag gillar inlägget som nummer 9 och hoppas på turen :)

    SvaraRadera
  13. Han heter Vanilja von Sockertopp
    Vid vinst önskar jag DVD

    SvaraRadera
  14. Vanilja von Sockertopp (bluray) JÖrgen/ jibee@spray.se

    SvaraRadera
  15. Hej! Tävlar :)

    Svar: Vanilja von Sockertopp

    Gillar inlägget på bloglovin (10).

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  16. Hej!

    Jag är med och tar alla chanser!

    -Svar på frågan: Vanilja von Sockertopp
    -Delat via min Fb: https://www.facebook.com/hilde.jensen.560
    -Följer redan och har gillat inlägget som nr. 11

    Hoppas på tur och önskar oss en vanlig DVD

    Kramar
    hilde_jensen@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Den busiga racerföraren heter Vanilja von Sockertopp! Jag vill vinna en DVD.

    SvaraRadera
  18. Vanilja von Sockertopp

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag är självklart med! :D

    Hon heter Vanilja von Sockertopp, jag gillar inlägget som nr 12 och så har jag delat tävlingen på min FB (ana nordlander lund). :)

    Mejl: ienannandelavlivet@live.se

    SvaraRadera
  20. Jag är med och tävlar!
    Svar: Vanilja von Sockertopp
    Vill gärna ha en DVD! =)

    Jag följer dig redan på BL men har gillat inlägget där som nr 13

    heidilarsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Vanilja von Sockertopp

    jimmybernhardsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Hej, Jag är gärna med och tävlar.
    Rätt svar är Vanilja von Sockertopp. Vinner jag så önskar jag vinna Blu-Ray versionen.
    Mvh, Patrik
    pawol@spray.se

    SvaraRadera
  23. Vanilja von sockertopp
    följer dig sen tidigare på bloglovin
    carola23@live.se
    önskar dvd om jag har turen med mig

    SvaraRadera
  24. Hon heter Vanilja von Sockertopp!

    SvaraRadera
  25. Raceföraren heter Vanilja von Sockertopp.

    DVD.

    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  26. Svaret är Vanilja von Sockertopp. Mina barn skulle bli superglada över en Dvd-film. Såklart följer jag dig på Bloglovin! "Gillning nummer 15 fick jag) :)

    SvaraRadera
  27. Vanilja von sockertopp. Om jag vinner önskar jag filmen på bluray

    vildvatten@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Svar: Vanilja von Sockertopp

    Om jag vinner skulle jag vilja ha filmen på Blu-ra, men även DVD fungerar.

    Gillar sedan tidigare på Bloglovin. Gillar inlägget som nr 16.

    MVH

    Victoria Svensson
    victoria@svenssonutas.se

    SvaraRadera
  29. Rätt svar är Vanilja von Sockertopp och jag vill vinna den i Blu-ray.

    Mvh Jenny
    mailadress: jenny_j_@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Hej Hopp! Vanilja von Sockertopp. DVD skulle jag vilja vinna. Patriknilsson1985@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Hej

    Svaret är Vanilja von Sockertopp
    Jag har delat på min FB, Tina Carlström.
    https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351?ref=tn_tnmn

    Kram Tina
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Jag är väldigt gärna med och tävlar! Sonen tjatar om denna film så man får skavsår i öronen ;)
    Svaret på frågan är: Vanilja von Sockertopp

    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  33. Svar: Vanilja von Sockertopp.
    Om jag vinner vill jag ha den i DVD-format.

    SvaraRadera
  34. Vanellope.
    Blu-ray.

    Pastejpixel@gmail.com

    Johan Lindfors Larsson
    Revgränd 1
    93235, Ursviken

    SvaraRadera
  35. Denna skulle vi alla älska att se. Verkar så bra.

    Svaret är: Vanilja von Sockertopp
    Och har jag turen önskar vi blueray.

    Jag har delat på facebook som Lottiz Törnqvist.
    https://www.facebook.com/lottiz.tornqvist?ref=tn_tnmn

    Jag följer redan på bloglovin och gillar det här inlägget där. Vet inte vilket nummer jag blev eftersom jag gillar så fort jag ser tävlingen och går tillbaka vid ett senare tillfälle och tävlar, men nu är det 16 som gillar.

    Min mail: lotten_81@spray.se

    SvaraRadera
  36. Jag är gärna med och tävlar, och skulle super gärna vilja vinna denna film till min dotter som skulle bli överlycklig. Önskar då gärna vinna i blu-ray format.

