2013-05-07

The end of amning...

Nu har det snart gått två veckor där Liten inte ammat/snuttat nattetid. Istället har hon erbjudits välling när hon vaknat till. Det har gått över förväntan och mina bröst är återigen mina.
No more breast feeding.
Efter utlåningen har de antagit en, ska vi säga, ny form. Tre graviditeter, tre ammande barn, pendlande vikt och den där välkända gravitationen har gjort sitt till. Det är ovant men man vänjer sig vid det mesta.

Slutet på en era och jag känner mig nöjd med den här tiden, ångrar ingenting och är tacksam för att amningen fungerat så väl med alla tre barnen.
- vs -

4 kommentarer:

  1. Äh, njut av att tuttarna är dina igen oavsett form !
    Här ammade inte jag viggo speciellt länge - men han hann ändå sätta sitt signum på dem och jag har nu mer BARA två bröstvårtor :)
    Men jag tackar för några veckor av "primetime" när det såg ut som om jag hade silikon i dem ! ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag kan tänka mig att det känns både skönt och lite vemodigt?

    SvaraRadera
  3. Blandade känslor kan jag tänka mig men rent utseendemässigt är dom snygga precis som dom är. Jag ammade inte Saga något alls i princip då det inte funka men tittar man på dom kan man tro att jag ammat 10 barn :P

    SvaraRadera
  4. Skönt att avslutet gått bra. Hoppas att du får sova bättre. Kram!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!