2013-06-03

Måndagslistan - Förra veckan!

Jag börjar veckan med en förra-veckan-lista i hopp om att det ska göra mig lite mer medveten om vad som händer. 

Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Jag mår bättre, äntligen!

Blev jag irriterad över:

Mygg.

Lärde jag mig:

Ingenting. Jag är fullärd! 
I wish...

Undrade jag: 

Om Liten kommer ha hunnit sov en hel natt innan nästa bebis kommer?
Hoppas innerligt på det annars blir det många långa nätter av upphackad sömn.

Önskade jag: 

Att det skulle vara lika soligt i några veckor till, de ljumma vindarna gör det inte bara uthärdligt utan ganska underbart.

Den kommande veckan hoppas jag:

Att veckans ultraljud visar en frisk liten bebis i lagom storlek.
________________________________

Om du har lust att göra samma lista i din blogg så får du gärna kommentera med länken till din, det skulle glädja mig!
- vs -

3 kommentarer:

  1. Så spännande och mysigt med ultraljud, och jag håller så med dig angående myggen. Mer störande insekter finns i princip inte :P

    SvaraRadera
  2. Åh va spännande med ultraljud !!
    Skönt att du mår bättre nu, att må illa när sommar värmen slår till är minsann ingen lek !
    Kram

    SvaraRadera
  3. Håller tummana att allt ser bra ut på ultraljudet och att sommarvärmen håller i sig. Det är ju bara för ljuvligt just nu! :)

    Kram

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!