    Svar: Vanilja von Sockertopp.

    Har delat tävlingen på FB (Sanna Kaakinen).

    Följer dig på bloglovin sedan tidigare och har gillat inlägget som nr 17.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Svar: Vanilja von Sockertopp

    Om jag vinner vill jag ha filmen på blu-ray

    SvaraRadera
  38. Hej, svaret är Vanilja von Sockertopp och om jag vinner önskar jag filmen på Blu-ray.

    Jag har tyvärr ingen blogg längre, men ska likea på Facebook när det fungerar igen.

    Hejdå från Hanna Westman!
    hannawe@live.se

    SvaraRadera
  39. Vanilja von Sockertopp är rätt svar.
    Om jag vinner önskar jag mig DVD
    e-albin@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Rätt svar är Vanilja von Sockertopp! Hoppas vinna Blu-Ray!

    /Niklas
    niohl@bredband.net

    SvaraRadera
  41. Jag är med och tävlar!

    Svar: Vanilja von Sockertopp.

    Önskar i dvd format.

    Mvh Kristiina Söderström
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  42. Svar: Vanilja von Sockertopp

    Jag vill vinna den på DVD och jag heter Vanja Eliasson
    Adress: Rånäsvägen 3A 76261 Rimbo

    :)

    SvaraRadera
  43. Vanilja von Sockertopp :) Hon är söt som in i också! :)
    Vill gärna ha filmen på bluray om jag har turen att vinna :)

    SvaraRadera
  44. Är gärna med och tävlar.
    1. Svaret är Vanilja von Sockertopp och skulle jag ha turen att vinna vill jag ha DVD
    2. Gillar inlägget som nr 19
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  45. Tjenixen!

    Tack för en informativ och inspirerande sajt :)

    Självklart vill jag vara med i utlottningen av denna må-bra-film :)

    Mitt svar på tävlingsfrågan är: Vanilja von Sockertopp.

    Ha en riktigt skön helg!

    Vänliga hälsningar: "Mickan"

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Vanilja von Sockertopp

    Har delat på FB för större vinstchans

    https://www.facebook.com/sven.soderling?ref=tn_tnmn

    SvaraRadera
  47. Vanilja von Sockertopp

    skrifvare@swipnet.se

    SvaraRadera
  48. Åh denna film vill jag vinna till barnen :)
    Hon heter Vanilja Von Sockertopp.
    Delar här http://www.facebook.com/julia.rosen.503/posts/10200552545788839Jag följer redan dig på bloglovin så jag gillar inlägget och blev nr 20.

    Om jag vannså vill jag ha filmen på blu-ray.

    timsmamma@gmail.com

    SvaraRadera
  49. Racerföraren heter Vanilja von Sockertopp.
    Har tipsat på fb: http://www.facebook.com/lilith.dark.50
    Följer dig redan på bloglovin så jag gillade inlägget som nr 21.

    SvaraRadera
  50. Hon heter Vanilja von Sockertopp.
    Har jag turen att vinna vill jag gärna ha DVD.

    Mvh
    Amanda
    xsavetheworld@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Svar:

    Vanilja von Sockertopp.

    Önskar vid vinst blu-ray format.

    Tack!
    Med vänlig hälsning, Magnus
    soder76@spray.se

    SvaraRadera
  52. Hon heter Vanilja von Sockertopp.
    Följer dig sedan tidigare och gillar som nummer 22. Har jag turen på min sida vill jag ha en blu-ray. lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  53. Klart jag vill va med i utlottningen :)
    ♥ Svar: Vanilja von Sockertopp
    ♥ Följer dig sedan tidigare på BL blev nr 23 att gilla inlägget.
    ♥ Länkar tävlingen offentligt på FB: https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/10200194945132271

    SvaraRadera
  54. Han heter: Vanilja von Sockertopp.

    Blu-ray eller dvd spelar ingen roll. :)

    SvaraRadera
  55. Hej!
    Hon heter Vanilja von Sockertopp!
    Önskar Blu-ray!

    Hälsningar Anna
    tindrasoliv@gmail.com

    SvaraRadera
  56. Svar: vanilja von sockertopp
    Format: dvd
    Namn: Julia Engvall
    Email: juliaengvall@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Svar: Vanilja von Sockertopp

    Har faktiskt inte sett filmen än :) Om jag vann så skulle jag vilja ha den i Bluray

    Följer dej via bloglovin, blev följare 415

    SvaraRadera
  58. Klart vi vill vara med, och en blueray står på vår önskelista :)

    Svaret är: Vanilja von Sockertopp

    Jag blev nr 24 att gilla inlägget !

