2013-05-18

Vilken dag!

Jag förstår ingenting men jag har haft en helt suverän dag. Har bara mått lite illa och det ha varit ganska lätt att hantera med lite småätande. Lycka!

Väl medveten om att det kanske bara är idag så har jag maxat. Äntligen har jag varit med och hämtat grejer i lägenheten, packat in i skåp och garderober, ordnat badrum och tvättstuga, satt upp gardiner och plockat, plockat och plockat.

Dessutom har det varit årets hittills varmaste dag (även här) och solen ger naturligtvis energi.

Känner mig så himla lycklig och ser fram emot en familjekväll med Eurovision. I normala fall är jag inte intresserad av men då jag är faktiskt är vaken trots att klockan närmar sig 20 gör att det måste firas raklång i soffan. Med hela familjen.

Ser du på festivalen?
- vs -

3 kommentarer:

  1. Jag tittade inte, jag tycker egentligen att mellon är riktig " skräp tv" :)
    Sommarvärmen höll i sig även i går kväll så vi tog en sväng ner på stan. Åt middag och tog en drink på en uteservering !
    Härligt :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nepps! Ingen festival för oss. Det var mer lockande med en ljummen sommarkväll nere vud havet :-)

    SvaraRadera
  3. Gillar att du fick en härlig dag :)

    Ja jag älskar ju Melodifestivalen o Eurovision. Tycker att vi ska vara stolta över att vi landade en snygg och bra final som värdnation!
    Petra Mede överraskade, hon var riktigt bra.

    SYND att Robin inte fick mer points, men så är det.
    Vad Yohio o Eric Saade skulle med att göra fattar jag förstås inte. :)

    Kramis.

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!