    Kram

    SvaraRadera
  59. Svar: Vanilja von Sockertopp

    Om jag vinner önskar jag DVD

    mvh
    Monika
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  60. Hon heter Vanilja von Sockertopp!

    Mvh
    Lennart
    slsvensson@hotmail.se

    SvaraRadera
  61. Svar Hon heter Vanilja Von Sockertopp. Önskar att vinna en bluray

    2. Följer redan på bloglovin

    3. Har tipsat här : http://vgt.blogg.se/2013/june/rojar-ralf-106.html

    mail: vicky_picky83@hotmail.com

    SvaraRadera
  62. Vanilja von sockertoppp

    Önskar den i blue-ray ;-)

    SvaraRadera
  63. Jag är med!

    Svaret är Vanilja von Sockertopp och det spelar ingen roll i vilket format för jag har tillgång till båda.
    Hoppas på megatur!!!

    Har delat på facebook!

    lottasundin6@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Svar: Vanilja von Sockertopp
    Jag önskar vinna filmen i blu-ray!

    Extrachanser:
    Har tipsat på bloggen
    http://www.carolina1979.se/?page_id=7

    Gillar inlägget då jag följer dig sedan länge, blev nr 25 som gillar inlägget.

    E-post: carolina.ahsberg@telia.com

    SvaraRadera
  65. Vanilja von sockertopp

    Gillar inlägget som nr 26

    Länkat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/06/05/rojarralf-106/

    Hoppas på tur då sonen pratat om denna film och vi kom inte iväg på bion

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  66. Svar: Vanilja von Sockertopp.
    Vill vinna en dvd!

    SvaraRadera
  67. svar: Vanilja von Sockertopp

    jag skulle vilja vinna DVD..

    länk: http://cattistavlar.vimedbarn.se/10-juni-rojar-ralf/

    hejcattis@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. Rätt svar: Vanilja von Sockertopp

    - Har delat tävlingen offentligt här: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/10151660324971628

    - Följer din blogg redan på Bloglovin, men gillade inlägget som nummer 27.

    Mail: sara_kramer@live.com

    SvaraRadera
  69. Elisabeth Ekelund2013-06-07 10:11

    Vanilja von Sockertopp.
    Blu-ray, hoppas på tur.

    SvaraRadera
  70. Svar:
    Vanilja von Sockertopp

    Hälsningar
    Rune

    SvaraRadera
  71. Svaret är Vanilja von Sockertopp.
    Jag skulle vilja vinna en blu-ray.
    malin_92girl@hotmail.com

    SvaraRadera
  72. Svar: Vanilja von Sockertopp

    Extrachans 1: http://tavling.frusvensson.se/2013/june/rojar-ralf-10-juni.html

    Extrachans 2: Jag och 27 andra personer gillar detta inlägget.

    Jag hoppas vinna en DVD.
    Hälsningar Andrea Svensson
    andrea.sandell@gmail.com

    SvaraRadera
  73. Jag är gärna med och tävlar om en DVD!
    Svar: Vanilja von Sockertopp
    Länkat.
    http://care69.blogspot.se/2013/06/10-juni-vinn-rojar-ralf-pa-dvd-eller.html
    Vi är 28 st som gillar inlägget på BL.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  74. Vanilja von Sockertopp

    Tova
    tovling@hotmail.com

    SvaraRadera
  75. han heter Vanilja von Sockertopp! Jag skulle vilja vinna i blueray! :D
    amandanyman96@hotmail.com

    SvaraRadera
  76. Hej!
    Är gärna med och tävlar och vill vinna filmen på dvd.
    Föraren heter Vanilja von Sockertopp och jag följer inlägget som nr 29.

    emma.widman@hotmail.com

    SvaraRadera
  77. Är gärna med och tävlar :-)
    Skulle gärna vilja vinna filmen på DVD.
    Rätt svar är Vanilja von Sockertopp
    Gillar sedan tidigare på bloglovin och gillar nu inlägget som nr 30.
    /Emma S
    emmsa_152@hotmail.com

    SvaraRadera
  78. Hon heter Vanilja von Sockertopp!

    Jag har länkat här: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2013/6/?link=1370765207

    jennysen81@gmail.com

    SvaraRadera
  79. SVAR = Vanilja von Sockertopp.

    M V H

    EJA

    SvaraRadera
  80. Svar: Vanilja von Sockertopp

    Hihi och jag som vill vinna heter Carin Bjurström och har mailadress carinbjurstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  81. Hej jag är gärna med och tävlar! :)

    1. Vanilja von Sockertopp

    2. Bloggat; http://helenewiklund.blogg.se/tavlingar/2013/june/rojar-ralf-106.html#comment

    3. Gillar inlägget som nummer; 31

    Jag skulle vilja ha en blueray film om jag vann. :)

    kram Helene

    SvaraRadera
  82. Svar:Vanilja von Sockertopp

    Blu-Ray skulle jag vilja vinna

    Länkat: https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10151486893788543

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  83. Svar: Vanilja von Sockertopp
    Tävlar gärna om ett ex på DVD och håller nu tummar och tår =D

    (lindamariastenmark@hotmail.com)

    SvaraRadera
  84. Jag skulle vilja vinna en film i dvd format. Vanilja von Sockertopp heter den busiga racerföraren :)

    Gillar inlägget som nummer 32

    SvaraRadera
  85. Vanilja von Sockertopp og jeg følger deg på Bloglovin og har delt på facebook.

    Bli gjerne med på mine giveaways også om du vil!

    Klem fra Hilde

    SvaraRadera
  86. Vanilja von Sockertopp heter den busiga racerföraren.

    Tipsat; https://www.facebook.com/desiree.larsen?ref=tn_tnmn#!/desiree.larsen/posts/10151652454551259

    Följer dig redan på bloglovin och gillar inlägget som nr 33

    Hoppas på tur :)

    SvaraRadera
  87. Kul med tävling!
    Jag är gärna med. :)

    Svaret på frågan är: Racerföraren heter
    Vanilja von Sockertopp

    Denna filmen verkar så rolig och bra,
    hade varit kul om man vann den i DVD. :)
    Hoppas på tur.

    Följer dej sedan tidigare på bloglovin
    och är nr 34 som gillar inlägget.

    Har tipsat här: http://frozenvanilla.blogg.se/2013/june/tavlar-2-3-4-5.html#post-comments

    SvaraRadera
  88. Svaret är Vanilja von Sockertopp. jag skulle gärna vinna en DVD om jag har turen med mig!

    Jag delar på fb (maria mattson).

    Följer dig redan på bloglovin och gillar inlägget som nr 35.

    Mvh Maria
    mirre2@hotmail.com

    SvaraRadera
  89. Svar. Vanilja von Sockertopp

    Jag har delat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/351810328255800

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  90. Svar: Vanilja von Sockertopp

    Tipsat på FB: https://www.facebook.com/eleonor.hallbusdahlin

    Mvh ELeonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  91. Glömde skriva att jag önskar DVD om jag vinner!

    mvh Eleonor


    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  92. Svar: Vanilja von Sockertopp

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  93. Hon heter Vanilja von Sockertopp. (Jättegulligt namn dessutom).
    Jag hade velat vinna DVDfilm, då jag inte har Bluray och ser på datorn.
    Mvh Erika (drewke.erika@gmail.com)

    SvaraRadera
  94. Svar: Vanilja von Sockertopp!

    DVD önskar vi vid vinst, hoppas på tur nu!

    /Håkan

    SvaraRadera
  95. Hej!

    Hon heter Vanilja von Sockertopp, så sött namn!

    Mvh Christa

    SvaraRadera
  96. Rätt svar Vanilja von Sockertopp

    Mvh Andreas

    SvaraRadera
  97. Svar: Vanilja von Sockertopp

    Nelly A Lind

    SvaraRadera
  98. Ann-Katrin J.2013-06-11 10:20

    Vanilja von Sockertopp

    Ann-Katrin Jorborn

    SvaraRadera
  99. Vanilja von sockertopp, supergulligt!

    Önskar dvd!

    Allt gott!
    Mvh Jessica A
    Mejl: skumbollen@hotmail.com

    SvaraRadera
  100. Hej!

    Svaret är Vanilja von Sockertopp!

    Bluray.

    MVH Monika
    Mail: moggade(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  101. Anton Fjanton2013-06-11 10:23

    Jag är med, racerföraren heter Vanilja von sockertopp.

    Gillar inlägget och bluray!
    Anton

    SvaraRadera
  102. Vanilja von Sockertopp!
    Bluray!

    Jennie /snabelbabels(a)live.se

    SvaraRadera
  103. Rätt svar:
    Vanilja von Sockertopp

    Om jag vinner spelar det ingen roll om jag får dvd eller bluray.

    Annika Mellert

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!